Gå til innhold

Eksen til Sigrid Bonde Tusvik

PetraPerlesukker

Anbefalte innlegg

17 hours ago, Anonobilis said:

men har forståelse for at Sigrid må være en av de vanskeligste å være sammen med i Norge.

Hva i alle dager. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jentekvinne
non_stop skrev (1 time siden):

Kan ikke være lett å starte et forhold, liv og foreldreskap når begge gikk inn i forholdet ved å være utro og såre ektefelle, forlovede  barn og øvrig familie for at nettopp ❤️❤️de to❤️❤️ skulle få være sammen. 

Ved hver eneste utfordring i forholdet, hver krangel og uenighet vil begge to bli mistenksomme på den andre og lete etter tegn på utroskap. Blir sikkert stresset denne dama hver gang det starter en ny, ung og heit dame på jobben til typen. For hun husker så godt hvor lett det var for ham å glemme kone, barn og ringen på fingeren når han så noe han likte. Og vise versa. 

Og barnet som må vokse opp og høre disse ryktene. Vil halvsøsknene godta det nye søskenet eller er de sint på far? Er de ok med at deres nye stemor sto i med faren deres bak ryggen på mamma? Uansett hvor skånet barna er fra dette vil de på et tidspunkt bli utsatt for rykter og det som står på nettet, venner hører det fra foreldrene sine og sladderen går. 

Veldig mange forhold har begynt med utroskap og har lykkes. Man vet aldri hvorfor folk er utro, men de er ikke det hvis alt er tipp topp hjemme. Å dra inn barna i dette er fullstendig unødvendig. Ganske naivt å tro at mennesker aldri er utro eller gjør noe moralsk forkastelig innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veslefrøken skrev (På 17.8.2022 den 16.59):

Hun var forlovet med sin eks da forholdet deres ble kjent, var det ikke så? 

Hva snakker du om? Hun var jo ekstremt singel etter at hun ble dumpa av Henrik Tordensen og var på et datingpfogram for å finne kjærligheten.. og det var da hun møtte han. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (1 minutt siden):

Hva snakker du om? Hun var jo ekstremt singel etter at hun ble dumpa av Henrik Tordensen og var på et datingpfogram for å finne kjærligheten.. og det var da hun møtte han. 

Hun snakker om den nye dama til Martin. Som var forlovet da de innledet et forhold. 

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentekvinne skrev (9 minutter siden):

Veldig mange forhold har begynt med utroskap og har lykkes. Man vet aldri hvorfor folk er utro, men de er ikke det hvis alt er tipp topp hjemme. Å dra inn barna i dette er fullstendig unødvendig. Ganske naivt å tro at mennesker aldri er utro eller gjør noe moralsk forkastelig innimellom. 

Det er jeg da fullstendig klar over? Men dette er brettet utover hele landet, en ikke-sak som media later som ikke finnes men alle likevel vet og snakker om. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah80 skrev (5 minutter siden):

Hun snakker om den nye dama til Martin. Som var forlovet da de innledet et forhold. 

ahaa.. aner ikke hvem dette er.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
non_stop skrev (Akkurat nå):

Det er jeg da fullstendig klar over? Men dette er brettet utover hele landet, en ikke-sak som media later som ikke finnes men alle likevel vet og snakker om. 

Finnes mange sånne saker som media ikke publiserer. Skulle de publisert alle utroskap hadde det ikke vært spalteplass til mye annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentekvinne skrev (1 minutt siden):

Finnes mange sånne saker som media ikke publiserer. Skulle de publisert alle utroskap hadde det ikke vært spalteplass til mye annet. 

Ja, har jeg sagt noe annet?? Det er ikke verre at naboen er utro enn at disse to er utro

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
non_stop skrev (Akkurat nå):

Ja, har jeg sagt noe annet?? Det er ikke verre at naboen er utro enn at disse to er utro

Wow, du tar dette personlig. Det er et diskusjonsforum og det er en tråd om andre sitt liv. Rolig😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentekvinne skrev (2 minutter siden):

Wow, du tar dette personlig. Det er et diskusjonsforum og det er en tråd om andre sitt liv. Rolig😉

Jeg er klar over at det er et diskusjonsforum, men da kan du like gjerne sitere alle som har svart i tråden da. "Rolig, dette skjer overalt hver dag". Skal du gå rundt å skrive the bleeding obvious i alle tråder her inne, eller er det kun her?

• Liker 16
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (17 minutter siden):

Tror til og med det gikk så langt at hun (SP) giftet seg, før det kom ut at hun og MJ hadde et forhold på si.

Synes uansett at det virker litt rart hele greia....nesten som at han har "truet" Sigrid til å si minst mulig. Det er først nå den siste tiden at hun har nevnt dagligdagse ting hun og barna har gjort sammen, noe hun til stadig snakket om før.

• Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da, jeg hadde ikke fått med meg at Sigrid og Martin hadde gjørt det slutt.. Hvor bor de nå?

Martin assa, utro og ny dame på null komma niks...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Martin og nye dama har kjøpt seg leilighet i Gamlebyen. Holdt på å kjøpe den samme. Ser ut som at de har det bra.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
veslefrøken skrev (På 17.8.2022 den 16.58):

Så nyttig innlegg da, hvorfor gidder du å gå inn i tråden og svare? Har du så lite å gjøre?

Fordi hele denne tråden er jo skikkelig nyttig 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt sansen for Sigrid for hun virket ofte for tøff i både munn og «tryne» og legger aldri to pinner i kors for å ta hensyn til andre som også kan være sårbare.

Men klart det er knalltøft at ektemann og barnefar er utro og flytter sammen med den nye. Det må være enormt vondt. De snakket om i podcasten at mannen til Lisa var utro men han kom tilbake. Det gjør vel ikke mannen til Sigrid om de skal ha/har fått barn. Har aldri sett noe offentlig om bruddet, ofte går par selv ut i en melding når det blir brudd. Men det er vel kun når det ikke er utroskap i bildet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (4 minutter siden):

Har ikke helt sansen for Sigrid for hun virket ofte for tøff i både munn og «tryne» og legger aldri to pinner i kors for å ta hensyn til andre som også kan være sårbare.

Men klart det er knalltøft at ektemann og barnefar er utro og flytter sammen med den nye. Det må være enormt vondt. De snakket om i podcasten at mannen til Lisa var utro men han kom tilbake. Det gjør vel ikke mannen til Sigrid om de skal ha/har fått barn. Har aldri sett noe offentlig om bruddet, ofte går par selv ut i en melding når det blir brudd. Men det er vel kun når det ikke er utroskap i bildet.

Jeg aner ikke hvem denne dama er en gang, som han var utro med (send gjerne en pm 🙊) men jeg fikk inntrykk av at Sigrid ikke var villig til tilgi han. Lisa og mannen har jo gått i terapi sammen lenge, og de fikk snakka om det gjennom er terapeut som de allerede brukte, og tåkefyrsten var ganske ydmyk i forhold til hva han hadde gjort, og lot Lisa få være sur. Men jeg tror Martin inngikk en avtale med Sigrid i at hun ikke fikk lov til å snakke om det. Så jeg tror ikke akkurat de har hatt så bra kontakt i ettertid. Sigrid liker å kjefte på Martin, og mener at det er kjærlighet fordi det er sånn hennes familie er, men Martin liker det ikke, så ja, jeg tror nok ikke de har den beste kommunikasjonen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (10 minutter siden):

Jeg aner ikke hvem denne dama er en gang, som han var utro med (send gjerne en pm 🙊) men jeg fikk inntrykk av at Sigrid ikke var villig til tilgi han. Lisa og mannen har jo gått i terapi sammen lenge, og de fikk snakka om det gjennom er terapeut som de allerede brukte, og tåkefyrsten var ganske ydmyk i forhold til hva han hadde gjort, og lot Lisa få være sur. Men jeg tror Martin inngikk en avtale med Sigrid i at hun ikke fikk lov til å snakke om det. Så jeg tror ikke akkurat de har hatt så bra kontakt i ettertid. Sigrid liker å kjefte på Martin, og mener at det er kjærlighet fordi det er sånn hennes familie er, men Martin liker det ikke, så ja, jeg tror nok ikke de har den beste kommunikasjonen. 

Selvfølgelig har de ikke den beste kommunikasjonen- han var utro mot henne og barna.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...