oss-to Skrevet 21 timer siden #6081 Del Skrevet 21 timer siden Eloise12345 skrev (10 minutter siden): De er kanskje enige i noe. Vi vet ingenting om Tone sin forklaring. Det kan jo være at hun sa mye dårlig om Gjert. Vi fikk ikke vite forklaringen. Ellers : Barna står høyere enn en partner hos de fleste. Men hvis man er uenig i noe med barna sine så må jo man få si sin mening, selv om man er mamma. Men det er vel forskjellige måtar å ytre den meininga. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucille Skrevet 21 timer siden #6082 Del Skrevet 21 timer siden Eloise12345 skrev (47 minutter siden): Dersom Tone valgte å vitne i full offentlighet så ville hun fått kritikk uansett. Uansett hva hun sier så blir det kritikk. Hvorfor i all verden skulle hun fått kritikk for det? jeg tror at nesten uansett hva hun hadde sagt i åpen rett, så ville hun kommet bedre ut av det enn det hun gjør nå. 13 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucille Skrevet 21 timer siden #6083 Del Skrevet 21 timer siden Eloise12345 skrev (35 minutter siden): Jeg tror at Tone har egne meninger. Hun våger å snakke imot Gjert i serien. Jeg ser i kommentarfelter både her og på facebook at folk tror hun er Gjert sin nikkedukke. Jeg tror ikke på det. Det gjør det jo bare enda verre... 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 21 timer siden #6084 Del Skrevet 21 timer siden Trist sak. Det hele begynte vel med rykter som kom etter at det ble brudd i treningen. Så ble det mye mer rykter etter at faren ikke var i bryllupet til Jakob og så ballet det seg på i skyttergravene … Så aldri TV-serien de hadde, bare noen glimt her og der. Og Gjert ble hyllet overalt i etterkant av det jeg fikk med meg. Nå spilles vel sesong to av realityserien «Born to run» inn, og de skal ha med om rettssaken. Så aldri del 1 som ble sendt først og kanskje for ikke så lenge siden? https://www.tv2.no/sport/bekrefter-ny-sesong-av-ingebrigtsen-serie-vi-vet-det-er-enorm-interesse/17517351/ Uansett så er dette en familietragedie som burde vært holdt unna pressen, mener jeg … 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 21 timer siden #6085 Del Skrevet 21 timer siden Lucille skrev (Akkurat nå): Hvorfor i all verden skulle hun fått kritikk for det? jeg tror at nesten uansett hva hun hadde sagt i åpen rett, så ville hun kommet bedre ut av det enn det hun gjør nå. Hva vet vi om sønnene? Vi kjenner dem ikke. De kan være vanskelige / eller motsatt. Tone har gjerne sitt å si , og ønsker ikke å måtte si det til hele verden. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 21 timer siden #6086 Del Skrevet 21 timer siden Eloise12345 skrev (47 minutter siden): Jeg tror at Tone har egne meninger. Hun våger å snakke imot Gjert i serien. Jeg ser i kommentarfelter både her og på facebook at folk tror hun er Gjert sin nikkedukke. Jeg tror ikke på det. «Ikke så hardt Gjert» sa hun da Kristoffer ikke fikk puste under kvelning. Så ja, hun våger jo å si i fra 12 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisbethBerg Skrevet 20 timer siden #6087 Del Skrevet 20 timer siden Jeg skal gå mot røkla her, og si at jeg har full forståelse for at hun ikke ville at hele Norge skal meske seg i detaljer fra hennes vitnemål. Det må være det ultimate mareritt å stå i det hun gjør nå. Jo flere som hører hva hun sier i retten, jo større er sjansen for at det lekkes i media. Jeg har full forståelse for hennes avgjørelse. Når sønnene driver med innspilling av en TV- serie ved siden av rettssaken, må det føles tryggere at det hun sier er taushetsbelagt. For alt vi vet gjorde hun det nettopp for å beskytte barna sine. En forklaring på hvorfor en 16- åring velger å gå i fosterhjem, har antagelig en kompleks forklaring feks. Jenta er bare 18 år, det er ikke sikkert hun er like glad for at hele historien hennes er smurt utover media om feks fem år. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 20 timer siden #6088 Del Skrevet 20 timer siden Hadde vært mye bedre om hun ikke vitnet. Og har hun egentlig pressen vært et problem sånn generelt i livet hennes? Eller i denne saken? De har vel bare skrevet det som er blitt sagt av familien og vitner? Hun har jo søkt offentligheten og fått mye goder ut av det. Bok og reklamert for ulike produkter. Pressen sier selv at det er mye de ikke gjengir i media, men det er vel barna de tar mest hensyn til. Barna har ikke hatt en god dag i retten, sier bistandsadvokaten. Det kan selvsagt bety flere ting. Men det lille vi får ut av denne dagen, setter ikke akkurat mor Ingebrigtsen i et bedre lys. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 20 timer siden #6089 Del Skrevet 20 timer siden Sveits35 skrev (4 minutter siden): «Ikke så hardt Gjert» sa hun da Kristoffer ikke fikk puste under kvelning. Så ja, hun våger jo å si i fra Beundringsverdig av en mor! ( ironi) Paret Ingebrigtsen har tjent penger på sønnene sine, samtidig som de har behandlet dem dårlig ( det holder å se serien for å mene det!) I dag fortsatte mishandlingen. Forferdelig trist💕🥺 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 20 timer siden #6090 Del Skrevet 20 timer siden (endret) Sveits35 skrev (13 minutter siden): «Ikke så hardt Gjert» sa hun da Kristoffer ikke fikk puste under kvelning. Så ja, hun våger jo å si i fra Kvelning ? Hvor har du det ifra? Jeg har ikke fått med meg noe om kvelning. Fra serien / utsagn fra barnas forklaring ? Endret 20 timer siden av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 20 timer siden #6091 Del Skrevet 20 timer siden LisbethBerg skrev (10 minutter siden): Jeg skal gå mot røkla her, og si at jeg har full forståelse for at hun ikke ville at hele Norge skal meske seg i detaljer fra hennes vitnemål. Det må være det ultimate mareritt å stå i det hun gjør nå. Jo flere som hører hva hun sier i retten, jo større er sjansen for at det lekkes i media. Jeg har full forståelse for hennes avgjørelse. Når sønnene driver med innspilling av en TV- serie ved siden av rettssaken, må det føles tryggere at det hun sier er taushetsbelagt. For alt vi vet gjorde hun det nettopp for å beskytte barna sine. En forklaring på hvorfor en 16- åring velger å gå i fosterhjem, har antagelig en kompleks forklaring feks. Jenta er bare 18 år, det er ikke sikkert hun er like glad for at hele historien hennes er smurt utover media om feks fem år. Jeg får være med deg i å gå motstrøms. Har full forståelse for at hun synes nok er nok, med detaljer media kan meske seg med. Kan også være en måte å beskytte barna på. Hun har vel en liten sønn i hus også. Det sagt, om det stemmer det Kristoffer har sagt «ikkje så hardt» er det helt forferdelig av en mor… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 20 timer siden #6092 Del Skrevet 20 timer siden Mollami skrev (3 minutter siden): ( det holder å se serien for å mene det!) Nemlig !! 👏 10/10 Så uappetittlig og gyselig han var da, hvordan er han ikke når kamera er avslått ? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 20 timer siden #6093 Del Skrevet 20 timer siden Bacteria skrev (1 minutt siden): Jeg får være med deg i å gå motstrøms. Har full forståelse for at hun synes nok er nok, med detaljer media kan meske seg med. Kan også være en måte å beskytte barna på. Hun har vel en liten sønn i hus også. Det sagt, om det stemmer det Kristoffer har sagt «ikkje så hardt» er det helt forferdelig av en mor… Jeg går også mot strømmen. Mener at det hun gjør med å forklare seg lukket er riktig ovenfor barna og familien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 20 timer siden #6094 Del Skrevet 20 timer siden Kollontaj skrev (1 time siden): Skikkelig ugreit av rettsstaten Norge å sette de to fornærmede i en slik situasjon, det er ekstra bidrag til en bør de allerede bærer. 😢 Ja jeg fatter ikke at de la seg på rygg over utpressingen hennes. De burde forvist henne fra rettssalen for utpressing. Vitnemålet hennes er jo uansett verdiløst siden hele Norge vet at hun har valgt å være nikkedukke for sin mann i stedet for å beskytte sine barn. Callisto83 skrev (1 time siden): Det viktigste er vel at hun forklarer seg for dommerne som skal avgjøre saken? Jeg ser ikke at det har noen verdi at hun forklarer seg all den tid man vet at hun sannsynligvis vil lyve for å beskytte Gjert - hun har jo allerede valgt vekk kontakt med barna sine, sinnsykt nok for enhver forelder. Mollami skrev (51 minutter siden): Det gjør jeg også, men usikker på om mitt barn elsker det😅 Jeg elsket at min bestemor alltid tok min side, helt ukritisk. Ingen andre har fått meg til å føle meg så fullstendig betingelsesløst elsket. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 20 timer siden #6095 Del Skrevet 20 timer siden Bacteria skrev (1 minutt siden): Jeg får være med deg i å gå motstrøms. Har full forståelse for at hun synes nok er nok, med detaljer media kan meske seg med. Kan også være en måte å beskytte barna på. Hun har vel en liten sønn i hus også. Det sagt, om det stemmer det Kristoffer har sagt «ikkje så hardt» er det helt forferdelig av en mor… Men hun kunne jo latt de andre sønnene få bli. Hun drar det så langt at jeg greier ikke å ha sympati og forståelse mer. Og kommentarene om media, som andre skriver, det er Gjert og henne som har dratt familien ut i media i utgangspunktet og har tjent fett på det. De har gjort seg til offentlige personer. Og da må du nesten ta konsekvensen av det også. Men jeg kunne fortsatt vist en liten forståelse for at hun ønsket referatforbud og eventuelt pressen på gangen, hvis hun ikke samtidig hev ut alle andre, inkludert egne barn, og begrunnelsen for å hive ut sønnene understreker bare styggheten i det…hun kunne oppnådd å få vitne i fred og kommet ok ut av det, men når hun går så langt som hun gjør… 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 20 timer siden #6096 Del Skrevet 20 timer siden Ninaen skrev (1 minutt siden): Men hun kunne jo latt de andre sønnene få bli. Hun drar det så langt at jeg greier ikke å ha sympati og forståelse mer. Og kommentarene om media, som andre skriver, det er Gjert og henne som har dratt familien ut i media i utgangspunktet og har tjent fett på det. De har gjort seg til offentlige personer. Og da må du nesten ta konsekvensen av det også. Men jeg kunne fortsatt vist en liten forståelse for at hun ønsket referatforbud og eventuelt pressen på gangen, hvis hun ikke samtidig hev ut alle andre, inkludert egne barn, og begrunnelsen for å hive ut sønnene understreker bare styggheten i det…hun kunne oppnådd å få vitne i fred og kommet ok ut av det, men når hun går så langt som hun gjør… Jeg er helt enig. Og hvor var trangen til å beskytte barna når de som foreldre sa ja til en tv serie over mange sesonger? Nei, kjøper det ikke i det hele tatt. 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 20 timer siden #6097 Del Skrevet 20 timer siden Sveits35 skrev (19 minutter siden): «Ikke så hardt Gjert» sa hun da Kristoffer ikke fikk puste under kvelning. Så ja, hun våger jo å si i fra Og dette vet du at hun har sagt, eller skal ha sagt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 20 timer siden #6098 Del Skrevet 20 timer siden Ninaen skrev (2 minutter siden): Men hun kunne jo latt de andre sønnene få bli. Hun drar det så langt at jeg greier ikke å ha sympati og forståelse mer. Og kommentarene om media, som andre skriver, det er Gjert og henne som har dratt familien ut i media i utgangspunktet og har tjent fett på det. De har gjort seg til offentlige personer. Og da må du nesten ta konsekvensen av det også. Men jeg kunne fortsatt vist en liten forståelse for at hun ønsket referatforbud og eventuelt pressen på gangen, hvis hun ikke samtidig hev ut alle andre, inkludert egne barn, og begrunnelsen for å hive ut sønnene understreker bare styggheten i det…hun kunne oppnådd å få vitne i fred og kommet ok ut av det, men når hun går så langt som hun gjør… Ser poenget ditt, men er det hun som har bestemt at Filip og de andre barna skulle på gangen da? Trodde lukket rett fungerte slik at kun de som er part i saken skal være i lokalet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 20 timer siden #6099 Del Skrevet 20 timer siden Bacteria skrev (Akkurat nå): Ser poenget ditt, men er det hun som har bestemt at Filip og de andre barna skulle på gangen da? Trodde lukket rett fungerte slik at kun de som er part i saken skal være i lokalet? Hun bestemte ja, det er bare å lese referatene. Dommeren prøvde å si fra, men hun sendte både de andre barna og tom en forsker ut. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 20 timer siden #6100 Del Skrevet 20 timer siden HSV50 skrev (6 timer siden): Er du sikker på det? https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/VzwMLV/ingebrigtsen-rettssaken-dag-16 😳 Litt hersketeknikk synes jeg av moren å kreve alle ut, det er jo også for å unngå at barna som ikke har rett til å være der skal få noe informasjon. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå