Gå til innhold

Team Ingebrigtsen

Anbefalte innlegg

Skrevet
HSV50 skrev (1 time siden):

Det stod en ganske grei sak i VG som jeg ikke gidder å grave fram nå om at Tone muligens har gjort alt mye verre ved å nekte å forklare seg for politiet, siden det er fullt mulig at de ikke hadde reist tiltalte om de hadde visst at hun skulle kaste ungene under bussen. Så at hun i grunnen kan klandre seg selv for at det enorme mediekjøret som har vært i denne saken, i stedet for å klandre alle andre. 

Ellers er jo kommentarfeltene fulle av «voksne» mennesker som hetser Jakob og ønsker ham død og fordervelse for å ikke ha hedret sin far og mor. Jeg begriper ikke hva som går av folk. Eller at media lar kommentarfeltet være åpent. En del mennesker burde beskyttes mot seg selv. Jakob hadde aldri vært skadet om Gjert trente han (nei, Henrik, Fillip eller Jakob var aldri skadet mens Gjert trente dem 🙄) og de håper han aldri blir frisk igjen, del egoistiske drittungen. Jeg blir matt! Og håper Jakob og resten av familien har vett til å ikke lese kommentarfelt. 

Veldig enig, helt forferdelig å lese hva folk skriver under fullt navn på FB. Får bare håpe Jakob og søsteren også får mye støtte.

• Liker 13
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
Stay skrev (På 29.6.2025 den 1.33):

Har Liva tatt silikon? 

Mistenkte det da hun hadde en some-pause for en stund siden, og la nå merke til voldsom økning og flashing. 

Har aldri lyd på snap, så mulig jeg bare har gått glipp av det, om hun har sagt det selv. 

Litt out of character, om det stemmer. 

Dette så jeg også.. og lurer på om hun har vært åpen om det?? 
Det er jo ingen tvil at de har blitt betydelig større..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Love2017juni skrev (13 minutter siden):

Hva tenker du at hun skulle ha gjort? Lagt ut innlegg i sosiale medier med «jeg har lagt silikon i puppene mine»?

• Liker 1
Skrevet (endret)
HSV50 skrev (10 minutter siden):

Hva tenker du at hun skulle ha gjort? Lagt ut innlegg i sosiale medier med «jeg har lagt silikon i puppene mine»?

Nå lever dama av og dele hele livet sitt og alt hun gjør på Snapchat da😉

Så ja, det kan godt være dette er noe som har vært snakka om. Hun har snakka om «de små puppene» sine før. (Hennes ord) 

Endret av Love2017juni
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
timbar skrev (På 1.7.2025 den 18.24):

Veldig enig, helt forferdelig å lese hva folk skriver under fullt navn på FB. Får bare håpe Jakob og søsteren også får mye støtte.

Det håper virkelig jeg også. 

Skrevet

Ja Liva har vært åpen om dette. Både på snap og i podcast. Det er mer enn et halvt år siden hun tok operasjonen. 
Da rettssaken starta, var hun mindre aktiv på SoMe naturlig nok. Ellers har hun også hatt en pause nå tidlig på sommeren pga en eller annen innspilling - som foreløpig er hemmelig. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Love2017juni skrev (12 timer siden):

Ja, hun har vært åpen om det. Bare la ut en snap at nå hadde hun gjort det, og at det hadde hun tenkt på i mange år. Ferdig.
Podkasten hører jeg ikke på, men skjønner at hun også har vært åpen om det der.

• Liker 2
Skrevet
HSV50 skrev (12 timer siden):

Noen gjør det 😅

Men hun annonserer det jo tydelig med bildene sånn sett. 

Åpenbart silikon, kan se implantatenes kanter og form tydelig særlig på ett bilde hvor hun sitter i bikinitopp med armene over knærne. 

Jeg skulle gjerne sett at kjendiser/influencere som gjorde kirurgiske inngrep valgte bort bilder som viser det - av hensyn til nettopp influencingen. 

Mener ikke at man skal unngå alt av bilder forfra, men trenger kanskje ikke velge de utringede dyp kløft/bikini bilder.

Går fint av å vinkle puppene bort fra fokus om man ønsker publisere fra strand osv.

Alle gjør det jo, men tror jeg liksom forventer litt mer av kloke og bra damer som Liva. 

Alt man velger å vise på IG som for henne er kommersiell plattform blir å påvirke andre.

Kunne nok tenkt meg å fikse på litt av kvart selv, men hadde ikke vist frem dem nye flatere magen så tydelig på en kommersiell plattform. Fordi signaleffekt. 

Men når det er sagt var størrelsen kledelig og hun er jo kanonflott både uten og med silikonball i eget bryst. 

• Liker 2
Skrevet

Hvor absurd er det ikke å diskutere de nye puppene i en tråd om alvorlig mishandling av barn i årevis? Herlighet. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Kålrota skrev (2 minutter siden):

Hvor absurd er det ikke å diskutere de nye puppene i en tråd om alvorlig mishandling av barn i årevis? Herlighet. 

enig, lag heller en egen tråd om influenseren Liva om det skal diskuteres

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Love2017juni skrev (13 timer siden):

Hun har snakket om det i etterkant på Snap i hvertfall.

• Liker 2
Skrevet

Det er forkasteleg at VG vel å vinkle ei sportsleg framgang som eit tap, berre for å skapa drama og splid. Slike overskrifter undergrev seriøs sportsjournalistikk.

Hovedbudskap: Filip ble «knust» av José Carlos Pinto, som trenes av hans egen far, Gjert – tydelig dramatisk narrativ https://www.vg.no/sport/i/qP9wQo/filip-ingebrigtsen-slaatt-av-gjert-elev

Kanskje sjå på Dagbladet i staden.

Hovedbudskap: Filip Ingebrigtsen løp 1500 m på 3.36,32, hans raskeste tid siden 2021 – noe positivt og sportslig å merke seg.

https://www.dagbladet.no/sport/ikke-skjedd-pa-fire-ar/83349992

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
oss-to skrev (11 timer siden):

Det er forkasteleg at VG vel å vinkle ei sportsleg framgang som eit tap, berre for å skapa drama og splid. Slike overskrifter undergrev seriøs sportsjournalistikk.

Hovedbudskap: Filip ble «knust» av José Carlos Pinto, som trenes av hans egen far, Gjert – tydelig dramatisk narrativ https://www.vg.no/sport/i/qP9wQo/filip-ingebrigtsen-slaatt-av-gjert-elev

Kanskje sjå på Dagbladet i staden.

Hovedbudskap: Filip Ingebrigtsen løp 1500 m på 3.36,32, hans raskeste tid siden 2021 – noe positivt og sportslig å merke seg.

https://www.dagbladet.no/sport/ikke-skjedd-pa-fire-ar/83349992

Å fortsatt spille på konflikt er åpenbart første prioritet for VG. Og i kommentarfelt under VG-artikkelen på facebook jubles det (i realiteten) over at en portugisisk løper vant over en norsk løper. For en gjeng. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Kålrota skrev (På 14.7.2025 den 11.24):

Begynte tråden med det?

Isåfall bør den jo deles til familien VS rettssaken. 

De er influencere, så det kommersielle der på plattformene er naturlig i dette underforumet - mens retssaken burde vært under Aktuelle saker. 

Foreslå det for mod, enig i at sammenblanding blir rotete. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden begynte vel strengt tatt med TV-serien, det er dens navn den bærer. Uansett er det jo en syk sammenblanding av temaer her. 
Liva er influenser og kan få egen tråd.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...