Gå til innhold

Team Ingebrigtsen

Mintbird

Anbefalte innlegg

Sirien skrev (4 timer siden):

👋

Helt enig. Dette mønsteret går igjen, i innleggene her.

Forbundet er forbundet, Gjert er Gjert, Henrik er Henrik osv. De fleste har det klart for seg. Skjønner hvorfor jeg har holdt meg til andre forum hvor det i hovedsak er menn, de evner diskutere mer logisk og saklig og lar seg ikke rive med av altfor mange personlige følelser slike at man ikke ser objektive fakta. En fæl oppdagelse egentlig, at kjerringer flest ikke evner en saklig debatt. Ingen linker til noe, bare en hel masse følelsesmessig svada

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eeqaz skrev (5 minutter siden):

Narve er vel den som er nærmest hva man kan kalle uskyldig i hele denne farsen.

Nå var han vel den første til å snake om de andre til pressen da... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeqaz skrev (1 minutt siden):

Forbundet er forbundet, Gjert er Gjert, Henrik er Henrik osv. De fleste har det klart for seg. Skjønner hvorfor jeg har holdt meg til andre forum hvor det i hovedsak er menn, de evner diskutere mer logisk og saklig og lar seg ikke rive med av altfor mange personlige følelser slike at man ikke ser objektive fakta. En fæl oppdagelse egentlig, at kjerringer flest ikke evner en saklig debatt. Ingen linker til noe, bare en hel masse følelsesmessig svada

Hahaha, hva er det man sier, sten i glasshus hus 😉

Det er bra det fines logiske og saklige forum der ute. Da vet vi jo at eneste grun til at du skriver om svada med oss kjerringer er at du har lyst og ikke fordi KG er eneste alternativ. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (15 minutter siden):

Nå var han vel den første til å snake om de andre til pressen da... 

Link til sitat 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (8 minutter siden):

Det er bra det fines logiske og saklige forum der ute. Da vet vi jo at eneste grun til at du skriver om svada med oss kjerringer er at du har lyst og ikke fordi KG er eneste alternativ. 

Selvfølgelig er det ingen som tvinger meg. Ser på dette som forskning og har sjeldent giddet å bry meg med kg men vet etter dette hva jeg skal fokusere på i arbeid med barn. Lære å vise til konkrete fakta feks,omtrent ingen her linker bortsett fra megog det er spesielt 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeqaz skrev (1 time siden):

Link til sitat 

Sitat på va da? Så vidt jeg vet har ikke brødrene sakt noe ofentlig om Norås i det helle tatt.... Norås har kommet med utalelser om Jacop... Det er vanskelig å finne sitater på ting som aldri har skjedd. Du må nesten bare følle med i saken.Tar jeg feil og det fines sitater som beviser at brødrene har snaket stykt om Norås, så vær så snill si i fra. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pippi Lotta skrev (1 time siden):

Sitat på va da? Så vidt jeg vet har ikke brødrene sakt noe ofentlig om Norås i det helle tatt.... Norås har kommet med utalelser om Jacop... Det er vanskelig å finne sitater på ting som aldri har skjedd. Du må nesten bare følle med i saken.Tar jeg feil og det fines sitater som beviser at brødrene har snaket stykt om Norås, så vær så snill si i fra. 

påstanden din og andres er var at nordås har bedrevet personlig drittslengning, jeg ba om å få se link til disse sitatene, om du ønsker diskutere fakta er det best å linke til hver eneste påstand om hvem som har sagt hva hvis ikke blir det ikke troverdig

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeqaz skrev (1 time siden):

påstanden din og andres er var at nordås har bedrevet personlig drittslengning, jeg ba om å få se link til disse sitatene, om du ønsker diskutere fakta er det best å linke til hver eneste påstand om hvem som har sagt hva hvis ikke blir det ikke troverdig

Om du er så opptatt av fakta så bør du jo forholde deg til det jeg skriver. Jeg skrev at han var den første til å snake om de andre i media. Jeg gidder ikke noen utstrakt kverulering over hvorvidt stikkene han kommer med teller som dritslengin, er forståelig, bare er "humor" eller noen noen annen bagetalisering. Samtlige aviser og tv stasjoner jeg har sett omtale Norås sine utalelser har tolket de negativt.

Brødrene har avståt (så vit jeg vet?) fra å si noe negativt eller egentlig noe i det helle tatt om Norås. Det har vert utallige overskrifter om alle kommentarene til Norås. Jeg gikk ut i fra at alle som blar litt i avisen hadde fått med seg dette, i det minste alle som er intresert nok til å delta i denne tråden. Så forsto ikke at det kune være det du spurte etter, men for al del Google søket tok meg 30 sekunder. Glad for å kune hjelpe deg...

https://www.nrk.no/sport/narve-gilje-nordas-klar-for-vm-finale-pa-1500-meter-1.16522598

"Nordås med syrlig Ingebrigtsen-stikk: – To bestevenner på tur"

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (2 timer siden):

De har vært drittsekker så det holder mot Nordås, mest av alt ved å sabotere for hans satsing, og enhver har fått med seg Henrik sin urimelighet på samling.

De utnytter vilt lillebror sin posisjon, hadde ikke han vært stjernen i friidrettsnorge så hadde de aldri heller kunne stille sine urimelige krav til forbundet.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvertimot skrev (21 minutter siden):

De har vært drittsekker så det holder mot Nordås, mest av alt ved å sabotere for hans satsing, og enhver har fått med seg Henrik sin urimelighet på 

Den dårligste sabotasjen må være mesterplanen der de gir ham verdens beste løpstrener på heltid 😏

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (4 timer siden):

Jeg advarte deg om trollet langt baki tråden. Diskusjonen går bare i sirkel og det er det han vil. Samt driver victim blaming så det holder. Ikke greit. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (22 minutter siden):

Den dårligste sabotasjen må være mesterplanen der de gir ham verdens beste løpstrener på heltid 😏

Nå er Gjert en veldig detaljestyrende trener, tenker at det at han har trent egne sønner har gjort han ekstra detaljestyrende, et 24/7 prestasjonsrelatert regime ville de fleste utøvere fått nok av på et punkt. Så tenker at for løperbrødrene så var det nok en lettelse å skille lag med faren. Tenker at han er litt enklere å ha med å gjøre for Narve sin del.

Dessuten er jo løperbrødrene så drillet i Gjert sin treningsfilosofi at de klarer seg greit på egenhånd, fremtiden vil vise om friheten de har gitt seg selv vil slå tilbake mot dem. Registrerer meg at Jakob har utsatt sitt høydeopphold nå, noe som trolig ikke ville skjedd dersom Gjert fortsatt var deres trener.

Jeg spår at Narve vil slå Jakob på noen av 1500-meter løpene neste sesong, Jakob vil nok fortsatt være den største stjernen men man kan jo spørre om det prestasjonsmessig var dumt av løperbrødrene å skille lag med faren dersom en slik utvikling kommer.

Uten tvil så tenker jeg at brødrenes egen treningregime, at det ikke er like detaljfokusert som Gjert sitt, at de gir seg selv flere friheter som kanskje kan slå litt tilbake mot dem...

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss spjåk skrev (11 minutter siden):

Jeg advarte deg om trollet langt baki tråden. Diskusjonen går bare i sirkel og det er det han vil. Samt driver victim blaming så det holder. Ikke greit. 

Og du som tillater deg å kalle andre troll, er det ok det synes du, og hva tenker du at det sier om deg?

Måtte bare kommentere, men hiver meg ikke inn i toskeskap på et slikt nivå. Gå i deg selv du, tenke litt!!

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tvertimot skrev (1 time siden):

Og du som tillater deg å kalle andre troll, er det ok det synes du, og hva tenker du at det sier om deg?

Måtte bare kommentere, men hiver meg ikke inn i toskeskap på et slikt nivå. Gå i deg selv du, tenke litt!!

Ja det er et trehodet troll det er snakk om her🥸

Endret av miss spjåk
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss spjåk skrev (Akkurat nå):

Ja det er et trehodet troll ser du🥸

I konflikter er det vanlige at noen støtter den ene part, andre den andre, altså er meningene forskjellige.

Jeg anser ikke dem som mener annet enn meg å være troll, jeg setter alltid pris på at noen engasjerer seg i saker, uansett synsvinkel og det inkluderer selvfølgelig mest av alt dem som er uenig med meg...

Om alle var enig i saker, da ville debattene vært svært kjedelig og jeg hadde ikke ville ta del i noen diskusjoner. Så i mitt hode er de som mener annet enn meg, som er de jeg skriver imot, de jeg på mange måter setter mest pris på tilstedeværelsen til...

Huske også på at mange setter ting på spissen i diskusjoner, det er fint synes jeg å ha slike i debatten. Nå aner jeg forøvrig ikke hva den du kaller troll mener, og hva vedkommende står for og skriver (ei heller hva du mener om saken). Jeg har ikke for vane å koble det som skrives mot en person, det er argumentene jeg skriver mot og det som skrives.

Mitt poeng var derimot at det ikke har noe for seg og kalle noen troll, hvorfor du gjorde det får bli din egen sak, jeg sier bare at du burde droppe slike karakteristikker.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (9 timer siden):

Om du er så opptatt av fakta så bør du jo forholde deg til det jeg skriver. Jeg skrev at han var den første til å snake om de andre i media. Jeg gidder ikke noen utstrakt kverulering over hvorvidt stikkene han kommer med teller som dritslengin, er forståelig, bare er "humor" eller noen noen annen bagetalisering. Samtlige aviser og tv stasjoner jeg har sett omtale Norås sine utalelser har tolket de negativt.

Brødrene har avståt (så vit jeg vet?) fra å si noe negativt eller egentlig noe i det helle tatt om Norås. Det har vert utallige overskrifter om alle kommentarene til Norås. Jeg gikk ut i fra at alle som blar litt i avisen hadde fått med seg dette, i det minste alle som er intresert nok til å delta i denne tråden. Så forsto ikke at det kune være det du spurte etter, men for al del Google søket tok meg 30 sekunder. Glad for å kune hjelpe deg...

https://www.nrk.no/sport/narve-gilje-nordas-klar-for-vm-finale-pa-1500-meter-1.16522598

Om det var eneste eksemplet ditt på drittslenging, en syrlig kommentar som ikke inneholder noen form for nedsettende personkarakteristikk overhodet synes jeg dine påstander er syltynne 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
miss spjåk skrev (7 timer siden):

Ja det er et trehodet troll det er snakk om her🥸

Drittslenging og gaslighting mot de som ikke mener eksakt det samme som deg vitner om at du mangler noe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (9 timer siden):

Er dette ment som et bevis på drittslenging? Nordås sin kommentar handler jo ikke om Jakob som person, det er en kommentar knyttet til dem begge og deres relasjon. I så fall er den jo like mye myntet på ham selv. 

Husk at media liker å lage vinklinger og da brukes overskrifter for å lokke folk til å klikke seg inn. Er det noen som har fyrt opp under konflikten så er det media, fordi de vet det er stoff som folk vil lese om. Du kan jo bare se på engasjementet i denne tråden…

Jeg synes du bør hoste opp bedre eksempler på Narves dårlige oppførsel.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes forøvrig det er svært interessant å se villigheten til å svartmale Narve for å rettferdiggjøre behandlingen han har fått både av brødrene og forbundet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeqaz skrev (5 minutter siden):

Om det var eneste eksemplet ditt på drittslenging, en syrlig kommentar som ikke inneholder noen form for nedsettende personkarakteristikk overhodet synes jeg dine påstander er syltynne 

"Om du er så opptatt av fakta bør du forholde deg til det jeg skriver" sorry, men du sitter ikke på sannheten og vet like lite som alle andre hva som er fakta. Så det minste du kan gjøre er å linke til sitater i media for å begrunne påstandene dine, og slik du gjorde nå "bestevenner på tur" så oppfattes det som du ser av tråden som dårlig eksempel på drittslenging.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...