Gå til innhold

Team Ingebrigtsen

Mintbird

Anbefalte innlegg

Det har sikkert blitt kommentert før - jeg har ikke tid til å lese alle innleggene nå - men det er ingenting som heter Team Ingebritsen.

Om du tenker på Jakob, Henrik, Gjert osv, heter de Ingebrigtsen til etternavn.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvalstad45 skrev (På 25.9.2023 den 17.56):

Er familien veldig kristen eller noe? Det er utrolig mange barn å få i vår tid som kvinne.

Må man være kristen for å få mange barn? Jeg kjenner kvinner som har både 5, 6 og 8 barn jeg, og da med sine respektive ektemenn (ikke slik mine, dine og våre) som er så langt fra religiøse som det går ann.

De er vel bare gla i barn tenker jeg…

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mange her mangler evne til å forstå er at det ikke nødvendigvis må ha vært noen svært dramatisk hendelse for at relasjoner skal skulle skjære seg fullstendig, det er ganske snevert å tenke så enkelt som at det nødvendigvis må ha skjedd noe veldig galt for at bånd brytes.

Det var kjent lenge før trenerbruddet at det var stor slitasje i prestasjonsgruppen, klart det blir dramatisk når bruddet så blir en realitet. At media er over det som hauker gjør naturligvis heller ikke det enkelt for partene....

Tenke litt maner jeg til, annet enn svært enkelt og primitivt. Forstå også at et feilaktig rykte fremsatt et sted, det kan spre seg og forverres i forum og på følkemunne, det trenger ikke en gang basere seg på virkeligheten for å spre seg og forsterkes. Det er ganske ukritisk å hive seg på rykter slik mange gjør, det er sågar dem som ser slik som sannheten (og selv når realitetene blir kjent så tror de fortsatt på sprøyt)...

Andre har en mye mer fornuftig tilnærming til saker.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggerkonen som snapper fra bryllupsreisen. Her er det luksus fra morgen til kveld. Hun elsker at badet hjemme også har skifer...

Ingen andre 22 åringer har rådyrt hus, ferier, biler, klær ect. Hun lever fint på hans løpepenger, men håper ikke andre unge sammenligner seg med de. Vi kan ikke sammenligne oss med mangemillionærer. Det er ikke for den vanlige mannen i gata som kan leve slik team Ingebrigtsen gjør. Er litt usmakelig slik luksus hun fronter og det er ikke pga henne de lever slik.

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (4 minutter siden):

Er det ikke dama til Henrik som studerer til å bli lærer? 

Jo, Liva holder på å skrive masteroppgaven sin nå

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (23 timer siden):

Er det ikke dama til Henrik som studerer til å bli lærer? 

Er ikke hun jeg mener. Det er det nygifte paret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (2 timer siden):

Er ikke hun jeg mener. Det er det nygifte paret. 

Skal hun også bli lærer altså? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 time siden):

Skal hun også bli lærer altså? 

Hun har gått på lærerstudiet, men usikker på om hun har gjort det ferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (På 28.9.2023 den 19.27):

Bloggerkonen som snapper fra bryllupsreisen. Her er det luksus fra morgen til kveld. Hun elsker at badet hjemme også har skifer...

Ingen andre 22 åringer har rådyrt hus, ferier, biler, klær ect. Hun lever fint på hans løpepenger, men håper ikke andre unge sammenligner seg med de. Vi kan ikke sammenligne oss med mangemillionærer. Det er ikke for den vanlige mannen i gata som kan leve slik team Ingebrigtsen gjør. Er litt usmakelig slik luksus hun fronter og det er ikke pga henne de lever slik.

Synes hun virker veldig PR-kåt og dreier oppmerksomheten mye på seg selv ved å uttale seg i tide og utide …

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (På 30.9.2023 den 16.29):

Synes hun virker veldig PR-kåt og dreier oppmerksomheten mye på seg selv ved å uttale seg i tide og utide …

Hun setter definitivt pris på oppmerksomheten, ja..

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke kjempeuvanlig å dra på bryllupsreise til Maldivene, ser ikke noe galt i snappene hennes. 
Når det er sagt så har jeg ikke fulgt med på henne før turen, så vet ikke om hun flasher luksus til vanlig også. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ville91 skrev (På 2.10.2023 den 20.01):

Er vel ikke kjempeuvanlig å dra på bryllupsreise til Maldivene, ser ikke noe galt i snappene hennes. 
Når det er sagt så har jeg ikke fulgt med på henne før turen, så vet ikke om hun flasher luksus til vanlig også. 

Nei, er hunder, husarbeid, venninnekvelder og sport for det meste. Synes hun får ufortjent mye tyn. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Llise skrev (1 time siden):

Ser ut til at det er skjæring med moren også nå.

https://www.seher.no/kjendis/ny-isfront-i-familien/80248421

Det forklarer jo mye. Mange har lurt på om det Gjert har gjort kan være alvorlig, så lenge Tone støtter ham og barna holder kontakten med henne. Nå viser det seg altså at de ikke gjør det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...