timbar Skrevet 14. mai #7541 Skrevet 14. mai Jentainord skrev (13 timer siden): Denne kommentaren her ble helt facebook for meg. Hold deg saklig om du vil bli tatt seriøst. Er så mange fryktelige kommentarer under fullt navn på FB at jeg ikke har orket å lese alle. Det er såklart lov å mene noe annet enn jeg gjør, men kommentarer som drittunger, bortskjemte barn etc.burde de spart seg for. Og mange har ikke peiling på hva de kommenterer på, har prøvd å nyanser litt ved å forklare hvordan rettsystemet fungerer, men orket ikke mer til slutt. Det er veldig mange som mener at fordi han har trent de til å bli verdensmestre så bør de finne seg i dette. Som om det forsvarer mishandling i nære relasjoner. Dessuten har jo guttene selv sagt at G var flink som trener, det er ikke trener rollen han er tiltalt for. 8 3
VXL100 Skrevet 14. mai #7542 Skrevet 14. mai Er det Eldens tur ut i dag? Vel, han er ikke akkurat mester i prosedyre etter min mening, men spennende blir det.
timbar Skrevet 14. mai #7543 Skrevet 14. mai VXL100 skrev (14 timer siden): Ja, hva skal det være? Hadde det vært noe mer enn håndkle-episoden så hadde det vært tatt med i tiltalen. Det eneste de kan vitne om nå er at jenta er ensom. Men hun er også blitt skånet i media, for man har ikke fått hørt om hennes liv og utvikling. Du kan umulig ha fulgt med på saken hvis du tror dette kun dreier seg om håndkle episoden. Det var den episoden som utløste saken, men det er mye mer men du får lese deg opp før du kommenterer. 19
Jentainord Skrevet 14. mai #7544 Skrevet 14. mai timbar skrev (1 time siden): Er så mange fryktelige kommentarer under fullt navn på FB at jeg ikke har orket å lese alle. Det er såklart lov å mene noe annet enn jeg gjør, men kommentarer som drittunger, bortskjemte barn etc.burde de spart seg for. Og mange har ikke peiling på hva de kommenterer på, har prøvd å nyanser litt ved å forklare hvordan rettsystemet fungerer, men orket ikke mer til slutt. Det er veldig mange som mener at fordi han har trent de til å bli verdensmestre så bør de finne seg i dette. Som om det forsvarer mishandling i nære relasjoner. Dessuten har jo guttene selv sagt at G var flink som trener, det er ikke trener rollen han er tiltalt for. Ja det er helt utrolig hvor stygge folk er, å enda med navnet sitt til spott og spe. Men for å ikke bli helt provosert så var jeg nødt å tenke at de som gjør sånt er jo selvfølgelig ikke gode, ingen med vett og forstand holder på slik. Dette håper jeg søsknene også klarer å huske på, hvis de ikke klarer å holde seg helt unna slikt. 13
refill Skrevet 14. mai #7545 Skrevet 14. mai VXL100 skrev (1 time siden): Er det Eldens tur ut i dag? Vel, han er ikke akkurat mester i prosedyre etter min mening, men spennende blir det. Mette Yvonne Larsen i dag.
lurker Skrevet 14. mai #7546 Skrevet 14. mai refill skrev (23 minutter siden): Mette Yvonne Larsen i dag. Jeg tror Elden også starter i dag, etter henne. 2
Ninaen Skrevet 14. mai #7547 Skrevet 14. mai refill skrev (32 minutter siden): Mette Yvonne Larsen i dag. Begge to 2
refill Skrevet 14. mai #7548 Skrevet 14. mai lurker skrev (22 minutter siden): Jeg tror Elden også starter i dag, etter henne. Ja, du har helt rett. Jeg tenkte bare på at det er hun som startet. Elden skal følge på etter henne er planen 👍
timbar Skrevet 14. mai #7549 Skrevet 14. mai refill skrev (2 timer siden): Ja, du har helt rett. Jeg tenkte bare på at det er hun som startet. Elden skal følge på etter henne er planen 👍 Nesten så jeg ikke tror det jeg leser, har BV sittet i rettsalen og omtalt datteren som bortskjemt. Uavhengig av om de mener det eller ikke er vel dette utrolig uprofesjonelt av BV. 7
lurker Skrevet 14. mai #7550 Skrevet 14. mai Jeg vet ikke om det har blitt rapportert noe sted, men Yvonne Larsen sa i sin prosedyre at Tone sa rett ut i sitt vitnemål: "Jakob har ikke vært redd for Gjert". 💔 5
Ninaen Skrevet 14. mai #7551 Skrevet 14. mai timbar skrev (11 minutter siden): Nesten så jeg ikke tror det jeg leser, har BV sittet i rettsalen og omtalt datteren som bortskjemt. Uavhengig av om de mener det eller ikke er vel dette utrolig uprofesjonelt av BV. What?! Da skjønner man jo mer av datterens omtale av dem. Jeg ble for øvrig kalt bortskjemt selv. Har man det materielle på plass så er det utrolig hvor mye man skal tåle om man møter fagfolk med lav kunnskap om psykisk vold og omsorgssvikt generelt. 13 1
timbar Skrevet 14. mai #7552 Skrevet 14. mai Ninaen skrev (1 minutt siden): What?! Da skjønner man jo mer av datterens omtale av dem. Jeg ble for øvrig kalt bortskjemt selv. Har man det materielle på plass så er det utrolig hvor mye man skal tåle om man møter fagfolk med lav kunnskap om psykisk vold og omsorgssvikt generelt. Fatter ikke at det er mulig å være så uprofesjonell som BV ansatt. Tenker at uansett om vedkommende mener det eller ikke er det ikke noe man bør si i en rettsak. 13
Linebruker Skrevet 14. mai #7553 Skrevet 14. mai lurker skrev (8 minutter siden): Jeg vet ikke om det har blitt rapportert noe sted, men Yvonne Larsen sa i sin prosedyre at Tone sa rett ut i sitt vitnemål: "Jakob har ikke vært redd for Gjert". 💔 Hvordan kan hun snakke for sin sønn, tragisk 😳
timbar Skrevet 14. mai #7554 Skrevet 14. mai Ninaen skrev (3 minutter siden): What?! Da skjønner man jo mer av datterens omtale av dem. Jeg ble for øvrig kalt bortskjemt selv. Har man det materielle på plass så er det utrolig hvor mye man skal tåle om man møter fagfolk med lav kunnskap om psykisk vold og omsorgssvikt generelt. Tenker vel det samme, å komme fra et økonomisk priviligert hjem er ikke det samme som å være bortskjemt. Åpenbart rangerer BV barn etter hvilke økonomisk grunnlag et barn kommer fra. Rett og slett skremmende. 11 1
timbar Skrevet 14. mai #7555 Skrevet 14. mai lurker skrev (13 minutter siden): Jeg vet ikke om det har blitt rapportert noe sted, men Yvonne Larsen sa i sin prosedyre at Tone sa rett ut i sitt vitnemål: "Jakob har ikke vært redd for Gjert". 💔 Huff 5
timbar Skrevet 14. mai #7556 Skrevet 14. mai timbar skrev (28 minutter siden): Nesten så jeg ikke tror det jeg leser, har BV sittet i rettsalen og omtalt datteren som bortskjemt. Uavhengig av om de mener det eller ikke er vel dette utrolig uprofesjonelt av BV. Må korrigere litt, var visst en BV ansatt som hadde sagt det i avhør hos politiet, ikke at det er bedre da, håper ikke det var samme som vitnet I retten. 4
Ninaen Skrevet 14. mai #7557 Skrevet 14. mai Sånn generelt: det er ikke lov å slå eller trakassere bortskjemte barn heller. Og er man faktisk bortskjemt så er vel det foreldrenes ansvar? I tillegg kan man være rik som faen uten å være bortskjemt. Men man kan bli ganske obsternasig av å bli utsatt for (psykisk) vold over tid, det er en overlevelsesmekanisme, en verbal fight-funksjon, man forsvarer sitt eget indre for å ikke miste seg selv i all gaslightingen. 23 7
refill Skrevet 14. mai #7558 Skrevet 14. mai Så det er det han skal prosedere på altså. Tynt. Screenshot fra Stavanger Aftenblad. 12 7
Ninaen Skrevet 14. mai #7559 Skrevet 14. mai refill skrev (6 minutter siden): Så det er det han skal prosedere på altså. Tynt. Screenshot fra Stavanger Aftenblad. Å kjære Jesus. Her snakker vi halmstrå. Dette blir faktisk pinlig. 22
Lucille Skrevet 14. mai #7560 Skrevet 14. mai refill skrev (12 minutter siden): Så det er det han skal prosedere på altså. Tynt. Screenshot fra Stavanger Aftenblad. Ja, veldig tynt. Men han har vel og signalisert at han vil prosedere på at det ikke har skjedd noe straffbart, og det er et skumlere spor. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå