The Kavorka Skrevet 26. september 2023 #341 Del Skrevet 26. september 2023 Det har sikkert blitt kommentert før - jeg har ikke tid til å lese alle innleggene nå - men det er ingenting som heter Team Ingebritsen. Om du tenker på Jakob, Henrik, Gjert osv, heter de Ingebrigtsen til etternavn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGoodWitch Skrevet 27. september 2023 #342 Del Skrevet 27. september 2023 hvalstad45 skrev (På 25.9.2023 den 17.56): Er familien veldig kristen eller noe? Det er utrolig mange barn å få i vår tid som kvinne. Må man være kristen for å få mange barn? Jeg kjenner kvinner som har både 5, 6 og 8 barn jeg, og da med sine respektive ektemenn (ikke slik mine, dine og våre) som er så langt fra religiøse som det går ann. De er vel bare gla i barn tenker jeg… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 27. september 2023 #343 Del Skrevet 27. september 2023 Tråden er ryddet for ryktespredning. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 27. september 2023 #344 Del Skrevet 27. september 2023 Hva mange her mangler evne til å forstå er at det ikke nødvendigvis må ha vært noen svært dramatisk hendelse for at relasjoner skal skulle skjære seg fullstendig, det er ganske snevert å tenke så enkelt som at det nødvendigvis må ha skjedd noe veldig galt for at bånd brytes. Det var kjent lenge før trenerbruddet at det var stor slitasje i prestasjonsgruppen, klart det blir dramatisk når bruddet så blir en realitet. At media er over det som hauker gjør naturligvis heller ikke det enkelt for partene.... Tenke litt maner jeg til, annet enn svært enkelt og primitivt. Forstå også at et feilaktig rykte fremsatt et sted, det kan spre seg og forverres i forum og på følkemunne, det trenger ikke en gang basere seg på virkeligheten for å spre seg og forsterkes. Det er ganske ukritisk å hive seg på rykter slik mange gjør, det er sågar dem som ser slik som sannheten (og selv når realitetene blir kjent så tror de fortsatt på sprøyt)... Andre har en mye mer fornuftig tilnærming til saker. 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 28. september 2023 #345 Del Skrevet 28. september 2023 Bloggerkonen som snapper fra bryllupsreisen. Her er det luksus fra morgen til kveld. Hun elsker at badet hjemme også har skifer... Ingen andre 22 åringer har rådyrt hus, ferier, biler, klær ect. Hun lever fint på hans løpepenger, men håper ikke andre unge sammenligner seg med de. Vi kan ikke sammenligne oss med mangemillionærer. Det er ikke for den vanlige mannen i gata som kan leve slik team Ingebrigtsen gjør. Er litt usmakelig slik luksus hun fronter og det er ikke pga henne de lever slik. 24 1 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 28. september 2023 #346 Del Skrevet 28. september 2023 Er det ikke dama til Henrik som studerer til å bli lærer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 28. september 2023 #347 Del Skrevet 28. september 2023 cerruti skrev (4 minutter siden): Er det ikke dama til Henrik som studerer til å bli lærer? Jo, Liva holder på å skrive masteroppgaven sin nå 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 28. september 2023 #348 Del Skrevet 28. september 2023 Tråden er ryddet for brukerangrep og spekulasjoner. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concert Skrevet 29. september 2023 #349 Del Skrevet 29. september 2023 Det dummeste man kan gjøre er å blande jobb og familie...spesielt med foreldre og avkom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 29. september 2023 #350 Del Skrevet 29. september 2023 cerruti skrev (23 timer siden): Er det ikke dama til Henrik som studerer til å bli lærer? Er ikke hun jeg mener. Det er det nygifte paret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 29. september 2023 #351 Del Skrevet 29. september 2023 Xstrella skrev (2 timer siden): Er ikke hun jeg mener. Det er det nygifte paret. Skal hun også bli lærer altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 29. september 2023 #352 Del Skrevet 29. september 2023 cerruti skrev (1 time siden): Skal hun også bli lærer altså? Hun har gått på lærerstudiet, men usikker på om hun har gjort det ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 29. september 2023 #353 Del Skrevet 29. september 2023 Tråden er ryddet for rykstespredning og kommentarer til moderering. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 30. september 2023 #354 Del Skrevet 30. september 2023 Xstrella skrev (På 28.9.2023 den 19.27): Bloggerkonen som snapper fra bryllupsreisen. Her er det luksus fra morgen til kveld. Hun elsker at badet hjemme også har skifer... Ingen andre 22 åringer har rådyrt hus, ferier, biler, klær ect. Hun lever fint på hans løpepenger, men håper ikke andre unge sammenligner seg med de. Vi kan ikke sammenligne oss med mangemillionærer. Det er ikke for den vanlige mannen i gata som kan leve slik team Ingebrigtsen gjør. Er litt usmakelig slik luksus hun fronter og det er ikke pga henne de lever slik. Synes hun virker veldig PR-kåt og dreier oppmerksomheten mye på seg selv ved å uttale seg i tide og utide … 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 2. oktober 2023 #355 Del Skrevet 2. oktober 2023 Justlooking skrev (På 30.9.2023 den 16.29): Synes hun virker veldig PR-kåt og dreier oppmerksomheten mye på seg selv ved å uttale seg i tide og utide … Hun setter definitivt pris på oppmerksomheten, ja.. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 2. oktober 2023 #356 Del Skrevet 2. oktober 2023 Er vel ikke kjempeuvanlig å dra på bryllupsreise til Maldivene, ser ikke noe galt i snappene hennes. Når det er sagt så har jeg ikke fulgt med på henne før turen, så vet ikke om hun flasher luksus til vanlig også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 3. oktober 2023 #357 Del Skrevet 3. oktober 2023 Ser ut til at det er skjæring med moren også nå. https://www.seher.no/kjendis/ny-isfront-i-familien/80248421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 3. oktober 2023 #358 Del Skrevet 3. oktober 2023 Ville91 skrev (På 2.10.2023 den 20.01): Er vel ikke kjempeuvanlig å dra på bryllupsreise til Maldivene, ser ikke noe galt i snappene hennes. Når det er sagt så har jeg ikke fulgt med på henne før turen, så vet ikke om hun flasher luksus til vanlig også. Nei, er hunder, husarbeid, venninnekvelder og sport for det meste. Synes hun får ufortjent mye tyn. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 3. oktober 2023 #359 Del Skrevet 3. oktober 2023 Llise skrev (1 time siden): Ser ut til at det er skjæring med moren også nå. https://www.seher.no/kjendis/ny-isfront-i-familien/80248421 Det forklarer jo mye. Mange har lurt på om det Gjert har gjort kan være alvorlig, så lenge Tone støtter ham og barna holder kontakten med henne. Nå viser det seg altså at de ikke gjør det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 4. oktober 2023 #360 Del Skrevet 4. oktober 2023 Llise skrev (9 timer siden): Ser ut til at det er skjæring med moren også nå. https://www.seher.no/kjendis/ny-isfront-i-familien/80248421 Jeg vil vel ikke helt ta Se og hørs ord for dette. Jeg syns vi skal unngå å spekulere. Hun var i bryllupet, det er alt vi vet. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå