Gå til innhold

Team Ingebrigtsen

Anbefalte innlegg

Gjest frikkeFrakk
Skrevet

Men hvorfor flyttet ikke datteren hans vekk for å studere på videregående da? Ikke nødvendig å bo hjemme hos foreldre helt til hun blir atten år eller nitten år gammel, hvis det var så forferdelig hos Gjert? 

De eldre søsknene skal  jo også ha visst om hvordan om hvordan Gjert oppførte seg på hjemmebane, så de kunne vel latt lillesøsteren deres flytte inne hos dem.  

Skrevet
frikkeFrakk skrev (22 minutter siden):

Men hvorfor flyttet ikke datteren hans vekk for å studere på videregående da? Ikke nødvendig å bo hjemme hos foreldre helt til hun blir atten år eller nitten år gammel, hvis det var så forferdelig hos Gjert? 

De eldre søsknene skal  jo også ha visst om hvordan om hvordan Gjert oppførte seg på hjemmebane, så de kunne vel latt lillesøsteren deres flytte inne hos dem.  

Datteren flyttet jo ut den dagen Gjert slo henne. Etter det bodde hun litt hos ene broren før hun flyttet i fosterhjem.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
frikkeFrakk skrev (1 time siden):

Hun flyttet da hun var 15 år. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Majer skrev (På 22.7.2025 den 9.31):

Noe som derimot er bevist er at Jakob Ingebrigtsen og dama har begått kriminalitet. De fikk dispensasjon av kommunen til å bygge utover det som er vanlig, men valgte å gjøre mer utover drt igjen. De  bygde en myr som går 2,8 meter utover eget område og ødelegger en lekeplass for barn. Det sier en del om personligheten.

Hvem vil vel ødelegge for barn? Nok et lite empatisk trekk som feier seg inn i en rekke. Vi vet eks at Jakob har brukt masse penger på dyre biler mens barn i Norge lever i fattigdom. De har et stort hus mens folk ikke har tak over hodet. 

Tror du det er Jakob og kona som har bestemt at den muren skulle bygges akkurat der? De har garantert hatt en entrepenør inne som skal ta seg av alt og sørge for at det blir gjort innenfor de gitte tillatelsene. Om noen har begått kriminelle handliger her, så er det entrepenør/fagpersonen som har holdt i byggeprosjektet.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Her viser du hvor absurd lite du vet om å bli utsatt for psykisk vold. Hun var redd, hun var kuet og hun hadde jo ALDRI fått lov å flytte ut selvfølgelig! 

• Liker 15
  • Hjerte 2
Skrevet
Natu skrev (17 minutter siden):

Her viser du hvor absurd lite du vet om å bli utsatt for psykisk vold. Hun var redd, hun var kuet og hun hadde jo ALDRI fått lov å flytte ut selvfølgelig! 

Akkurat!!!!! Jeg er voksen og var i et psykisk og fysik voldelig forhold. Jeg brukte 8 mnd.å planlegge hvordan jeg skulle komme meg ut og gjennomføre. Her er det snakk om det som den gang var barn, barn beskytter alltid sine foreldre, de kan lyve om tingenes tilstand for å slippe å ta konsekvenser. Hun var modig som turte,det har måttet kostet enormt emosjonelt og vil fremdeles koste. Men hun turte,hun gjorde det💪

• Liker 8
Skrevet

Kanskje best å holde kjeft når du ikke aner hva du snakker om!?

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Fotballfluen skrev (46 minutter siden):

Tror du det er Jakob og kona som har bestemt at den muren skulle bygges akkurat der? De har garantert hatt en entrepenør inne som skal ta seg av alt og sørge for at det blir gjort innenfor de gitte tillatelsene. Om noen har begått kriminelle handliger her, så er det entrepenør/fagpersonen som har holdt i byggeprosjektet.

Tiltakshaver er ansvarlig som med all sannsynlighet er ekteparet,

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
enkefru skrev (På 22.7.2025 den 9.36):

Slike saker er det smånotiser om i lokalavisene stadig vekk... eneste grunnen til at dette blåses opp er fordi det gjelder dem og de er kjente...
"begått kriminalitet" 🤣

I henhold til Straffeloven § 395 kan det ilegges bøter eller fengselsstraff for grovt brudd på plan- og bygningslovgivningen. Bøtene kan variere, men i alvorlige tilfeller kan fengselsstraffen være inntil 6 måneder. 

Endret av anonym 4545
  • Liker 1
Skrevet
frikkeFrakk skrev (3 timer siden):

Du vet åpenbart ikke hva du snakker om, hun flyttet lenge før hun var 18

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
frikkeFrakk skrev (6 timer siden):

Eh. Hun flyttet jo ut lenge før hun ble 18. fordi det som du sier var forferdelig hos Gjert. Jacob flyttet jo også ut tidlig. 

• Liker 9
Skrevet
anonym 4545 skrev (17 timer siden):

Tiltakshaver er ansvarlig som med all sannsynlighet er ekteparet,

Tiltakshaver er innleid prosjektleder dersom dette finnes, ikke boligeierne med mindre de har holdt i hele prosjektet selv inkludert tegninger, søknader osv.

• Liker 3
Skrevet

Så nettopp sportsnyheter som snakket med GI, fy søren for en ekkel fyr, tyggende på tyggis gir han som svar " det er som det er". At det i det hele tatt er mulig å være mindre ydmyk for situasjonen, han kunne jo sagt at det er trist at sønnene ikke deltar på arrangementet i helgen. 

Kjenner jeg blir helt kvalm av han jeg? 

Dette er jo åpenbart en fyr som gir blanke blaffen I de 5 barna som kuttet kontakten med han. Virkelig ekkel fyr.

• Liker 20
  • Nyttig 6
Skrevet

Ein kan jo lure på kor gode Ingebrigtsen borna kunne blitt med ein trygg barndom i bagasjen. 

• Liker 21
Skrevet
timbar skrev (23 minutter siden):

Så nettopp sportsnyheter som snakket med GI, fy søren for en ekkel fyr, tyggende på tyggis gir han som svar " det er som det er". At det i det hele tatt er mulig å være mindre ydmyk for situasjonen, han kunne jo sagt at det er trist at sønnene ikke deltar på arrangementet i helgen. 

Dette er jo åpenbart en fyr som gir blanke blaffen I de 5 barna som kuttet kontakten med han. Virkelig ekkel fyr.

Så det samme. Kjører modus operandi. «Ikke fått med meg.» «åh» «som forventa det».

Klyse er helt riktig ord. Ironien her er jo at han nå viser for «hele verden» hvordan han er. Uavhengig av om han har utøvd vold etter loven så er det der ikke en trygg og stabil farsfigur ass. 

• Liker 15
  • Nyttig 9
Skrevet
timbar skrev (På 1.8.2025 den 21.45):

Måten han svarer på i intervjuer er virkelig arrogant. At han aldri har rørt barna sine fysisk tror jeg ikke noe på. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
cerruti skrev (På 31.7.2025 den 6.57):

Jeg hadde også forventet annet enn at «de sitter med nøkkelen» osv. Jeg hadde sagt at livet er ødelagt uten barna mine og ikke klart  å fungere. 

Ja. Det håper jeg de fleste foreldre hadde gjort. Det intervjuet var fælt. 

• Liker 7
Skrevet

Godt Gjert har fokus på det sportslige og ikke er opptatt av å krige med Friidrettsforbundet. 🙄 Nå serverer han påstander om at det er styrevedtak(!) på at de ikke skal snakke med ham. Som ingen finner noen spor etter, heller ikke NRK, som har gått gjennom alle styreprotokollene. 

https://www.nrk.no/sport/slar-tilbake-mot-gjert-pastander_-_-uheldig-1.17514604

Mannen feeder visst på konflikter. Eller så vil han bare ha bort fokus på at Narve ikke vant 1500 m i dag. Det er uansett oganske spesielt å slenge ut sånne påstander. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
HSV50 skrev (2 timer siden):

Godt Gjert har fokus på det sportslige og ikke er opptatt av å krige med Friidrettsforbundet. 🙄 Nå serverer han påstander om at det er styrevedtak(!) på at de ikke skal snakke med ham. Som ingen finner noen spor etter, heller ikke NRK, som har gått gjennom alle styreprotokollene. 

Mannen feeder visst på konflikter. Eller så vil han bare ha bort fokus på at Narve ikke vant 1500 m i dag. Det er uansett oganske spesielt å slenge ut sånne påstander. 

👍

I tillegg til påstander om at han aaaaldri har vært interessert å være trener heller; det var bare viktigere enn å være pappa og han trener også flere nå… Men det er absolutt ikke viktig for han, ikke i det hele tatt…

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
HSV50 skrev (2 timer siden):

Uffda. Gikk visst ikke veien, selv om Narve fikk spesialbehandling fra forbundet. Hvorfor nevner ikke Gjert denne spesialbehandlingen? 
https://sol.no/nyheter/narve-gilje-nordas-far-spesialbehandling/83410965

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...