Gå til innhold

Team Ingebrigtsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
HSV50 skrev (1 time siden):

De sier vel forøvrig at de ikke reagerer så mye på at løperne hans skal være der, men at Gjert selv skal, om jeg ikke husker feil? 

Ja det er Gjert som er problemet. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sveits35 skrev (2 timer siden):

Sandnes IL har nå tatt et aktivt valg om å skyve brødrene bort fra seg. Tenker hvilken som helst klubb står med åpne armer og kjempeanlegg- og opplegg for dem hvis de bare snur ryggen til Sandnes. Det ville faktisk jeg ha gjort om jeg var dem. Gjert er jo en drittsekk, men at Sandnes IL svikter på denne måten er jo oppsiktsvekkende. 

Jeg er helt enig med deg, jeg ville meldt meg ut asap om jeg var brødrene. 

• Liker 4
Skrevet
Jentainord skrev (15 timer siden):

Siste nytt om Gjert og hans tydelig bevisste forsøk på å forfølge sine egne sønner. Den mannen tar seg aldri fri, altså. Så slitsomt det må være å holde på konstant. 

https://www.aftenposten.no/sport/i/Oownqw/raser-mot-gjert-ingebrigtsen-en-type-oppfoersel-jeg-ikke-har-sett-maken-til?fbclid=IwZXh0bgNhZW0BMQABHuni-Kq6w7rNkfdhQ0ew-PThCX5SwazxQ3n_XCAe1I71GfnAtn--zDNchDk-_aem_2ux-NzQcWKoEST4oTy-XEA

Så flaut for Sandnes IL og ikke minst for Gjert I. Dette bekrefter jo som du skriver, at han stalker. Han virker lettere besatt. Så uproff oppførsel også, å få Sandnes IL til å gå bak ryggen på NFIF. 

Det virker som om Skoland mistenker at Sandnes IL har blitt manipulert.

Noen der kan f.eks ha følt seg presset, er min tanke. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
HSV50 skrev (22 timer siden):

Kjempespennende! Så får vi krysse fingrene for finalen, selv om jeg ikke har så store forhåpninger basert på hva han selv sa etter løpet i dag. Men man vet aldri hva som kan skje. I dag gikk jo Warholm, som var favoritten, på en gigantsmell. Jeg krysser fingrene for Jakob og synes i alle fall det er godt å se han virker skadefri. Så får vi bare håpe at 2026-sesongen blir bedre. 

Og jeg blir kvalm av kommentarfeltet. Både de som ikke unner Jakob å gå videre, men også de som gjør narr av Narve. 

Warholm gikk ikke på en gigantsmell, han kjente på en skade som hindret ham i å løpe max. Det har ikke noe med formen å gjøre.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Capri skrev (15 minutter siden):

Så flaut for Sandnes IL og ikke minst for Gjert I. Dette bekrefter jo som du skriver, at han stalker. Han virker lettere besatt. Så uproff oppførsel også, å få Sandnes IL til å gå bak ryggen på NFIF. 

Gjert har ikke evnen til å bli flau. Han har alltid rett.

• Liker 5
Skrevet
Capri skrev (1 time siden):

Det er nok ikke gøy å få GI mot seg nei…som fort vil skje om de ikke føyer seg. GI har virkelig vist etter rettssaken at han er den han er. Det røyk en del sperrer opp mot offentligheten da han ikke ble dømt. 

• Liker 10
Skrevet (endret)

Jeg fikk omsider lest artikkelen i NYT. Det er tydelig at de ikke er overbevist om det Gjert ønsker å formidle med å kontakte dem. Tror nesten den artikkelen virket mot sin hensikt.

Endret av Jentainord
Skrevet
Fotballfluen skrev (3 timer siden):

Warholm gikk ikke på en gigantsmell, han kjente på en skade som hindret ham i å løpe max. Det har ikke noe med formen å gjøre.

Jeg mente ikke at det hadde noe med formen å gjøre. Bare at i et løp kan hva som helst skje. Man kan bli skadet, f.eks.  beklager om det kunne misforstås. 

Skrevet
Capri skrev (5 timer siden):

Var det ikke svogeren til Gjert som hadde skrevet brev til Sandnes IL i forbindelse med konflikten familien har? 
Det var i favør Gjert og han vitnet om hvor forferdelig brødrene var og hvor snill Gjert var. 
Svogeren har vært rektor på en skole der og kan hende han har hjulpet Gjert med å få SIL til å gå bak ryggen på NFIF. Han har nok en viss «tyngde» i kommunen . 
Virker som Gjert gjør alt for å ikke gjenopprette noe forhold til barna sine. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Jammen ikke verst å klare 10. plass og den tiden når man har hatt den oppkjøringen som han har hatt! Gratulerer til Jakob for vel gjennomført VM. 👏🏼 Står respekt av å stille opp når man egentlig har vært best, og så stille opp og konkurrere når han vet at han ikke har sjanse til å være blant de beste. 

Skrevet (endret)

Intervjuet med NRK etter løpet viser alle hvilken fantastisk idrettsmann Jakob er! Vi har god grunn til å være stolt i dag!

Endret av Sveits35
  • Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg håper folk forstår hvor imponerende dette er! Og han er vel bare 4 sekunder bak vinneren? Fyren har ikke sprunget en eneste konkurranse utendørs i år. Og det han sier også. Om å prøve. Om hva idrett handler om. Nei, Jakob kom godt ut av dette, selv om det ikke ble noen medaljer i år.

Vil legge til at jeg synes det virker som om Narve også har gått en del runder og framstår nå helt annerledes i kommunikasjon og alt. Det virker som han har jobbet godt sammen med friidrettsforbundet. Alt i alt ble dette et godt mesterskap om man ser «konflikten» som bakteppe. De som lagde støy var Gjert og nye eleven, med et par tilsvar fra forbundet (og ei kone som fikk nok).

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg har vært fan av Jakob lenge, men dette mesterskapet ble jeg enda mer fan altså 🤩 For en fyr, psyke, holdning og ydmykhet! Denne karen har virkelig vokst etter å ha kommet seg ut av farens regime. Å stille opp og vise sårbarhet på denne måten foran hele verden, foran de som hetser han og håper han gjør det dårlig. Altså respekt. Han kommer tilbake, ingen tvil. Og han vant så mye annet enn medaljer dette mesterskapet, har aldri sett maken til idrettsutøver. 

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet

Et flott intervju med Jacob ( jeg kjenner jeg blir sånn «mamma-stolt» 😘 Og så deilig at NRK endelig lar være å spørre om og nøre opp under konflikten i intervju-situasjonene. Det gjelder når de snakker med Narve også- endelig mer fokus på løp og ikke annet.  
Ang utblåsningen til fruen til Jacob, så sa Jacob  at timingen var vel ikke den beste, men at han elsker henne og støtter henne i alt. Kort og greit. 
I det hele tatt- sykt deilig å endelig ha et mesterskap der det sportslige var i fokus- selv om det resultatmessig gitt som det gikk. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Og kommentarfeltet rundt det at Gjert vil ha patent på Team Ingebrigtsen og alt som har med det å gjøre blir ikke bedre av overskrifter som «Vil hindre Gjert i å bruke navnet». 🙄 Her har altså Gjert søkt patent  og brødrene har protestert på at han skal kunne ta patent på alt som har med navnet deres og treningen å gjøre. Og så fremstilles det som at det er brødrene som gjør det de kan for å lage problemer. Og folk hyler og skriker om disse fææææle guttene og «navnet stammer fra Båtsfjord og er Gjert sitt». Som om det ikke er et ganske så vanlig etternavn, men er som rett og slett tilhører Gjert. 

Skrevet
HSV50 skrev (Akkurat nå):

Og kommentarfeltet rundt det at Gjert vil ha patent på Team Ingebrigtsen og alt som har med det å gjøre blir ikke bedre av overskrifter som «Vil hindre Gjert i å bruke navnet». 🙄 Her har altså Gjert søkt patent  og brødrene har protestert på at han skal kunne ta patent på alt som har med navnet deres og treningen å gjøre. Og så fremstilles det som at det er brødrene som gjør det de kan for å lage problemer. Og folk hyler og skriker om disse fææææle guttene og «navnet stammer fra Båtsfjord og er Gjert sitt». Som om det ikke er et ganske så vanlig etternavn, men er som rett og slett tilhører Gjert. 

Det er jo strengt tatt Gjert som vil hindre sønnene i å bruke sitt eget etternavn i kommersiell sammenheng. For en eksepsjonell klyse den fyren er. Kan ikke se for meg at patentstyret vil godkjenne den søknaden heller, til det er det «for alminnelig».  Og at Ingebrigtsen-navnet stammer fra Båtsfjord! 🤣

2796 personer i Norge har det som sitt etternavn i følge ssb

• Liker 14
Skrevet

Hva tenker kona til Gjert om dette egentlig, innerst inne 🤔. Som mor pleier båndet være sterkt til sine barn.

• Liker 5
Skrevet
Sveits35 skrev (På 20.9.2025 den 10.41):

Sandnes IL har nå tatt et aktivt valg om å skyve brødrene bort fra seg. Tenker hvilken som helst klubb står med åpne armer og kjempeanlegg- og opplegg for dem hvis de bare snur ryggen til Sandnes. Det ville faktisk jeg ha gjort om jeg var dem. Gjert er jo en drittsekk, men at Sandnes IL svikter på denne måten er jo oppsiktsvekkende. 

Hmmm, tviler på at hvilken som helst klubb vil ta imot brødrene. Det er ikke en tanke å tenke hvorfor en klubb tar imot og ivaretar en side her? Som tidligere skrevet i tråden er det brødrene som har utvist dårlig klubblojalitet til andre bredde utøvere og ikke faren i familien. Sandnes IL er en klubb som skal ivareta bredde først og fremst, men glede seg over de som lykkes nasjonalt og utenfor landets grenser av sine medlemmer. 

• Nyttig 1
Skrevet
Capri skrev (På 20.9.2025 den 14.02):

Sandnes IL har reservert treningsfasiliteter i flere år. Dette er ikke nytt. Dette er brødrene kjent med, da Sandnes IL også tidligere reserverte treningsfasiliteter for dem. Noe også Skoland er kjent med. 

Skrevet
Istapp skrev (5 timer siden):

Sandnes IL har reservert treningsfasiliteter i flere år. Dette er ikke nytt. Dette er brødrene kjent med, da Sandnes IL også tidligere reserverte treningsfasiliteter for dem. Noe også Skoland er kjent med. 

Hvis saken er rett fremstilt, kom Sandnes IL først i august på banen med søknaden til Gjert & co sitt treningsopphold i Sierra Nevada. Jakobs team reserverte sted/tid for flere måneder siden, så dette var kjent info. 

Å be Sandnes IL om å booke opphold på eksakt samme tid som Jakob & co minner jo veldig om stalking fra Gjerts side, og som et forsøk på å markere seg overfor NFIF. At hensynet til Nordås (Pinto og Lumb) er første pri her, har i alle fall jeg vanskelig for å tro. Men mulig Sandes IL ser annerledes på det. 

• Liker 4
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...