Gå til innhold

Bifil men savner kuk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som det står i overskriften. Er sammen med ei av samme kjønn som jeg elsker. Og tenner vilt på. 

Men jeg savner kuk. 

Jeg savner å våkne om morgenen til et morgenbrød og bare bli pult. Savner at sex er mer lett tilgjengelig. Kan ta en kjappis overalt i huset. I skogen. Det er jo ingen vits med fingring. 

Savner at det er mer lettvindt å ha sex. Savner å ha sex med hele meg, ri, legge meg over og bare ta kuken inn i meg. Alt det der går man jo glipp av 😭. Savner misjonær og doggy. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 72865...8d8

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dildo?

Anonymkode: 91239...2e9

• Liker 2
Skrevet

Da lurer jeg på om du egentlig er bifil? Burde ikke være et problem det da?
Har hatt sex med en kvinne en gang og selv om det var digg så savnet jeg ekstremt pikk etterhvert. Innså at jeg nok ikke var bifil selv om kvinner seff også kan fingre meg til orgasme.

Anonymkode: b225a...5e2

• Liker 4
Skrevet

Strap on

Anonymkode: e2659...a21

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Når man er i et forhold så har man som regel valgt bort alle andre enn kjæresten.

Du kan spørre om hun vil ha åpent forhold, men de færreste er komfortable med det.

Man kan ikke få alt her i livet.

• Liker 1
Skrevet

Er bifil i hetroforhold og savner fitte. Eller ikke savner for fikk ikke prøvd det før jeg ble sammen med han jeg med men lengter etter å teste det ut. Har selvfølgelig klart å finne den eneste mannen i verden som ikke er åpen for trekant følels det som og han vil heller ikke la meg utforske på egenhånd. Så hva skal jeg gjøre , jeg elsker han og er redd for bli aleine uten han. Jeg mistenket sterkt at hvis jeg var i forhold med ei annen dame ville jeg også savna pikk .  Liker ikke å leve opp til stereotypen om bifile , synes det er litt flaut. Men det er sånn jeg føler. 

Anonymkode: e52d7...3c6

• Liker 2
  • Hjerte 5
Skrevet

Har dere åpent forhold da? Er du åpen for å ha en mann i blant? 

Anonymkode: 94dd0...8fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Som det står i overskriften. Er sammen med ei av samme kjønn som jeg elsker. Og tenner vilt på. 

Men jeg savner kuk. 

Jeg savner å våkne om morgenen til et morgenbrød og bare bli pult. Savner at sex er mer lett tilgjengelig. Kan ta en kjappis overalt i huset. I skogen. Det er jo ingen vits med fingring. 

Savner at det er mer lettvindt å ha sex. Savner å ha sex med hele meg, ri, legge meg over og bare ta kuken inn i meg. Alt det der går man jo glipp av 😭. Savner misjonær og doggy. Hva skal jeg gjøre? 

Naturlig det. Man tenner jo på to helt ulike kjønn. Det er jo umulig for en dame å dekke ønsket/lysten på en mann og kukk. 

De jeg kjenner som er bifile mannfolk og har kvinnelig kjæreste treffer også alltid menn samtidig så de får sugd litt kukk, eller pult litt manneræv, eventuelt drar med dama på trekant med en ekstra mann så de får dekket behovet sitt der. Det er jo helt naturlig og en forutsetning hvis man skal ha en relasjon som varer. 

Anonymkode: 8e968...766

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Kjøp en strap-on eller tre. Fint med strap-onbelte hvor du kan bytte ut dildoer, gøy med variasjon.

Anonymkode: fc74c...93f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjøp en strap-on eller tre. Fint med strap-onbelte hvor du kan bytte ut dildoer, gøy med variasjon.

Anonymkode: fc74c...93f

Men hvordan fungerer en strap on da? Er ikke det veldig mye styr? Og lett å skade hverandre? Ta i for hardt osv. Føles det ekte ut? 

Skrevet
Isambard skrev (21 minutter siden):

Når man er i et forhold så har man som regel valgt bort alle andre enn kjæresten.

Du kan spørre om hun vil ha åpent forhold, men de færreste er komfortable med det.

Man kan ikke få alt her i livet.

Ja, jeg er ikke interessert i noe åpent forhold. Elsker som sagt dette mennesket og vil egentlig ikke ha noen andre. Bare synes sex har blitt litt kjedelig, og lite nytt. Da jeg føler at det er begrenset hva en kan gjøre. Sitter jo ikke og rir en finger liksom.. Blir automatisk mindre nærhet enn hva det ville vært med en mann. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvordan fungerer en strap on da? Er ikke det veldig mye styr? Og lett å skade hverandre? Ta i for hardt osv. Føles det ekte ut? 

Syns ikke det er noe styr jeg. Det er litt øvelse i starten med teknikken, men utrolig når det sitter. Er også et pluss at man kan kjøpe dildoer i ulike størrelser og fasonger for variasjon. Jeg har blanda erfaring med menn, noen kommer tidlig, andre kommer sent, noen kommer og er helt døde så jeg blir bare liggende og kope... Det er ikke problem nå lenger :)

Anonymkode: 8c15f...494

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syns ikke det er noe styr jeg. Det er litt øvelse i starten med teknikken, men utrolig når det sitter. Er også et pluss at man kan kjøpe dildoer i ulike størrelser og fasonger for variasjon. Jeg har blanda erfaring med menn, noen kommer tidlig, andre kommer sent, noen kommer og er helt døde så jeg blir bare liggende og kope... Det er ikke problem nå lenger :)

Nei det er jo den store forskjellen, man kan holde på så lenge man vil 🤩men føles det veldig dildo-aktig? Har lyst å prøve, men tror ikke jeg tør 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg er ikke interessert i noe åpent forhold. Elsker som sagt dette mennesket og vil egentlig ikke ha noen andre. Bare synes sex har blitt litt kjedelig, og lite nytt. Da jeg føler at det er begrenset hva en kan gjøre. Sitter jo ikke og rir en finger liksom.. Blir automatisk mindre nærhet enn hva det ville vært med en mann. 

Jeg tror du kanskje burde lære litt mer om jentesex og mulighetene der? 

Anonymkode: 86b6d...e6c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Naturlig det. Man tenner jo på to helt ulike kjønn. Det er jo umulig for en dame å dekke ønsket/lysten på en mann og kukk. 

De jeg kjenner som er bifile mannfolk og har kvinnelig kjæreste treffer også alltid menn samtidig så de får sugd litt kukk, eller pult litt manneræv, eventuelt drar med dama på trekant med en ekstra mann så de får dekket behovet sitt der. Det er jo helt naturlig og en forutsetning hvis man skal ha en relasjon som varer. 

Anonymkode: 8e968...766

Det er ikke en forutsetning for alle bifile, altså.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror du kanskje burde lære litt mer om jentesex og mulighetene der? 

Lærer noe nytt hele tiden jeg 🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bruker du foresten sånn dobbel, eller sånn med belte? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei det er jo den store forskjellen, man kan holde på så lenge man vil 🤩men føles det veldig dildo-aktig? Har lyst å prøve, men tror ikke jeg tør 

Føles ikke dildoaktig :) Noen er jo laget mer realistisk enn andre, men jeg kjenner bare forskjell på de med "baller" og uten. Ellers ganske identiske:phaedra: Jeg var redd de kom til å kjennes kalde ut, men det har de ikke gjort.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mange fordeler med strap on framfor kuk. Ikke er det noe stress med sæd og frykten for å bli gravid heller 🙂

Anonymkode: e2659...a21

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Bruker du foresten sånn dobbel, eller sånn med belte? 

Med belte. Kjøpte belte utenom, den kom med masse forskjellige ringer å feste dildoene i. Den har holdt i mange år med ganske røff bruk, så å kjøpe en litt dyrere en i ordentlig lær var god investering. Har også ett belte som kan festes på låret, det funker litt bedre i noen posisjoner feks sittende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...