totti_1 Skrevet 26. oktober 2023 #1521 Del Skrevet 26. oktober 2023 Athod skrev (9 minutter siden): Dritt for Gjert å ha mistanken mot seg hvis han ikke har brukt vold, dritt for brødrene på at det blir satt tvil på deres historie hvis den er sann. Har man valgt offentligheten så til de grader, må man tåle slike beskyldninger fra egen familie i pressen. Noe helt annet for Ola og Kari Normann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 26. oktober 2023 #1522 Del Skrevet 26. oktober 2023 Dette er det media ville ha. Nå er Gjert anmeldt av "familiemedlem" Salgstallene går nok opp nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hahaha Skrevet 26. oktober 2023 #1523 Del Skrevet 26. oktober 2023 (endret) totti_1 skrev (7 minutter siden): Har man valgt offentligheten så til de grader, må man tåle slike beskyldninger fra egen familie i pressen. Noe helt annet for Ola og Kari Normann. Ja! og han ga seg ikke heller ved å ansette Elden og pushe på, og der har både han og Elden gitt uttaleser. Ville man slippe kunne man trukket seg litt tilbake, fortsette som trener og godtatt akkrediteringsavgjørelsen. Endret 26. oktober 2023 av hahaha 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 26. oktober 2023 #1524 Del Skrevet 26. oktober 2023 Athod skrev (29 minutter siden): https://www.dagbladet.no/sport/gjert-ingebrigtsen-anmeldt-av-familiemedlem/80413062 Anmeldt av et familiemedlem. Ikke alle 3 altså. Fordi det ikke er noen av dem. 29 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Tiholt Skrevet 26. oktober 2023 #1525 Del Skrevet 26. oktober 2023 Hadde alltid en anelse at det var noe galt med ham og jeg har aldri sett serien, kun intervju. Det er bra at han er anmeldt og at det er offentlig kjent. Skulle ønske jeg kunne gjøre det samme, men det er som sagt vanskelig å bevise. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athod Skrevet 26. oktober 2023 #1526 Del Skrevet 26. oktober 2023 LillaGorilla<3 skrev (9 minutter siden): Fordi det ikke er noen av dem. Var det jeg lurte på selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 26. oktober 2023 #1527 Del Skrevet 26. oktober 2023 LillaGorilla<3 skrev (16 minutter siden): Fordi det ikke er noen av dem. hvor i slektstreet finner man familiemedlemmet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 26. oktober 2023 #1528 Del Skrevet 26. oktober 2023 LillaGorilla<3 skrev (17 minutter siden): Fordi det ikke er noen av dem. hvis det er kona. Ja, da ville dette bli en holywood film. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 26. oktober 2023 #1529 Del Skrevet 26. oktober 2023 Egenskap skrev (4 minutter siden): hvor i slektstreet finner man familiemedlemmet? Det vet vi ikke, men jeg tipper rett ved siden av Jakob. 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 26. oktober 2023 #1530 Del Skrevet 26. oktober 2023 Jeg har egentlig ingen interesse av denne familien og heller ikke interessert i idrett generellt. Allikevel så føler Heg noe skurrer ut av små klipp jeg har sett fra denne serien om familien. Faktisk skal jeg se hele serien nå til helgen bare fordi jeg er nysgjerrig. Jeg kunne aldri tenkt meg å. Øre trener for mine barn, det er lett at det kan bli heftigere da enn med en utenforstående person. Kan Gjert ha vært en trener på linje med enkelte trenere fra Russland og Kina hvor det brukes mer tvang(vold)? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 26. oktober 2023 #1531 Del Skrevet 26. oktober 2023 FreezeandFawn skrev (17 minutter siden): Det vet vi ikke, men jeg tipper rett ved siden av Jakob. Da er kanskje kona til Jakob? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 26. oktober 2023 #1532 Del Skrevet 26. oktober 2023 Egenskap skrev (Akkurat nå): Da er kanskje kona til Jakob? Njei, det tror jeg ikke. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 26. oktober 2023 #1533 Del Skrevet 26. oktober 2023 Nrk får iallfall blusset opp serien til å bli favoritt serie igjen, og får gode inntekt kilder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkommer Skrevet 26. oktober 2023 #1534 Del Skrevet 26. oktober 2023 Egenskap skrev (Akkurat nå): Nrk får iallfall blusset opp serien til å bli favoritt serie igjen, og får gode inntekt kilder. Hva tjener de penger på igjen? 😅 sist jeg sjekket har de hverken reklame eller betalløsning 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 26. oktober 2023 #1535 Del Skrevet 26. oktober 2023 Husker godt når Gjert var med Monsen på tur. Ynkeligere mann skal du lete lenge etter 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 26. oktober 2023 #1536 Del Skrevet 26. oktober 2023 Sommerkommer skrev (3 minutter siden): Hva tjener de penger på igjen? 😅 sist jeg sjekket har de hverken reklame eller betalløsning Tunique skrev (3 minutter siden): Husker godt når Gjert var med Monsen på tur. Ynkeligere mann skal du lete lenge etter hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 26. oktober 2023 #1537 Del Skrevet 26. oktober 2023 Egenskap skrev (15 minutter siden): hva skjedde? Han endte med å bli hentet i ambulansehelikopter fordi terrenget var "for bratt" 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurær Skrevet 26. oktober 2023 #1538 Del Skrevet 26. oktober 2023 https://www.nettavisen.no/sport/henrik-ingebrigtsen-om-bruddet-med-gjert-jeg-har-hort-sa-mange-syke-rykter/s/12-95-3424264802 Lurer litt på dette intervjuet. Når jeg leste det første gang så var jeg sikker på at alt bare var rykter. Det er jo egentlig det H. Ingebrigtsen langt på vei sier her. Men nå tror jeg at Henrik Ingebrigtsen prøvde å beskytte sin far og familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 26. oktober 2023 #1539 Del Skrevet 26. oktober 2023 Tråden er ryddet for ryktespredning og persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 26. oktober 2023 #1540 Del Skrevet 26. oktober 2023 Athod skrev (2 timer siden): https://www.dagbladet.no/sport/gjert-ingebrigtsen-anmeldt-av-familiemedlem/80413062 Anmeldt av et familiemedlem. Ikke alle 3 altså. Sikkert et helt annet familiemedlem… Egenskap skrev (53 minutter siden): Da er kanskje kona til Jakob? Kona til Jakob er da ikke Gjerts familiemedlem. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå