lurker Skrevet 14. mai #7561 Skrevet 14. mai Demoniseringen av andre aktører for å slippe å se deg seg i speilet, er total ... 😱 "Han viser så til hva Tone Ingebrigtsen sa i sin forklaring om bistandsadvokatens engasjement. – For å ta et direktesitat: Da Mette Yvonne kom inn i denne saken, så mistet jeg over natta fem barn. Det er Tones oppfatning av situasjonen. Jeg legger ikke noe mer i det enn akkurat det som står der, sier forsvareren." https://www.nrk.no/rogaland/straffesaken-mot-gjert-ingebrigtsen-1.17340130 12 8
Tulla25j Skrevet 14. mai #7562 Skrevet 14. mai «– Iallfall jeg fikk en aha-opplevelse under Tone Ingebrigtsens forklaring. For vi har hatt en tidslinje her, hvor vi har forholdt oss til før og etter kronikken. Tone Ingebrigtsen ser annerledes på det. Hun tenker før og etter at Mette Yvonne Larsen kom inn i saken. Fra vitneboksen forklarte hun at hun over natten mistet fem barn da advokat Mette Yvonne Larsen kom inn, sier Elden.» MYL sin feil ja.. det er der det ligger! 16 7
nuskjerdet Skrevet 14. mai #7563 Skrevet 14. mai 4 minutter siden, lurker said: Demoniseringen av andre aktører for å slippe å se deg seg i speilet, er total ... 😱 "Han viser så til hva Tone Ingebrigtsen sa i sin forklaring om bistandsadvokatens engasjement. – For å ta et direktesitat: Da Mette Yvonne kom inn i denne saken, så mistet jeg over natta fem barn. Det er Tones oppfatning av situasjonen. Jeg legger ikke noe mer i det enn akkurat det som står der, sier forsvareren." https://www.nrk.no/rogaland/straffesaken-mot-gjert-ingebrigtsen-1.17340130 Passer fint da aktoratet igår påsto at Gjert skylder på alle andre. 10 4
Lucille Skrevet 14. mai #7564 Skrevet 14. mai nuskjerdet skrev (5 minutter siden): Passer fint da aktoratet igår påsto at Gjert skylder på alle andre. ja, de bekrefter jo bare at aktor traff spikeren på hodet der. 16 4
Jentainord Skrevet 14. mai #7565 Skrevet 14. mai (endret) Jeg blir uvel ab Elden altså. Datteren var 15 år på tidspunktet, og han sier BV har konkludert med at datteren var manipulerende. Grøss det er tøft å stå opp mot en skadelig pappa om det er slikt man blir møtt med. Og når i all videste verden har slike hudproblemer som de snakker om laget midlerridige store, røde merker? Slik fungerer det ikke, Dette er lavmål i en prosedyre om mishandlig. Tydelig at de har lite å komme med, også når de bruker intervjuer av Jakob når han enda var i «fasadefamilien». Hvem svarer i et intervju at «jeg har det jævlig»? Endret 14. mai av Jentainord Skrev mer 25 6
Monkris Skrevet 14. mai #7566 Skrevet 14. mai Tulla25j skrev (12 minutter siden): «– Iallfall jeg fikk en aha-opplevelse under Tone Ingebrigtsens forklaring. For vi har hatt en tidslinje her, hvor vi har forholdt oss til før og etter kronikken. Tone Ingebrigtsen ser annerledes på det. Hun tenker før og etter at Mette Yvonne Larsen kom inn i saken. Fra vitneboksen forklarte hun at hun over natten mistet fem barn da advokat Mette Yvonne Larsen kom inn, sier Elden.» MYL sin feil ja.. det er der det ligger! Ja, tenk at barna endelig fikk noen på sin side, som hørt på deres historie og deres sak. Som tok de på alvor. Som støttet de. Helt idiotisk at de prøver å legge skyld over på MYL. 21
Monkris Skrevet 14. mai #7567 Skrevet 14. mai Blir kvalm av Elden. Har står så og si og håner og flirer i sitt innlegg! Dette er vel ingen sak uavhengig av av skyld eller ikke, en sak dette passer seg. 16
AntiBullshit Skrevet 14. mai #7568 Skrevet 14. mai Tulla25j skrev (14 minutter siden): «– Iallfall jeg fikk en aha-opplevelse under Tone Ingebrigtsens forklaring. For vi har hatt en tidslinje her, hvor vi har forholdt oss til før og etter kronikken. Tone Ingebrigtsen ser annerledes på det. Hun tenker før og etter at Mette Yvonne Larsen kom inn i saken. Fra vitneboksen forklarte hun at hun over natten mistet fem barn da advokat Mette Yvonne Larsen kom inn, sier Elden.» MYL sin feil ja.. det er der det ligger! Dette må man jo bare le av, det er jo på nivå med argumentasjonen til bestemor. Det er altså ikke Gjert som har vært voldelig, det er barna som har vært ondskapsfulle. Det er ikke foreldrene som har sviktet og skjøvet barna fra seg, det er advokaten som har stjelt barna fra foreldrene. Jasså ja. For ikke å snakke om at mor visstnok skal ha uttalt seg om Jakobs følelsesliv. Om så mor hadde vært Lilly Bendriss har hun da ikke grunnlag for å uttale seg om hva Jakob har følt eller ikke oppgjennom årene?? Klart man kan si at jeg har ikke oppfattet at barna har vært redde, men det er jo noe helt annet enn å si at barna ikke har vært redde. 23
Ninaen Skrevet 14. mai #7569 Skrevet 14. mai Jeg begynner å le her nå jeg. Fordi dette er så utrolig gjenkjennelig. Selvfølgelig er det I som er den onde, manipulerende mesterhjernen her, som ga de grusomme løpebrødrene mulighet til å kvitte seg med faren for økonomisk vinning. Og som fant den perfekte med-manipulator i MY Larsen, som så fratok stakkars Tone Ingebrigtsen 5 barn over natta. Gjert og Tone er verdens fineste mennesker som er utsatt for et komplott av sine manipulative og bortskjemte barn, godt hjulpet av djevelens advokat. 🤣🤣🤣 Dette er så klassisk, og det taler ikke bra for Gjert dette her. Det er like greit at Elden drar det så langt, for da kan det være lettere for de fornærmede å se absurditeten og ikke ta det så kraftig innover seg (basert på egen erfaring). Det er verre med subtile hint, for da begynner man fort å tvile på seg selv. Dette blir bare for dumt liksom. Det er nesten så man lurer på om Elden vil at klienten skal bli dømt… 31 1 8
Jentainord Skrevet 14. mai #7570 Skrevet 14. mai Monkris skrev (5 minutter siden): Blir kvalm av Elden. Har står så og si og håner og flirer i sitt innlegg! Dette er vel ingen sak uavhengig av av skyld eller ikke, en sak dette passer seg. Dette reagerte jeg også på, snak om hånlig framføring. Tror han glemmer at en advokats framtreden påvirker også dommere, fordi det er menneskelig å nli påvirket. Å latterliggjøre de fornærmede her er utrolig respektløst. Aktoratet var helt annerledes i måten å opptre. Og folk kritiserer MYL! 15 7
timbar Skrevet 14. mai #7571 Skrevet 14. mai Monkris skrev (1 time siden): Ja, tenk at barna endelig fikk noen på sin side, som hørt på deres historie og deres sak. Som tok de på alvor. Som støttet de. Helt idiotisk at de prøver å legge skyld over på MYL. Hva gagner det saken å skylde på MYL mon tro? MYL har altså påvirket datteren til anmelde foreldrene? Hvor dum går det an å bli mon tro? Dommerene kunne muligens ha kjøpt første argument med Narve og Sølje ( vet ikke mye om det) men når han og Tone gir bistandsadvokaten skylden for å ha mistet 5 barn grenser det til det komiske. Skal hun liksom ha overtalt hele flokken til å gå imot foreldrene hvis der var null grunnlag for det. Det er voksne folk dette, gjerne med unntak av datteren, skal Kristoffer som er nesten 40 år og aldri har vært løper latt seg overtale til å være med på en agenda mot foreldrene? Dette blir for dumt etter min mening? Har heller aldri hørt om tiltalte som ligger skylden på en advokat som bare gjør jobben sin. 17
Jobbermedbarn Skrevet 14. mai #7572 Skrevet 14. mai Ninaen skrev (1 time siden): Jeg begynner å le her nå jeg. Fordi dette er så utrolig gjenkjennelig. Selvfølgelig er det I som er den onde, manipulerende mesterhjernen her, som ga de grusomme løpebrødrene mulighet til å kvitte seg med faren for økonomisk vinning. Og som fant den perfekte med-manipulator i MY Larsen, som så fratok stakkars Tone Ingebrigtsen 5 barn over natta. Gjert og Tone er verdens fineste mennesker som er utsatt for et komplott av sine manipulative og bortskjemte barn, godt hjulpet av djevelens advokat. 🤣🤣🤣 Dette er så klassisk, og det taler ikke bra for Gjert dette her. Det er like greit at Elden drar det så langt, for da kan det være lettere for de fornærmede å se absurditeten og ikke ta det så kraftig innover seg (basert på egen erfaring). Det er verre med subtile hint, for da begynner man fort å tvile på seg selv. Dette blir bare for dumt liksom. Det er nesten så man lurer på om Elden vil at klienten skal bli dømt… Dette er veldig gjenkjennelig ja. Så TI sier at det er MYL som har tatt fra henne barna sine? Hjelpe meg, har hun glemt alt hun har sagt på opptak og skrevet i bøker? Ingen som er normalt oppegående kan jo tro på det der. 14
timbar Skrevet 14. mai #7573 Skrevet 14. mai Ser Elden roser foreldrene for ikke å ha snakket med pressen, er det sånn at barna har uttalt seg til pressen om denne saken da, med unntak av kronikken da. Kan ikke huske å lest noe sted at de har sagt noe om dette til pressen, med unntak av at pressen såklart har skrevet noe om de fleste vitnemålene på begge sider av saken? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? 15
lurker Skrevet 14. mai #7574 Skrevet 14. mai timbar skrev (22 minutter siden): Ser Elden roser foreldrene for ikke å ha snakket med pressen, er det sånn at barna har uttalt seg til pressen om denne saken da, med unntak av kronikken da. Kan ikke huske å lest noe sted at de har sagt noe om dette til pressen, med unntak av at pressen såklart har skrevet noe om de fleste vitnemålene på begge sider av saken? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Kristoffer har gjort det portrettintervjuet og podkasten med Aftenposten, men det er kanskje det hele? 6
Jentainord Skrevet 14. mai #7575 Skrevet 14. mai timbar skrev (26 minutter siden): Ser Elden roser foreldrene for ikke å ha snakket med pressen, er det sånn at barna har uttalt seg til pressen om denne saken da, med unntak av kronikken da. Kan ikke huske å lest noe sted at de har sagt noe om dette til pressen, med unntak av at pressen såklart har skrevet noe om de fleste vitnemålene på begge sider av saken? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Når jeg nå har fulgt med i dag, så er det mye av det de kommer med som er ganske annerledes enn det vi har hørt tidligere. Og de fokuserer ekstremt mye på trening, økonomi og de som voksne. Det er jobbe’ deres å forsvare, og når det er lite å bruke så brukes det som er. 9
tonebelinda Skrevet 14. mai #7576 Skrevet 14. mai lurker skrev (19 minutter siden): Kristoffer har gjort det portrettintervjuet og podkasten med Aftenposten, men det er kanskje det hele? GI stilte da opp i podcast Og det FØR kronikken til løpebrødrene 14 3
Jentainord Skrevet 14. mai #7577 Skrevet 14. mai tonebelinda skrev (1 minutt siden): GI stilte da opp i podcast Og det FØR kronikken til løpebrødrene For å ikke snakke om kryptiske innlegge som postes og slettes jevnlig på hans offentlige instagramkonto… 18 6
nuskjerdet Skrevet 14. mai #7578 Skrevet 14. mai 7 minutter siden, Jentainord said: For å ikke snakke om kryptiske innlegge som postes og slettes jevnlig på hans offentlige instagramkonto… Kan også huske Gjert-eleven Nordås kom med en god del småkommentarer mot Jakob mens Jakob holdte kjeft. 14 4
nuskjerdet Skrevet 14. mai #7579 Skrevet 14. mai (endret) Larsen viste også til at Filip Ingebrigtsen har sagt at gråting «trigget» faren. Hun ba retten huske hva fostermoren til datteren sa i retten. – Hun sa at N.N. (datteren) ikke tålte lyden av sin egen gråt. Hun lå med høretelefoner for å ikke høre sin egen gråt. Så dere noen gråt her i retten? Gråt Jakob eller søsteren? spurte Larsen retten, før hun besvarte eget spørsmål Det lille vi har fått fra forstermoren som vitne https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/8q8gmr/ingebrigtsen-rettssaken-dag-23 Endret 14. mai av nuskjerdet 8 4 4
Pippaa Skrevet 14. mai #7580 Skrevet 14. mai Bare fra det lille jeg så for åresvis siden på team Ingebretsen, så har jeg null problem med å feste lit til barnas forklaring. Hadde faren til ungene her snakket sånn til mine barn og vært så kontrollerende hadde jeg kasta ut fyren og fått fullstendig avsmak. Ikke et eneste menneske, langt mindre deres far og min partner hadde fått snakket slik til mine barn. Den moren må være fullstendig trollbundet inn i hans virkelighet, og mistet helt gangsyn. Mot all formodning og sunn fornuft denne moren ikke hadde sett noe, så still deg på siden til barna dine uansett. Såpass stoler du vel på egne barn???? 7 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå