AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #1 Del Skrevet 17. august 2022 Ikke alt som glimrer er gull, og skjønnhetsproduktindustrien er full av lurendreiere som ofte iskaldt spekulerer i vår forfengelighet og spiller på vår usikkerhet. De fleste har jo et ønske om å se bra ut. Her har du mulighet til å "advare" dine medsøstre og medbrødre mot tips og produkter som ikke fungerer, gjør alt så mye verre, koster mer enn det yter, og/eller rett og slett hører til på skraphaugen. Anonymkode: b3d73...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #2 Del Skrevet 18. august 2022 Prøvde en gang en hudpleieserie fra tv shop en gang, som da var veldig popis. Ødela huden min totalt i flere år etterpå.. gikk fra å ha noen små nupper i pannen til å ha dype kviser i hele trynet i flere år etterpå.. heldigvis vet jeg bedre idag 🙈🙈🙈 Jeg har flere ganger waxet "barten" og revet av meg halve huden så jeg har skrubbsår over leppa i stedet.. Har revet av halvparten av øyenvippene mine med Vippetangen. Farget håret med washout som aldri går vekk. Tja, sånn utover det så har jeg ikke gjort noe sånn kjempe krise 😅😱 Anonymkode: b2e0a...643 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 18. august 2022 #3 Del Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøvde en gang en hudpleieserie fra tv shop en gang, som da var veldig popis. Ødela huden min totalt i flere år etterpå.. gikk fra å ha noen små nupper i pannen til å ha dype kviser i hele trynet i flere år etterpå.. heldigvis vet jeg bedre idag 🙈🙈🙈 Jeg har flere ganger waxet "barten" og revet av meg halve huden så jeg har skrubbsår over leppa i stedet.. Har revet av halvparten av øyenvippene mine med Vippetangen. Farget håret med washout som aldri går vekk. Tja, sånn utover det så har jeg ikke gjort noe sånn kjempe krise 😅😱 Anonymkode: b2e0a...643 Vokset barten min rett før fest, gikk rundt med et sår lignende hitlerbart hele kvelden😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 18. august 2022 #4 Del Skrevet 18. august 2022 For en stund siden så jeg en video av noen som tipset om å vaske/skrubbe hodebunnen med kaffegrut. Da skulle håret bli shiny.. Vel, håret ble ikke shiny. Og det tok så mange runder for å skylle bort kaffegruten fra håret. I tillegg til at dusjen ble full av grut, og vil tro det kanskje ikke er så bra for rørene heller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #5 Del Skrevet 18. august 2022 All praten om kokos olje. Fett hår og kviser var alt jeg fikk ut av det 😄 Kanskje det er bedre dersom du har tykkere hår/krøller, og kanskje den passer din hud, men hypen er bare rar for meg Pusset også tennene lenge med kokos olje, og tannlegen spurte meg faktisk om jeg brukte en alternativ tannkrem. Det synes at jeg ikke brukte fluor da. Anonymkode: df790...6e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 18. august 2022 #6 Del Skrevet 18. august 2022 Nå har folk forskjellige hår-og hudtype så det er nok hovedgrunnen til at mye ikke fungerer. Så en skal alltid ta ting med en klype salt når folk omtrent fremstiller diverse som et vidundermiddel. Jeg synes mange er litt naive når de spør om råd og bare tror på det sånn uten videre, men noen ganger må man teste diverse for å finne ut hva som fungerer og ikke. Folk som mener at det er bedre for huden å ikke bruke produkter tar ikke høyde for alle de som virkelig har problemer med huden. Det å gå uten å vaske håret med sjampo fordi det skulle gjøre håret finere fungerte dårlig når jeg slet med veldig fet hud og akne. Det skulle visst bli verre først, men jeg klarte ikke å gå rundt sånn. Jeg har heller ikke troen på alle disse dyre merkene som lover gull og grønne skoger, men som putter parfyme og annet dritt i alle produktene. Å bruke sterke produkter når man har akne og fet hud tror jeg mange har gjort i den tro at huden da blir bedre. I tillegg til at man tilfører huden lite fuktighet fordi man tror at huden ikke trenger det. Det tok meg noen år før jeg innså at huden trengte fuktighet og at det å bruke masse sterke produkter uten å la huden hvile ikke var så lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 19. august 2022 #7 Del Skrevet 19. august 2022 (endret) Elizabeth Arden Pro-produktene……fikk de anbefalt i en hudpleiesalong jeg oppsøkte pga jeg har i utgangspunktet veldig tørr, sensitiv og fuktfattig hud. Den ødela huden min helt. Jeg gikk tilbake og klagde etter 2 uker (ventet såpass lenge pga jeg vet at huden kan trenge tid til å tilpasse seg nye produktet), men hudpleieren ba meg fortsette å bruke den og påsto at det tok 6 uker før jeg ville se resultater. Etter to uker til så var huden så rød og sår at den skavet av, så jeg tok med produktene tilbake og krevde å få tilbakebetaling (var ganske dyre produkter på den tiden) edit; Og olivenolje som hårkur. Det funket ikke på mitt hår! Måtte tilslutt vaske det med zalo for å bli kvitt fettet. Og samme med kokosolje som liksom skulle funke til alt. Det gjør den ikke. Endret 19. august 2022 av skruf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå