Gå til innhold

Eksen til Sigrid Bonde Tusvik


PetraPerlesukker

Anbefalte innlegg

Tough cookie skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig har de ikke den beste kommunikasjonen- han var utro mot henne og barna.

Jeg pleide å følge han på insta fordi han posta mye søtt av barna. Insaten hans er jo fortsatt full av barna og Sigrid og ingenting fra ny dame 🤷‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thaila skrev (5 timer siden):

Jeg pleide å følge han på insta fordi han posta mye søtt av barna. Insaten hans er jo fortsatt full av barna og Sigrid og ingenting fra ny dame 🤷‍♀️

De opplevde mye hat så det er ikke så veldig rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (På 19.8.2022 den 7.48):

Sigrid deler hus med Mor og Far Bonde Tussvik i Solveien

Verdt å nevne at hun ikke har flyttet dit, der har hun sammen med M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (20 timer siden):

Jeg aner ikke hvem denne dama er en gang, som han var utro med (send gjerne en pm 🙊) men jeg fikk inntrykk av at Sigrid ikke var villig til tilgi han. Lisa og mannen har jo gått i terapi sammen lenge, og de fikk snakka om det gjennom er terapeut som de allerede brukte, og tåkefyrsten var ganske ydmyk i forhold til hva han hadde gjort, og lot Lisa få være sur. Men jeg tror Martin inngikk en avtale med Sigrid i at hun ikke fikk lov til å snakke om det. Så jeg tror ikke akkurat de har hatt så bra kontakt i ettertid. Sigrid liker å kjefte på Martin, og mener at det er kjærlighet fordi det er sånn hennes familie er, men Martin liker det ikke, så ja, jeg tror nok ikke de har den beste kommunikasjonen. 

Ville han bli tilgitt da? Han har jo gått inn i forhold med hu nye... Sånn sett irrelevant om hun ville tilgi utroskapen eller ikke.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (50 minutter siden):

Ville han bli tilgitt da? Han har jo gått inn i forhold med hu nye... Sånn sett irrelevant om hun ville tilgi utroskapen eller ikke.

Nei, det virket ikke sånn. Han ville være sammen med hun nye etter hva jeg har hørt.

Endret av Jolanda
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (På 18.8.2022 den 19.38):

Hva snakker du om? Hun var jo ekstremt singel etter at hun ble dumpa av Henrik Tordensen og var på et datingpfogram for å finne kjærligheten.. og det var da hun møtte han. 

Hva snakket du om??? Sigrid? Jeg snakker om hun andre! 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah80 skrev (På 18.8.2022 den 19.40):

Hun snakker om den nye dama til Martin. Som var forlovet da de innledet et forhold. 

Snakker Sigrid om den nye damen, eller noen andre? Hvor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ArielSofie skrev (På 23.8.2022 den 19.42):

Snakker Sigrid om den nye damen, eller noen andre? Hvor?

Nei, Sigrid har ikke snakket om den nye dama...i hvert fall ikke i podcasten. Det nå nylig at hun har begynt å fortelle litt om hverdagen sammen med barna. Frem til nå har hun hatt munnkurv. Martin har jeg heller ikke hørt hun har nevnt ved navn. Men, mye mulig jeg ikke har fått og får med meg alt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (14 timer siden):

Nei, Sigrid har ikke snakket om den nye dama...i hvert fall ikke i podcasten. Det nå nylig at hun har begynt å fortelle litt om hverdagen sammen med barna. Frem til nå har hun hatt munnkurv. Martin har jeg heller ikke hørt hun har nevnt ved navn. Men, mye mulig jeg ikke har fått og får med meg alt :)

Men er folk sikker på hvem dame det er, eller er det bare spekulasjoner? dersom Sigrid følger hun som dere mener det er, så er det jo ganske spesielt? Men samtidig om hun er "stemor" til barna deres nå så er det kanskje forståelig at de må ha noe med hverandre å gjøre uansett.   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (2 timer siden):

Men er folk sikker på hvem dame det er, eller er det bare spekulasjoner? dersom Sigrid følger hun som dere mener det er, så er det jo ganske spesielt? Men samtidig om hun er "stemor" til barna deres nå så er det kanskje forståelig at de må ha noe med hverandre å gjøre uansett.   

Det er ikke spekulasjoner.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Nå et han i vinden igjen etter å ha blity outet på liveshowet dems.. kanakje det kommet mer frem hva som skjedde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (3 timer siden):

Nå et han i vinden igjen etter å ha blity outet på liveshowet dems.. kanakje det kommet mer frem hva som skjedde

Ikke hørt noe jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mariie skrev (5 timer siden):

Hun har da rett til å fortelle sin historie. Å sammenligne Sigrid med Antonsen er bak mål. Her prøver journalisten seg på noe som ikke henger på greip. Tydelig at journalisten ikke liker T&T, og ønsker å ta de på noe - samme hva. 

  • Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett showet, og det er virkelig ikke noe å reagere på. Eller, misforstå meg rett: Sigrids historie er vond, men hun har nok sitt på det tørre juridisk. Artikkelen er clickbait. 

  • Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trelawney skrev (1 time siden):

Jeg har sett showet, og det er virkelig ikke noe å reagere på. Eller, misforstå meg rett: Sigrids historie er vond, men hun har nok sitt på det tørre juridisk. Artikkelen er clickbait. 

Fordi ytringsfriheten er vid, betyr ikke det at man er god i huet.

Eksempelvis: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/M4aVm/nrk-brukte-nakenbilde-av-conradi-i-tv-program

Men vanskelig å bli krenket på vegne av eksen, som man reder ligger man... 🤷‍♂️

.

Endret av totti_1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...