Zenhouse Skrevet 31. mars #4381 Del Skrevet 31. mars Har tenkt at det er rart å nekte for alt. Det «normale» ( for en skyldig etter min mening) hadde vært å innrømme noe, men gått for at alt er sterk overdrevet. Men nå har det kommet to innrømmelser: slått borti fingeren med håndkle, og ved et annet tilfelle under en krangel gitt datteren ett dytt i brystet slik at hun måtte ta et støttesteg. ( hennes versjon er at den dytten var betydelig hardere). Nei du, Gjert- dette holder ikke. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 31. mars #4382 Del Skrevet 31. mars Jeg har lest faren/treneren sin forklaring. Jeg har før vært involvert i en person med diagnose som fikk en veldig ufin/nedlatende måte å snakke og oppføre seg på. Det er som å høre min gamle kjenning. Tipper faren/treneren har samme diagnose(r). Har ikke lest noe i denne tråden, måtte bare få det ut 😅 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avispapir Skrevet 31. mars #4383 Del Skrevet 31. mars CMHuser skrev (På 31.3.2025 den 16.02): G har jobb ved siden av! Ekspander Takk for informasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 31. mars #4384 Del Skrevet 31. mars Denne sa det ganske godt egentlig: https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/Gybbkx/han-har-stilt-opp-paa-alle-maater-og-dette-er-takken?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1X_gJTMMr6E33bEbLnABUAWMExeSe4OZ2LIUv-2mFBSeWi1A_j2SK3eJ0_aem_yPBu-Plw3lzpP5YmQ7nk_w 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mheihei Skrevet 31. mars Populært innlegg #4385 Del Skrevet 31. mars Jeg kjenner jeg blir litt … fascinert og frustrert på samme tid? Her sitter han og gråter om sin egen barndom (åpenbart noe han ikke har prosessert helt), mens han kaster flere av barna sine under bussen? Burde han heller ikke grått når han snakket om barna sine? Veldig spesielt.. Han tar jo ikke ansvar for sine handlinger, og prosjiserer det over til at det var barna som var utakknemlig. Det er så klassisk en viss type personlighet. Får vondt av alle barna. ❤️ 30 4 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 31. mars #4386 Del Skrevet 31. mars Forøvrig er det viktig å merke seg at Gjert ikke har vitneansvar slik som de andre vitnene i saken. Han blir bare oppfordret til å snakke sant. De andre får beskjed om at de kan straffes om de lyver. Det betyr ikke at Gjert lyver. Men det betyr at han har en større frihet når han forklarer seg enn de som kan straffes om de ikke snakker sant. 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 31. mars #4387 Del Skrevet 31. mars Mheihei skrev (På 31.3.2025 den 17.52): Jeg kjenner jeg blir litt … fascinert og frustrert på samme tid? Her sitter han og gråter om sin egen barndom (åpenbart noe han ikke har prosessert helt), mens han kaster flere av barna sine under bussen? Burde han heller ikke grått når han snakket om barna sine? Veldig spesielt.. Han tar jo ikke ansvar for sine handlinger, og prosjiserer det over til at det var barna som var utakknemlig. Det er så klassisk en viss type personlighet. Får vondt av alle barna. ❤️ Ekspander Han gråter kun for seg selv. 21 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capri Skrevet 31. mars #4388 Del Skrevet 31. mars (endret) HSV50 skrev (På 31.3.2025 den 17.04): Denne sa det ganske godt egentlig: https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/Gybbkx/han-har-stilt-opp-paa-alle-maater-og-dette-er-takken?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1X_gJTMMr6E33bEbLnABUAWMExeSe4OZ2LIUv-2mFBSeWi1A_j2SK3eJ0_aem_yPBu-Plw3lzpP5YmQ7nk_w Ekspander Jeg har ikke fulgt med i dag og lurte et øyeblikk på om jeg leste riktig 😳 "(...) hevder han slo med et lite håndkle opp mot fingeren hennes (...).Bildene av de røde merkene på datterens kinn, som ble tatt kort tid etter hendelsen, forklarte han med at familien har en hudtype som gjør at det lett oppstår røde merker i ansiktet når man blir agitert eller lei seg." Endret 31. mars av Capri Rettet skrivefeil 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 31. mars #4389 Del Skrevet 31. mars Capri skrev (På 31.3.2025 den 19.13): Jeg har ikke fulgt med i dag og lurte et øyeblikk på om jeg leste riktig 😳 "(...) hevder han slo med et lite håndkle opp mot fingeren hennes (...).Bildene av de røde merkene på datterens kinn, som ble tatt kort tid etter hendelsen, forklarte han med at familien har en hudtype som gjør at det lett oppstår røde merker i ansiktet når man blir agitert eller lei seg." Ekspander Rart ikke hele familien har disse merkene nå under rettssaken da 🫠 håper advokatene påpeker det .. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soro123 Skrevet 31. mars #4390 Del Skrevet 31. mars 1600 skrev (På 31.3.2025 den 12.06): Nå innrømmer også Gjert at han traff datteren med håndkleet, men 'bare' på fingeren. Nå har han altså innrømmet vold. Hva er neste forsvarstaktikk? Ekspander Ut fra hva jeg forstod på NRK i kveld, hadde han sagt at han "bare traff to fingre", så han har til og med fått med seg det - men det var etter at han hadde sagt at han aldri i hele sitt liv har slått noen andre.... 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 31. mars #4391 Del Skrevet 31. mars Jeg har vel sjelden sett noen bedrive mer overveldende karakterdrap på seg selv for åpen scene som denne mannen gjør. Han kaster sine egne barn under bussen for å sette seg selv i offerrollen. Kommentatorene i diverse aviser er ganske nådeløse mot han. Det blir spennede å høre de andre vitnene utover, det skal mye til for å klare å snu inntrykket av at han er skyldig når han selv ikke klarer å forklare/forsvare seg bedre. 14 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 31. mars #4392 Del Skrevet 31. mars (endret) Hvorfor snakker Gjert om krangling mellom Henrik og Jakob? Kanskje har han rett, at Jakob ved et tidspunkt ville ha Henrik ut av treningsgruppen. Men hva så? Det er ikke det denne saken handler om. Denne saken handler om hvorvidt Gjert har mishandlet sine barn. Det er det han skal snakke om. Ikke om en eventuell tidligere strid mellom barna hans. Endret 31. mars av Hulderen 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 31. mars #4393 Del Skrevet 31. mars Hulderen skrev (På 31.3.2025 den 22.05): Hvorfor snakker Gjert om krangling mellom Henrik og Jakob? Kanskje har han rett, at Jakob ved et tidspunkt ville ha Henrik ut av treningsgruppen. Men hva så? Det er ikke det denne saken handler om. Denne saken handler om hvorvidt Gjert har mishandlet sine barn. Det er det han skal snakke om. Ikke om en eventuell tidligere strid mellom barna hans. Ekspander Svekke troverdighet, styrke eget narrativ om sønnen osv osv. Blir spennende i morgen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 31. mars #4394 Del Skrevet 31. mars Angrep er det beste forsvar 🫣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 31. mars #4395 Del Skrevet 31. mars Hulderen skrev (På 31.3.2025 den 22.05): Hvorfor snakker Gjert om krangling mellom Henrik og Jakob? Kanskje har han rett, at Jakob ved et tidspunkt ville ha Henrik ut av treningsgruppen. Men hva så? Det er ikke det denne saken handler om. Denne saken handler om hvorvidt Gjert har mishandlet sine barn. Det er det han skal snakke om. Ikke om en eventuell tidligere strid mellom barna hans. Ekspander Det var en fri forklaring. Tiltalte kan da si hva hen vil. Var visst uvanlig lang ifht andre rettsaker - nærmeste en kommer er Jensen,Cappelen og Øygard.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sminkebord Skrevet 1. april #4396 Del Skrevet 1. april Hvilken nyhetsside følger dere saken på? Liker å lese mest mulig detaljerte oppdateringer. Ser det er litt variabelt hva som deles. Hvilken gratis avis deler mest? Kanskje fælt å ville ha mest mulig detaljer, men vil ha et best mulig bilde av saken. Veldig trist sak, og jeg håper «barna» vinner! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 1. april #4397 Del Skrevet 1. april sminkebord skrev (På 1.4.2025 den 2.32): Hvilken nyhetsside følger dere saken på? Liker å lese mest mulig detaljerte oppdateringer. Ser det er litt variabelt hva som deles. Hvilken gratis avis deler mest? Kanskje fælt å ville ha mest mulig detaljer, men vil ha et best mulig bilde av saken. Veldig trist sak, og jeg håper «barna» vinner! Ekspander For liveoppdatering er NRK absolutt mest detaljrik. Men det lureste er å lese flere, for de deler litt ulikt, skal man ha et riktigst mulig bilde av det som skjer og blir sagt. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 1. april #4398 Del Skrevet 1. april sminkebord skrev (På 1.4.2025 den 2.32): Hvilken nyhetsside følger dere saken på? Liker å lese mest mulig detaljerte oppdateringer. Ser det er litt variabelt hva som deles. Hvilken gratis avis deler mest? Kanskje fælt å ville ha mest mulig detaljer, men vil ha et best mulig bilde av saken. Veldig trist sak, og jeg håper «barna» vinner! Ekspander Stavanger Aftenblad gjengir klart mest. De har tilbud nå, prøv 1 måned for 1 krone. Ingen binding. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 1. april #4399 Del Skrevet 1. april Jeg leser noen av oppdateringene på NRK, men blir bare irritert. Her sitter en far og gjør seg selv til offer mens han demoniserer barna. Det er nesten ikke til å tro. 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 1. april #4400 Del Skrevet 1. april (endret) Et lite utdrag fra boka til Tone I. Står litt i kontrast til utspørringen idag der han mener de kun har hatt diskusjoner av en art som finnes i alle familier, han husker kun et konkret ett tilfelle av frustrasjon ovenfor datteren. Endret 1. april av Zenhouse 9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå