Gjest frøkenstrøken3 Skrevet 17. august 2022 #41 Skrevet 17. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er 32🤭 Hva med deg?😊 Anonymkode: e5b0b...b07 Jeg er 31 , kanskje vi ikke bor så langt unna hverandre også 😜 😁 Endret 17. august 2022 av frøkenstrøken3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #42 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stikker det ikke for deg med langt skjegg? Dama nekter meg å få langt skjegg fordi hun sier det stikker. Anonymkode: 70d38...fd7 Neida, langt skjegg er mykt og stikker ikke. Det er 1 til noen-få-dagers-skjegg som stikker. Kan være hun er ekstremt følsom for det, men vanligvis når jeg hører dette så er det fra de som aldri har blitt slikket av en med langt skjegg. Langt betyr da ikke 3-5 mm, må være langt nok til at stråene ikke stikker rett ut. Mannens er ~15 cm så det er null problem for meg. Anonymkode: 70c91...065 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #43 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi var 13,så det er 15 år siden 😂😂 Anonymkode: 73074...1a4 Jeg var 19, så det er 11 år siden. Hvordan opplevde du det? Hvor var dere? I mitt tilfelle skjedde det på sofaen hjemme hos meg mens vi så på film. Plutselig lå hun hånda si på innsiden av låret mitt og strøk fingrene mellom beina mine, husker jeg ble dryppende våt der jeg satt helt paralysert. Endte med at jeg lå henne ned, tok av henne buksen og slikket henne i nesten en time. Har aldri sett noe så vått i hele mitt liv. Det rant av henne. Hun var så myk og varm der nede, og så hadde hun så deilige pustelyder, husker jeg. Jeg slikket henne i nesten alle mulige stillinger. Skulle gjerne gjort dette igjen. Anonymkode: a76e6...4b9 1
Bamseklemmer Skrevet 17. august 2022 #44 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilken stilling liker dere å bli slikket i? Jeg liker godt å bli slikket mens jeg står, og han sitter på huk under meg. Noen som har opplevd å bli slikket så lenge at du ble sår? Noen som liker å bli slikket i rumpa også? Anonymkode: a76e6...4b9 Jo den stillinga gjør henne skjelven, det er så ufattelig opphissende de rykningene og stønn uten bremser.. Jeg slikket ei i 2 timer og 45 minutter.. 3 timer senere ville hun ha mere, så man blir ikke sår av varierende slikking og med mye fukt. Jeg pusset tunga med tannbørsten før jeg startet da, så den var ekstra myk og fresh. Aldri slikket en kvinne i rompa, men det står på ønskelisten.. hvis det skaper mere godlyd, begynner jeg allerede i morgen😘❤🎶
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #45 Skrevet 17. august 2022 Liker det ikke, men gjør det gjerne. Anonymkode: 5394f...afa
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #46 Skrevet 17. august 2022 Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Jo den stillinga gjør henne skjelven, det er så ufattelig opphissende de rykningene og stønn uten bremser.. Jeg slikket ei i 2 timer og 45 minutter.. 3 timer senere ville hun ha mere, så man blir ikke sår av varierende slikking og med mye fukt. Jeg pusset tunga med tannbørsten før jeg startet da, så den var ekstra myk og fresh. Aldri slikket en kvinne i rompa, men det står på ønskelisten.. hvis det skaper mere godlyd, begynner jeg allerede i morgen😘❤🎶 Elsker å bli slikket i rumpa rett før jeg kommer. Følelsen av å plutselig og helt uventet kjenne noe som tar seg til/masserer meg "der bak" er eksplosivt. Anonymkode: a76e6...4b9 1
Bamseklemmer Skrevet 17. august 2022 #47 Skrevet 17. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Elsker å bli slikket i rumpa rett før jeg kommer. Følelsen av å plutselig og helt uventet kjenne noe som tar seg til/masserer meg "der bak" er eksplosivt. Anonymkode: a76e6...4b9 Uten tvil at det forsterker orgasmen, først 30 sekunder i himmelen, og så tar det jo noen minutter tilbake til jorden igjen.. Det er jo den svevetida og den dunking i underlivet, som gjør at vi vil fortsette igjen og igjen.. og igjen💣💥💦😅 Endret 17. august 2022 av Bamseklemmer Litt justering bare...
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #48 Skrevet 17. august 2022 Er i 50 årene. Elsker å bli slikket. Gjør det gjerne tilbake, så lenge mannen er rein. Godt å se nytelsen hans. Det hisser meg opp. Anonymkode: 3850f...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #49 Skrevet 17. august 2022 Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Uten tvil at det forsterker orgasmen, først 30 sekunder i himmelen, og så tar det jo noen minutter tilbake jorden igjen.. Det er jo den svevetida og den dunking i underlivet, som gjør at vi vil fortsette igjen og igjen.. og igjen💣💥💦😅 Så det er derfor dere knuller pusten ut av oss, og ofte bare fortsetter etter at vi har kommet og er helt kanon? 😜 Anonymkode: a76e6...4b9 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #50 Skrevet 17. august 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Ren nysgjerrighet. Hvor mange liker å slikke fitte å hvor mange liker det ikke? Anonymkode: 7c584...bbb Jeg elsker å gå ned på damer, og har gjort det siden jeg debuterte. Men det har tydeligvis noe å si på hvordan vaginaen er formet. Jeg hadde mitt første møte med en innover vagina. Altså der klitten ikke kommer frem mellom leppene selv etter opphisselse. Og klitten var også veldig liten. Det var første gang jeg måtte gi meg før dama fikk orgasme. Jeg klarte ikke å tenne på denne vaginaen. Og det endte med at jeg avbrøt før penetrering Anonymkode: f5a3a...75b
Bamseklemmer Skrevet 17. august 2022 #51 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så det er derfor dere knuller pusten ut av oss, og ofte bare fortsetter etter at vi har kommet og er helt kanon? 😜 Anonymkode: a76e6...4b9 Hehe, jeg tenner høy pusting ja.. men jeg knuller ikke som en kanin lengre, uten mål og mening. Men jeg kan be henne i ei stilling der hun blir andpusten. Utmattelses sex er forsåvidt en sinnsyk deilig opplevelse, for man sluttet ikke å knulle når det er sinnsykt deilig. Så det deilige er å fortsette til orgasmen brer seg utover, befriende deilig følelse med orgasmen, men også ei deilig befriende følelse at smerten er over.. dobbel orgasmisk nesten, flere de som har prøvd det sier det😍🎶 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #52 Skrevet 17. august 2022 Bamseklemmer skrev (4 minutter siden): Hehe, jeg tenner høy pusting ja.. men jeg knuller ikke som en kanin lengre, uten mål og mening. Men jeg kan be henne i ei stilling der hun blir andpusten. Utmattelses sex er forsåvidt en sinnsyk deilig opplevelse, for man sluttet ikke å knulle når det er sinnsykt deilig. Så det deilige er å fortsette til orgasmen brer seg utover, befriende deilig følelse med orgasmen, men også ei deilig befriende følelse at smerten er over.. dobbel orgasmisk nesten, flere de som har prøvd det sier det😍🎶 Bare jeg som tente på den tanken der? 😋 Anonymkode: 291a9...090 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #53 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare jeg som tente på den tanken der? 😋 Anonymkode: 291a9...090 Hvilke stilling tenker du på, da? Anonymkode: a76e6...4b9
Tiuren Skrevet 17. august 2022 #54 Skrevet 17. august 2022 Elsker kvinner som liker å bli slikket, og elsker å slikke. Nærheten, smak, lukt, hennes nytelse er egentlig en bedre opplevelse for meg en "inn og ut aktiviteten" (selv om det og hører med ) Favoritten er nok når hun er øverst. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #55 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvilke stilling tenker du på, da? Anonymkode: a76e6...4b9 Ja takk alt? Anonymkode: 291a9...090
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #56 Skrevet 17. august 2022 Hvilken stilling liker dere å slikke i/bli slikket i? Anonymkode: a76e6...4b9
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #57 Skrevet 17. august 2022 Mannen sluttet å slikke for ca 5 år siden. Jeg har hele tiden gitt han alt. Jeg spurte han rett ut, hvorfor har du sluttet? Han kom med noe svadasvar. Etterpå, har ikke gitt han tilbake. Dette går begge veier. Vi har nesten aldri hatt sex uten at vi begge har vært nydusjet og rein. Jeg elsket å gi han denne nytelsen, men etter 5 år, og ikke få det tilbake. Sorry. Jeg kan gi og gi, men en dag sier det stop når ingenting kommer tilbake. Anonymkode: 3850f...3ee 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #58 Skrevet 17. august 2022 Liker både å slikke og å bli slikket. Synes av en eller annen grunn at indre kjønnslepper er utrolig sexy 😊 Anonymkode: 9ffe0...986
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #59 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Liker både å slikke og å bli slikket. Synes av en eller annen grunn at indre kjønnslepper er utrolig sexy 😊 Anonymkode: 9ffe0...986 Er du dame? Liker også å slikke damer, selv om jeg er heterofil. Har prøvd en gang. Anonymkode: a76e6...4b9
Mwfa Skrevet 17. august 2022 #60 Skrevet 17. august 2022 Ja, elsker det! Det er så deilig. Ekstra deilig hver gang jeg blir slikket selv også, og bare få lyst til å smake på min egen fittesaft... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå