Gå til innhold

Team Ingebrigtsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
HSV50 skrev (1 minutt siden):

Mens foreldre med store barn kan gi faen? I hvilke alder synes du at foreldre bare kan gi faen i hvordan de opptrer i offentlighet? 

Ja, det er ikke rart diskusjonene blir langvarige med dette tankesettet.

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
keops skrev (11 minutter siden):

Du forsto ikke hva jeg mente?

Denne tror jeg du får gruble litt videre på, så finner du nok ut av det.

Nei jeg må innrømme at jeg sliter litt når du først sier at vi blir pepret med informasjon om akillesen, for å i neste si at du ikke mener vi blir det. Men jeg grubler ikke så veldig mye over det, jeg konstanterer bare at du sier veldig mye som du enten ikke har grunnlag for, eller som du etterpå nekter for at du sa.  Så jeg  tar det meste du sier med en stor klype salt. 

Skrevet
Capri skrev (49 minutter siden):

Det virker som om hun reagerer kraftig på at Pinto har begynt å røre opp med beskyldninger om diskriminering pga at Gjert ikke fikk akkreditering, samt har behov for å fortelle at det er mange gode grunner til å holde Gjert unna Jakob. Selv om denne tråden er ganske sivilisert, er det også fortsatt samme dritten i kommentarfelt og medier som fortsetter å gnage på beinet. 

For Elisabeth, Jakob, søsken og andre nære skal det nok ikke mye til for å trigge angst og posttraumatisk stress. Lett for oss andre å tenke at livet går videre, men for dem er det ikke så enkelt. Spesielt ikke med en bølle som Gjert, og en mor som forsvarer mannen. 

Narve har vel fått klare meldinger om hva som forventes av ham fremover. Håper de i ledelsen fortsetter med den harde linjen de har hatt i det siste. Nok er nok. Men da er jo Pinto god å ha som flygende apekatt for Gjert.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
keops skrev (12 minutter siden):

Ja, det er ikke rart diskusjonene blir langvarige med dette tankesettet.

Hva slags tankesett? Det var du som spesifiserte at småbarnsforeldre burde tenke seg om hva de sa og ikke sa. Så da undrer jeg på hvorfor du mener det kun er foreldre med små barn som må oppføre seg. I mitt hode (kall det tankesett om du vil) så bør alle foreldre, eller i grunnen alle mennesker, enten de har barn eller ei, tenke på Hvordan de oppfører seg. Og jeg tror at om de hadde gjort det så hadde vi sluppet mange og langvarige diskusjoner. 

Skrevet

Pinto fortsetter forresten med å Påstå at det er det internasjonale forbundet som hindrer Gjert i å være til stede, selv om de har gått ut og sagt at de aldri har fått noen søknad om akkreditering fra Portugal, og Portugal selv har sagt at de ikke vil gi ham akkreditering. Han må vel være sur fordi han ikke får ha med treneren sin, men han har jo selv valgt en trener som har et rulleblad som gjør at han ikke får det. Så jeg begriper ikke hvorfor han sutrer i media. Det bør jo virkelig ikke være noen bombe. Og det er jo heller virkelig ikke sånn at alle norske eller utenlandske utøvere har med sine trenere til VM, det er et begrenset gode. Gjer grunne valgt å være i Tokyo og truffet elevene sine, men det passet han nok bedre å være martyr som måtte reise hjem. 

Skrevet

Hvorfor skal ikke Gjert få kunne trene sine løpere i mesterskap? Sånn at en utrent Jakob kan ryke ut i forsøksheatet sitt i fred?

Er ikke Jakob mentalt sterk nok til at faren er i nærheten?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Og jeg har overhode ikke noen grunn til å tvile på det Elisabeth skriver om Gjert som ringer rundt og skjeller ut folk nå i forkant av VM og truer i øst og vest.  Vi snakker om mannen som ikke gikk i bryllupet til nevøen og som etterpå ringte og skjelte ham ut for at ikke talen han hadde skrevet til bryllupet han ikke ville gå i, ble opplest i bryllupet. Og han har søkt om patent på alt som har med Team Ingebrigtsen å gjøre nå i forkant av VM, som jo er en skikkelig lite hyggelig ting å gjøre, om målet er fred og fordragelighet og minst mulig konflikt. En ting er at han faktisk gjør det, noe annet er timingen i forkant av VM. 

Skrevet
Nowayback skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skal ikke Gjert få kunne trene sine løpere i mesterskap? Sånn at en utrent Jakob kan ryke ut i forsøksheatet sitt i fred?

Ingen forbund vil ha noe som helst med Gjert å gjøre. Det er ikke Jakob sin feil at faren er dømt for vold. Det må nesten Gjert ta skylden for helt alene. Han er en støyende SPRADEBASSE som ødelegger alle gode vibber rundt seg, slik jeg har forstått det. Det er slitsomt å svelge spy konstant når han er i nærheten. Har ingenting med mental styrke å gjøre.

• Liker 14
  • Nyttig 11
Skrevet
Nowayback skrev (5 minutter siden):

Tar fram teskjeen: fordi Gjert har et rulleblad, og idretten har regelverk som krever rent rulleblad. Selv trenere og oppmenn i lokalidretten må levere politiattest! 

Og ja, Jakob har vel gitt uttrykk for at han ikke er mentalt sterk nok til å ha faren - som både på lydopptak og til folk i friidrettsforbundet (gitt at man ikke tror de har begått mened i retten) har sagt at han skal ødelegge for sønnens videre karriere, og som har reist etter ham, krangler om utstyr på treningsopphold og stilt seg opp steder der Jakob må gå forbi ham (trapper) - rundt seg under konkurranser. 

Skrevet
HSV50 skrev (12 minutter siden):

Hva slags tankesett? Det var du som spesifiserte at småbarnsforeldre burde tenke seg om hva de sa og ikke sa. Så da undrer jeg på hvorfor du mener det kun er foreldre med små barn som må oppføre seg. I mitt hode (kall det tankesett om du vil) så bør alle foreldre, eller i grunnen alle mennesker, enten de har barn eller ei, tenke på Hvordan de oppfører seg. Og jeg tror at om de hadde gjort det så hadde vi sluppet mange og langvarige diskusjoner. 

Kanskje jeg skrev småbarnsforeldre fordi personene det handler om er ..... småbarnsforeldre?

Blir veldig lange innlegg da om man skal skrive uttømmende lister for hvert innlegg. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
keops skrev (Akkurat nå):

Kanskje jeg skrev småbarnsforeldre fordi personene det handler om er ..... småbarnsforeldre?

Blir veldig lange innlegg da om man skal skrive uttømmende lister for hvert innlegg. 

Ja. Og jeg påpekte at det burde gjelde for alle foreldre, også han som ikke er småbarnsforeldre…

Skrevet
HSV50 skrev (Akkurat nå):

Ja. Og jeg påpekte at det burde gjelde for alle foreldre, også han som ikke er småbarnsforeldre…

Ja, du påpekte det. Men du hadde kanskje ikke trengt å gjøre det. Takk for i dag.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
keops skrev (4 minutter siden):

Ja, du påpekte det. Men du hadde kanskje ikke trengt å gjøre det. Takk for i dag.

Nei jeg innser jo at du mener at det kun er Jakob og Elisabeth, småbarnsforeldrene, som trenger korreks og at du synes at Gjert sin oppførsel er innafor. 

Takk for i dag. 

Skrevet
Nowayback skrev (23 minutter siden):

Sterk nok? Den voldsdømte faren hans du mener ikke sant? Skikkelig grepa kar det ja, Norges stolthet 🤣🤣🤣.  Nei deilig når voldsdømte møter motstand og jammen meg på tide! 

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet
BuffaloDuck skrev (1 time siden):

Gjert skrev kronikk i VG: https://www.vg.no/sport/i/lw6a49/gjert-ingebrigtsen-i-kronikk-idrett-handler-om-mer-enn-medaljer

Og friidrettspresidenten hevder Gjert har truet med «bråk»: https://www.vg.no/sport/i/XjK32g/friidrettspresidenten-runar-baalsrud-gjert-ingebrigtsen-truet-med-braak

Pluss dette med Pinto som konspirerer om manglede akkreditering. 

Kronikken av Gjert er jo morsom mtp at den strider imot alt han har vist av egner meninger og personlighet hittil.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Man må jo være døv og blind for å ikke forstå at Gjert er en kverulant narsisisst med et uhyggelig temperament. Kan han da være en dyktig trener? Ja det kan han. Kan han være et ekte godt medmenneske? Nei det kan han ikke. 

• Liker 7
  • Nyttig 18
Skrevet
HSV50 skrev (1 time siden):

Og jeg har overhode ikke noen grunn til å tvile på det Elisabeth skriver om Gjert som ringer rundt og skjeller ut folk nå i forkant av VM og truer i øst og vest.  Vi snakker om mannen som ikke gikk i bryllupet til nevøen og som etterpå ringte og skjelte ham ut for at ikke talen han hadde skrevet til bryllupet han ikke ville gå i, ble opplest i bryllupet. Og han har søkt om patent på alt som har med Team Ingebrigtsen å gjøre nå i forkant av VM, som jo er en skikkelig lite hyggelig ting å gjøre, om målet er fred og fordragelighet og minst mulig konflikt. En ting er at han faktisk gjør det, noe annet er timingen i forkant av VM. 

Håper Tone er stolt av mannen sin og seg selv.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
keops skrev (5 timer siden):

Du aner vel ikke noe om det. 

Forøvrig trist hvis man ikke skulle kunne trekke slutninger uten å ha doktorgrad i ulike emner. Eller er alle familieterapeuter, psykologer og rettsvitere samlet på KG i trådene om fam. Ingebrigtsen?

Beklager flisespikkeri, men å ha en doktorgrad har strengt tatt ikke noe med å være lege å gjøre, sånn på generell basis. Rett skal være rett😂😂

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Fotballfluen skrev (1 time siden):

Kronikken av Gjert er jo morsom mtp at den strider imot alt han har vist av egner meninger og personlighet hittil.

Selvinnsikt og alt det der…

• Liker 3
Skrevet
Evigoptimist2 skrev (12 minutter siden):

Beklager flisespikkeri, men å ha en doktorgrad har strengt tatt ikke noe med å være lege å gjøre, sånn på generell basis. Rett skal være rett😂😂

Sant nok, legger meg flat 😄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...