Orly Skrevet 28. april #6061 Skrevet 28. april tvertimot skrev (31 minutter siden): Nå undervurderer du henne kolosalt, og du ville sikkert sagt det samme om sønnen som støtter Gjert og ikke kjenner seg igjen i de andres beskyldninger også... Noe du ikke har grunnlag for, forhåndsdømming etter eget forgodtbefinnende går det under. Det blir for dumt!! Sier du som har slengt utav deg både det ene og det andre om barna i denne saken , spesielt Henrik og Jacob: du har jo dømt de så de synger etter , blir for dumt å komme med det du gjør da 19 14
Eloise12345 Skrevet 28. april #6062 Skrevet 28. april (endret) Jeg tror at Tone har egne meninger. Hun våger å snakke imot Gjert i serien. Jeg ser i kommentarfelter både her og på facebook at folk tror hun er Gjert sin nikkedukke. Jeg tror ikke på det. Endret 28. april av Eloise12345 4 5
Eloise12345 Skrevet 28. april #6063 Skrevet 28. april Anonym_2024 skrev (1 time siden): En mor som har et barn som valgte å bo i fosterhjem, en mor som har mistet kontakten med de fleste av barna sine og deres barn, velger å skape mer avstand og velger å stå ved mannen som har utøvd psykisk terror mot egne barn sin side. Det er tragisk å bevitne. Må vel være en grunn for at hun står der hun står. Har du tenkt på det? 2 4
Monkris Skrevet 28. april #6064 Skrevet 28. april lurker skrev (1 time siden): Jeg er over snittet opptatt av å følge lover og regler, men hadde jeg vært en av de fornærmede i denne saken hadde jeg blåst i om jeg ikke kunne dele. Jeg hadde delt med min partner og mine søsken, om de ønsket det. De gjør nok også 100% dette. 3
Monkris Skrevet 28. april #6065 Skrevet 28. april Eloise12345 skrev (4 minutter siden): Jeg tror at Tone har egne meninger. Hun våger å snakke imot Gjert i serien. Jeg ser i kommentarfelter både her og på facebook at folk tror hun er Gjert sin nikkedukke. Jeg tror ikke på det. Da er det jo det samme som at du sier at hun har tillatt og sett på, at Gjert har misbrukt/utført vold mot barna deres, og godtatt at de levde i frykt osv, om man velger å tro på barna. Har hun egne meninger, og våger å stå imot Gjert, så burde hun jo ha stoppet dette for lenge siden. 7 3
Nowayback Skrevet 28. april #6066 Skrevet 28. april Den familien er ødelagt for alltid. Mange for sterke personligheter til at det kan bli forsoning, 1 3
Mollami Skrevet 28. april #6067 Skrevet 28. april Jentainord skrev (På 24.4.2025 den 10.25): I diskusjoner mellom meg og mine barn tar min mor konsekvent barnas parti. Irriterende 😂 Men jeg elsker hennes bunnsolide lojalitet til mine barn ❤️ Det gjør jeg også, men usikker på om mitt barn elsker det😅 1
Eloise12345 Skrevet 28. april #6068 Skrevet 28. april (endret) Monkris skrev (6 minutter siden): Da er det jo det samme som at du sier at hun har tillatt og sett på, at Gjert har misbrukt/utført vold mot barna deres, og godtatt at de levde i frykt osv, om man velger å tro på barna. Har hun egne meninger, og våger å stå imot Gjert, så burde hun jo ha stoppet dette for lenge siden. Har retten virkelige beviser nok på at Gjert har vært voldelig med Tone som vitne? Hvilke beviser er dette? Jeg har ikke sett noe til bevisene. Det kan være flere sider i en sak. Dommen er ikke avgjort. Han er ikke dømt for verken mishandling eller vold. Endret 28. april av Eloise12345 1 3
oss-to Skrevet 28. april #6069 Skrevet 28. april Monkris skrev (7 minutter siden): De gjør nok også 100% dette. Er ikkje det straffbart. Kva er evt straffa for å dele?
Mollami Skrevet 28. april #6070 Skrevet 28. april Monkris skrev (4 minutter siden): Da er det jo det samme som at du sier at hun har tillatt og sett på, at Gjert har misbrukt/utført vold mot barna deres, og godtatt at de levde i frykt osv, om man velger å tro på barna. Har hun egne meninger, og våger å stå imot Gjert, så burde hun jo ha stoppet dette for lenge siden. Kanskje de er enige? Er det forresten fler enn meg som syns at Tone & Gjert ligner hveandre utseendemessig? 1 1
Irja Skrevet 28. april #6071 Skrevet 28. april Klarer ikke å fatte hvorfor Tone blir hos Gjert. Hvorfor?! 2
Mollami Skrevet 28. april #6072 Skrevet 28. april moonflower__ skrev (1 time siden): Greit nok at ikke allmennheten skal få lese referat fra dagen, men at ikke de fornærmede skal kunne snakke med sine kjærester, barn eller noen annen øvrig familie eller venner om dette for resten av livet... Det er for meg helt grusomt. Det går jo egentlig ikke an å forvente at man holder, en gang. Det kan umulig være godt psykisk. Hva?? Er det slik det fungerer? Det kan ikke være mulig!
Eloise12345 Skrevet 28. april #6073 Skrevet 28. april Callisto83 skrev (23 minutter siden): Det viktigste er vel at hun forklarer seg for dommerne som skal avgjøre saken? Det må være det viktige. Hva allmennheten skal vite eller mene betyr ingenting når dommen blir sagt uansett. 3 2
Monkris Skrevet 28. april #6074 Skrevet 28. april Eloise12345 skrev (7 minutter siden): Har retten virkelige beviser nok på at Gjert har vært voldelig med Tone som vitne? Hvilke beviser er dette? Jeg har ikke sett noe til bevisene. Det kan være flere sider i en sak. Dommen er ikke avgjort. Skriver jo derfor « om man velger å tro på barna». Da mener jeg jo om man velger å tro på det barna sier er sant. 3
Monkris Skrevet 28. april #6075 Skrevet 28. april oss-to skrev (9 minutter siden): Er ikkje det straffbart. Kva er evt straffa for å dele? Hvem finner ut de deler seg imellom? 2 1
Eloise12345 Skrevet 28. april #6076 Skrevet 28. april (endret) Mollami skrev (15 minutter siden): Kanskje de er enige? Er det forresten fler enn meg som syns at Tone & Gjert ligner hveandre utseendemessig? De er kanskje enige i noe. Vi vet ingenting om Tone sin forklaring. Det kan jo være at hun sa mye dårlig om Gjert. Vi fikk ikke vite forklaringen. Ellers : Barna står høyere enn en partner hos de fleste. Men hvis man er uenig i noe med barna sine så må jo man få si sin mening, selv om man er mamma. Endret 28. april av Eloise12345 4 2
Bacteria Skrevet 28. april #6077 Skrevet 28. april moonflower__ skrev (1 time siden): Greit nok at ikke allmennheten skal få lese referat fra dagen, men at ikke de fornærmede skal kunne snakke med sine kjærester, barn eller noen annen øvrig familie eller venner om dette for resten av livet... Det er for meg helt grusomt. Det går jo egentlig ikke an å forvente at man holder, en gang. Det kan umulig være godt psykisk. Dette er vel en bestemmelse det er umulig å overholde i praksis tenker jeg. Hva skulle i tilfelle sanksjonene være? 2 1
Eloise12345 Skrevet 28. april #6078 Skrevet 28. april (endret) Bacteria skrev (3 minutter siden): Dette er vel en bestemmelse det er umulig å overholde i praksis tenker jeg. Hva skulle i tilfelle sanksjonene være? Det er en bestemmelse som jeg tror lett kan brytes i slike omstendigheter? Ja hva er straffen for å bryte den? Endret 28. april av Eloise12345 1 4
oss-to Skrevet 28. april #6079 Skrevet 28. april Monkris skrev (9 minutter siden): Hvem finner ut de deler seg imellom? Sant😅. Tenkte ikkje so langt.
Sol Rampelyset Skrevet 28. april #6080 Skrevet 28. april Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå