Gå til innhold

Team Ingebrigtsen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Zenhouse skrev (På 24.8.2025 den 21.08):

Leste intervjuet i NYT nå, kan ikke si han kom så veldig godt ut av det. Dette sitatet av Gjert avsluttet intervjuet, jeg leser det- men forstår det ikke helt. 
“As a coach, I will have it my way. That’s the only way I know how to coach. If I cannot have it my way, there’s no point being in it, because I’m not in it for me, I’m in it for the athletes. I expect the athletes to follow my guidance.”

En alvorlig forstyrret fyr med et selvbilde uten forankring i virkeligheten.  Heldigvis ble det ingen akkreditering fra Portugal heller.

https://www.aftenbladet.no/sport/i/pPz1yW/gjert-ingebrigtsen-faar-ikke-vm-akkreditering-fra-portugal?utm_source=iosapp&utm_medium=share

Endret av Caniggia
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Portugal har samme retningslinjer som Norge og Canada. I dag vil nok ikke Gjert svare på henvendelser fra media. En gledens dag 🙂

• Liker 4
Skrevet
Caniggia skrev (1 time siden):

En alvorlig forstyrret fyr med et selvbilde uten forankring i virkeligheten.  Heldigvis ble det ingen akkreditering fra Portugal heller.

https://www.aftenbladet.no/sport/i/pPz1yW/gjert-ingebrigtsen-faar-ikke-vm-akkreditering-fra-portugal?utm_source=iosapp&utm_medium=share

Det er vel derfor han er i NYT kanskje, for å reklamere for seg selv som trener i håp om å rekruttere en amerikaner i håp om at  USA vil gi akkreditering. Det er uansett tydelig at Mr. «Jeg liker egentlig ikke-profesjonelle være trener, jeg var bare trener fordi ungene mine maste sånn og fordi jeg hadde lovet Narve å trene ham», har er stort behov for å være trener likevel…. 

• Liker 5
Skrevet
HSV50 skrev (5 timer siden):

Det er vel derfor han er i NYT kanskje, for å reklamere for seg selv som trener i håp om å rekruttere en amerikaner i håp om at  USA vil gi akkreditering. Det er uansett tydelig at Mr. «Jeg liker egentlig ikke-profesjonelle være trener, jeg var bare trener fordi ungene mine maste sånn og fordi jeg hadde lovet Narve å trene ham», har er stort behov for å være trener likevel…. 

Han er nok litt gira på å ødelegge for Jacob likevel… 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...