refill Skrevet 3. september #3021 Del Skrevet 3. september tonebelinda skrev (4 minutter siden): Blir nesten litt provosert eller sint når jeg ser posten mor Tone har lagt ut på Instagram 😡 Det høres jo dessverre ut som om hun har vært der mer for sin mann enn sine barn. Så er jo spørsmålet om hun og er et offer for hans vrede. 11 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 3. september #3022 Del Skrevet 3. september Fjugur skrev (2 minutter siden): Hva heter hennes IG-konto? toneevaing 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 3. september #3023 Del Skrevet 3. september tonebelinda skrev (5 minutter siden): Blir nesten litt provosert eller sint når jeg ser posten mor Tone har lagt ut på Instagram 😡 Helt enig. Blir i tillegg enormt trigga selv, har en far som er lik Gjert på mange måter og som nok støtter Gjert nå. Artikkelen er sterk kost, fy søren så sterk Kristoffer er. Dette vet jeg er utrolig tøft for alle søsknene. Hjerteskjærende. 8 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 3. september #3024 Del Skrevet 3. september Fjugur skrev (4 minutter siden): Hva heter hennes IG-konto? Toneevaing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 3. september #3025 Del Skrevet 3. september Hvilket innlegg er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kmff20 Skrevet 3. september #3026 Del Skrevet 3. september (endret) Regner med det er denne posten du refererer til @tonebelinda? Endret 3. september av Kmff20 Skrivefeil 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 3. september #3027 Del Skrevet 3. september kittkatt skrev (1 time siden): Liva eksponerer ikke barna sine da. Er du generelt imot influencere sin jobb? Ja, faktisk. Det er ikke bruk for dem. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 3. september #3028 Del Skrevet 3. september Utrolig sterkt gjort av Kristoffer. Tviler ikke et sekund på dem. 23 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bestemoren Skrevet 3. september #3029 Del Skrevet 3. september Jeg har lest hele artikkelen i Aftenposten, rystende og sterkt. Så også på Ingebrigtsen-serien og har lest morens bok, noe skurret hele veien - gjennom filmklippene og mellom linjene i boka. Jeg tror på brødrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 3. september #3030 Del Skrevet 3. september Bestemoren skrev (4 minutter siden): Jeg har lest hele artikkelen i Aftenposten, rystende og sterkt. Så også på Ingebrigtsen-serien og har lest morens bok, noe skurret hele veien - gjennom filmklippene og mellom linjene i boka. Jeg tror på brødrene. Jeg tror også på brødrene. Og har gjort det siden innlegget deres i VG. Utrolig ar slike saker blir foreldet etter 10 år. Som vi ser her så kan det gå lengre tid enn det før man tør gå ut med slike ting. All støtte til søsknene. Og fryktelig skuffet over moren, som har sett mye og ikke gjort noe. Men han har vel overtaket på henne, så hun ikke tør 11 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bestemoren Skrevet 3. september #3031 Del Skrevet 3. september tonebelinda skrev (2 minutter siden): Jeg tror også på brødrene. Og har gjort det siden innlegget deres i VG. Utrolig ar slike saker blir foreldet etter 10 år. Som vi ser her så kan det gå lengre tid enn det før man tør gå ut med slike ting. All støtte til søsknene. Og fryktelig skuffet over moren, som har sett mye og ikke gjort noe. Men han har vel overtaket på henne, så hun ikke tør Ja, det var tungt å lese eldstebrors opplevelse av moren og hennes rolle. Det går også igjen i serien, hun er veldig forsiktig med å motsi mannen sin. I boka drar hun fram den pakten de inngikk som unge, at de alltid skulle støtte hverandre uansett hva som skjedde. Hennes grenser er nok langsom blitt flyttet, så nå kan man kanskje se på også henne som et offer, og inderlig håpe hun klarer å verne minstesønnen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 3. september #3032 Del Skrevet 3. september Bestemoren skrev (2 minutter siden): Ja, det var tungt å lese eldstebrors opplevelse av moren og hennes rolle. Det går også igjen i serien, hun er veldig forsiktig med å motsi mannen sin. I boka drar hun fram den pakten de inngikk som unge, at de alltid skulle støtte hverandre uansett hva som skjedde. Hennes grenser er nok langsom blitt flyttet, så nå kan man kanskje se på også henne som et offer, og inderlig håpe hun klarer å verne minstesønnen… Det var forferdelig å lese eldstemann sin historie. Gikk virkelig inn på meg. 5 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 3. september #3033 Del Skrevet 3. september Bestemoren skrev (3 minutter siden): Ja, det var tungt å lese eldstebrors opplevelse av moren og hennes rolle. Det går også igjen i serien, hun er veldig forsiktig med å motsi mannen sin. I boka drar hun fram den pakten de inngikk som unge, at de alltid skulle støtte hverandre uansett hva som skjedde. Hennes grenser er nok langsom blitt flyttet, så nå kan man kanskje se på også henne som et offer, og inderlig håpe hun klarer å verne minstesønnen… Og ja, håper virkelig yngstemann slipper unna 7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 3. september #3034 Del Skrevet 3. september Bestemoren skrev (1 minutt siden): Ja, det var tungt å lese eldstebrors opplevelse av moren og hennes rolle. Det går også igjen i serien, hun er veldig forsiktig med å motsi mannen sin. I boka drar hun fram den pakten de inngikk som unge, at de alltid skulle støtte hverandre uansett hva som skjedde. Hennes grenser er nok langsom blitt flyttet, så nå kan man kanskje se på også henne som et offer, og inderlig håpe hun klarer å verne minstesønnen… Jeg har full forståelse for at det er utrolig vanskelig å stå opp mot en partner man har vært sammen med siden man var ungdom, og at et forhold kan skape usunne reaksjonsmønstre. Men jeg sliter likevel med å forstå at en mor ikke ville beskyttet sine barn mot en voldelig far. Selv nå står hun ved hans side istedenfor å støtte sine barn. Det å feire bryllupsdagen i sosiale medier framstår fullstendig tonedøvt (no pun intended) og må oppfattes som et slag i trynet på barna faren har mishandlet. 9 10 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bestemoren Skrevet 3. september #3035 Del Skrevet 3. september (endret) Fotballfluen skrev (13 minutter siden): Jeg har full forståelse for at det er utrolig vanskelig å stå opp mot en partner man har vært sammen med siden man var ungdom, og at et forhold kan skape usunne reaksjonsmønstre. Men jeg sliter likevel med å forstå at en mor ikke ville beskyttet sine barn mot en voldelig far. Selv nå står hun ved hans side istedenfor å støtte sine barn. Det å feire bryllupsdagen i sosiale medier framstår fullstendig tonedøvt (no pun intended) og må oppfattes som et slag i trynet på barna faren har mishandlet. Jeg reagerte også på det… Hvordan kan en mor velge bort sine barn? Hun har jo mistet alt - alle barna, svigerbarn og antagelig også kontakt med barnebarna. Jeg forstår det ikke, men i ulike slike saker reagerer ofte ofrene på - for utenforstående - helt absurd. Brødrene og familiene deres har heldigvis hverandre… 🥰 Jeg følger også mor Ingebrigtsen på Insta, hun synes å ha gitt opp alt utenom ektemannen, og har vel behov for å vise hvor fint hun har det… Bare trist. Endret 3. september av Bestemoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 3. september #3036 Del Skrevet 3. september Bestemoren skrev (17 minutter siden): Jeg følger også mor Ingebrigtsen på Insta, hun synes å ha gitt opp alt utenom ektemannen, og har vel behov for å vise hvor fint hun har det… Bare trist. Allerede når sesong 1 av Team Ingebrigsten ble vist på TV, var flere av disse hendelsene langt tilbake i fortid. De har vel alle hatt et behov for å vise hvor fint de har det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. september #3037 Del Skrevet 3. september (endret) 4 hours ago, koktreke said: Har aldri tvilt på historien til barna, men FY så vondt å lese hvordan dette har vært for dem. Ser at fars advokater påpeker at han er rettløs, men altså....unger som lever i terror og frykt innenfor husets fire vegger. De er rettsløse de. For de har ingen vitner UTENFRA. En mor som ikke hjalp da og nå også svikter dem. Heldigvis kan de fire støtte hverandre i det minste. At noe ikke kan BEVISES i en rettssak betyr ikke at det ikke har skjedd. Vold i nære relasjoner kan dessverre ofte ikke bevises. Folk som utsettes for vold hjemme er redde. Veldig redde. Dermed tenker de ikke på å samle bevis. De vil bare at det skal slutte.... Stemmer. I tillegg blir det helt absurd at Gjert Ingebrigtsen skal få fortelle sin versjon i bøker og tv-serier, men med en gang barna forteller sin versjon så gjør de Gjert rettsløs. Gjert hadde også podkast-intervjuet med Raja hvor Gjert prøvde å fremstille det som han kun hadde slitt med å kombinere farsrollen med trenerrollen. Det kan ikke være sånn at Gjert skal ha monopol på å få formidle sin versjon i media. Det er et nytt overgrep mot barna. Endret 3. september av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 3. september #3038 Del Skrevet 3. september Ja nå kom morens rolle i dette på banen også. Hun har jo egentlig vært elefanten i rommet men aldri blitt nevnt før nå. Og påstand mot henne var jo som forventet, da hun virker å støtte mannen sin i alt. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 3. september #3039 Del Skrevet 3. september Bestemoren skrev (1 time siden): Jeg reagerte også på det… Hvordan kan en mor velge bort sine barn? Hun har jo mistet alt - alle barna, svigerbarn og antagelig også kontakt med barnebarna. Jeg forstår det ikke, men i ulike slike saker reagerer ofte ofrene på - for utenforstående - helt absurd. Brødrene og familiene deres har heldigvis hverandre… 🥰 Jeg følger også mor Ingebrigtsen på Insta, hun synes å ha gitt opp alt utenom ektemannen, og har vel behov for å vise hvor fint hun har det… Bare trist. Ikke unnskyldning, men forklaring: hjernevasking og kuing. Stockholm-syndrom. Symbiose fra ung alder. Opplevd avhengighet. (Selv om hun i realiteten kunne gått når som helst, hun kan jobbe og tjene penger selv.) Det sagt: enig med Kristoffer. Hun burde vært tiltalt som medskyldig, og heller bli dømt med «formildende omstendigheter» hvis hun ble funnet skyldig. Hun var/er voksen, og har et ansvar. Uansett. Særlig nå som saken ble offentlig. 22 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ssb Skrevet 4. september #3040 Del Skrevet 4. september Mor er nok av samme ulla som ektemannen, tro meg, slike kvinner finnes og. Ho slår meg virkelig ikke som en kvinne tynget under mannen, men ei som står støtt ved siden av han for å opprettholde en fasade som er viktigere enn alt Nå er det for seint og gjøre noe, klart ho kan skille seg og skrive ei ny bok om tingenes tilstand, den blir nok tåredryppende for å redde restene av eget skinn. Men dette skjer ikke så lenge de har ett fnugg av støtte i befolkningen. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå