AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #61 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er du dame? Liker også å slikke damer, selv om jeg er heterofil. Har prøvd en gang. Anonymkode: a76e6...4b9 Er dame ja 🙂 Anonymkode: 9ffe0...986
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #62 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er dame ja 🙂 Anonymkode: 9ffe0...986 Send meg en pm 👍 Anonymkode: a76e6...4b9
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #63 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mannen liker det, ulempen er bare at han må vaske skjegget etter hver gang (langt skjegg) Anonymkode: 70c91...065 Blir fullt av utflod i skjegget da? Anonymkode: 8c57c...05b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #64 Skrevet 17. august 2022 Liker det ikke. ...men ELSKER DET!!! Om mindre enn en time er jeg mellom hennes lår igjen...gleder meg vilt! Hadde med glede slikket henne flere ganger om dagen om hun lot meg. Tenner vilt på hennes duft, smak og godlyder. Når hun skjelver og rister av nytelse... Når jeg kjenner hennes orgasmer med min tunge og mine lepper.. OK, vi har MYE oralsex, det er vår Store Greie! Anonymkode: d4b5e...e09
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #65 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen sluttet å slikke for ca 5 år siden. Jeg har hele tiden gitt han alt. Jeg spurte han rett ut, hvorfor har du sluttet? Han kom med noe svadasvar. Etterpå, har ikke gitt han tilbake. Dette går begge veier. Vi har nesten aldri hatt sex uten at vi begge har vært nydusjet og rein. Jeg elsket å gi han denne nytelsen, men etter 5 år, og ikke få det tilbake. Sorry. Jeg kan gi og gi, men en dag sier det stop når ingenting kommer tilbake. Anonymkode: 3850f...3ee Jeg kjenner mange menn som ikke liker/gjør det, så mannen din er i godt selskap. Det er dumt å presse hverandre til å gjøre seksuelle ting man ikke liker, men jeg er helt enig i at han ikke kan forvente oral fra din side, når han ikke orker å gi det selv. Anonymkode: e70fc...68d 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #66 Skrevet 17. august 2022 Så da er det flere tall som liker å slikke værtfall! Men hvilken fitte er det dere ikke vill slikke? Sånn utseende messig? Hva er får stor å får liten klitt å har leppene noe å si? Å dere andre damer er jeg sprø eller er det flere som ikke får noe ut av å bli fingret men må endten bli slikket eller ha noe leketøy? Anonymkode: 7c584...bbb 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #67 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Så da er det flere tall som liker å slikke værtfall! Men hvilken fitte er det dere ikke vill slikke? Sånn utseende messig? Hva er får stor å får liten klitt å har leppene noe å si? Å dere andre damer er jeg sprø eller er det flere som ikke får noe ut av å bli fingret men må endten bli slikket eller ha noe leketøy? Anonymkode: 7c584...bbb Jeg liker ikke å bli fingret jeg heller, men elsker å bli slikket. Dette på grunn av dårlige opplevelser med hardhendte fingre tidligere. Jeg har forøvrig begynt med å løsne litt opp på det, for har en varsom partner, som jeg har hatt lenge. Har egentlig full tillit til at han ikke vil gjøre meg vondt, så jeg klarer i det minste å slappe av ved fingring nå. Gir meg så mye derimot... litt vei å gå fremdeles. Anonymkode: 81fb0...114
Mann1977 Skrevet 18. august 2022 #68 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Menn, hvilken stilling liker dere å slikke dama i? Anonymkode: a76e6...4b9 Liker å slikke i 69, når hun sprer benene slika at jeg ser ansikter hennes mens jeg stikker da ser jeg umiddelbart hva hun liker... liker også å fingre mens jeg stikker. Liker å slikke når hun holder pikken også...
Gjest Paramount Skrevet 18. august 2022 #69 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men hvilken fitte er det dere ikke vill slikke? Sånn utseende messig? Her er du nede på et mikronivå som jeg tror er nokså ukjent for de fleste. Dersom du liker en kvinne, og finner kroppen hennes normalt attraktiv, da har du allerede sterk lyst til å slikke henne. I 99 av 100 tilfeller blir ikke lysten mindre dersom du til slutt er så heldig å få sjansen til å gjøre det, tror jeg. Noen liker det bare ikke, slik er verden. De færreste skylder på et spesielt utseende der nede. Tror jeg.
copro Skrevet 18. august 2022 #70 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ren nysgjerrighet. Hvor mange liker å slikke fitte å hvor mange liker det ikke? Anonymkode: 7c584...bbb Åååhh, slikke fitte er deiligste som finnes, og jeg sier ikke nei om hun liker å bli slikket i rumpa også. Smak lukt lyd og den deilige myke huden, for ikke å snakke om å se hennes nytelse...det er himmelen for meg :-) 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #71 Skrevet 18. august 2022 copro skrev (9 minutter siden): Åååhh, slikke fitte er deiligste som finnes, og jeg sier ikke nei om hun liker å bli slikket i rumpa også. Smak lukt lyd og den deilige myke huden, for ikke å snakke om å se hennes nytelse...det er himmelen for meg 🙂 Bor du langt unna?🙈 Anonymkode: a76e6...4b9
copro Skrevet 18. august 2022 #72 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bor du langt unna?🙈 Anonymkode: a76e6...4b9 Hvis lysten er der så er avstanden kort vet du 😉
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #73 Skrevet 18. august 2022 copro skrev (19 minutter siden): Hvis lysten er der så er avstanden kort vet du 😉 🤩 Anonymkode: a76e6...4b9
Swing Skrevet 18. august 2022 #74 Skrevet 18. august 2022 Elsker å slikke. Finne den rette teknikken for akkurat denne dama! Holde henne på kanten av orgasme, for så å dytte henne over kanten. Roe ned tempoet, før jeg starter jakten på en orgasme til! 1
kiloijdh Skrevet 18. august 2022 #76 Skrevet 18. august 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: Så da er det flere tall som liker å slikke værtfall! Men hvilken fitte er det dere ikke vill slikke? Sånn utseende messig? Hva er får stor å får liten klitt å har leppene noe å si? Å dere andre damer er jeg sprø eller er det flere som ikke får noe ut av å bli fingret men må endten bli slikket eller ha noe leketøy? Anonymkode: 7c584...bbb Jeg liker store kjønnslepper, og en dame som stryker og drar i håret mitt mens jeg holder på
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #77 Skrevet 19. august 2022 Elsker å slikke damer🤤 rumpa også;) Anonymkode: 47688...6cd
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #78 Skrevet 19. august 2022 Den tråden her var mye på morgenkvisten også haha 😝 Jeg har ikke hatt sex selv uten å ha gjort det, det må med! Foran, og bak om man er på vei ut av dusjen sammen! Anonymkode: 493ec...22e
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #79 Skrevet 19. august 2022 Swing skrev (19 timer siden): Elsker å slikke. Finne den rette teknikken for akkurat denne dama! Holde henne på kanten av orgasme, for så å dytte henne over kanten. Roe ned tempoet, før jeg starter jakten på en orgasme til! 💯 Anonymkode: 493ec...22e
Mæn40 Skrevet 19. august 2022 #80 Skrevet 19. august 2022 Liker det bedre og bedre jo flinkere jeg blir.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå