Gå til innhold

Team Ingebrigtsen

Mintbird

Anbefalte innlegg

issoras skrev (2 minutter siden):

Enig, synes Elisabeth er et fint motstykke til en annen viss influenser som også har en liten baby. 

Joda, hun virker ganske jordnær. (Men hun eksponerer barnet sitt ganske kraftig).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kålrota skrev (1 time siden):

Joda, hun virker ganske jordnær. (Men hun eksponerer barnet sitt ganske kraftig).

Enig, og hun tjener penger på dette. Både Liva og Elisabeth legger ut for inntekt. Derfor synes jeg ikke noe om det. Og Elisabeth har mye spons og reklame hun prakker på følgerene. Ingen snapper gratis. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liva har jo masse variert og spennende innhold. Syns Henrik er like usjarmerende på hennes snap som ellers da. Elisabeth er kun shopping, sminke, frokost og trøtt tryne på repeat.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (20 timer siden):

Det hun legger ut. Hvem gidder å følge med? Mye reklame der og.

Du følger åpenbart med 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (17 timer siden):

Du følger åpenbart med 

Dessverre popper de opp på snapchat, men jeg trykker sjelden inn. Er mest reklame Elisabeth kommer med, og det trenger ingen å følge med på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DysterPytten skrev (42 minutter siden):

Hvorfor bruker Jakob filterbriller egentlig? 

Heter jo at det skal gi bedre søvn bl.a. og reduseres stress. Bare fordeler for han det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (11 timer siden):

Heter jo at det skal gi bedre søvn bl.a. og reduseres stress. Bare fordeler for han det.

Hørtes ut som noe jeg og kunne trengt 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper folk som har hatt det å støtte denne mannen som hobby de siste årene finner seg noe mer konstruktivt. Broderi, kanskje. 

– Henrik var bare to-tre år og hadde gjort noe galt. Jeg var seks. Gjert sto med benet oppå hodet hans, og liksom trykket nedover, mens Henrik lå på gulvet og sprellet med bena. Det fortalte jeg i avhør også.

– En gang hev Gjert henne inn i dusjen og spylte henne med kaldt vann for å få nattskrekken ut av henne. Jeg hørte spyling og tror moren min sa: «Du kan ikke spyle henne!» Han gjorde det likevel. Hun var to-tre år, forteller han.
https://www.aftenposten.no/norge/i/dR73Xj/kristoffer-ingebrigtsen-med-voldsanklager-mot-pappa-gjert-ingebrigtsen

• Liker 5
  • Hjerte 25
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke lest alt, men nok til at jeg håper at disse barna nå blir tatt på alvor og at tårene renner for dem🙌

• Liker 8
  • Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ikke glem de viktige tingene nå, som at konene til noen av dem er influencere og at barn burde være uendelig takknemlige sine foreldre! 🤡

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjorde vondt langt inn i sjelen å lese. Jeg er glad Aftenposten hadde vett til å skru av kommentarfeltet. Jeg forstår godt at han føler for å fortelle sin versjon, etter all dritten i media og når saken mot han er henlagt fordi den er foreldet. Egentlig er det skammelig at det er foreldelsesfrist for vold mot barn - mange av dem er jo neppe i stand om å fortelle om det før voksen alder.  

Og jeg lurte også på da jeg så serien hvor gøy det var for unger å trene i parkeringshuset på er kjøpesenter før skolen….

• Liker 30
  • Hjerte 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wolfmoon skrev (16 minutter siden):

Har aldri tvilt på historien til barna, men FY så vondt å lese hvordan dette har vært for dem. Ser at fars advokater påpeker at han er rettløs, men altså....unger som lever i terror og frykt innenfor husets fire vegger. De er rettsløse de. For de har ingen vitner UTENFRA. En mor som ikke hjalp da og nå også svikter dem.  Heldigvis kan de fire støtte hverandre i det minste. At noe ikke kan BEVISES i en rettssak betyr ikke at det ikke har skjedd. Vold i nære relasjoner kan dessverre ofte ikke bevises. Folk som utsettes for vold hjemme er redde. Veldig redde. Dermed tenker de ikke på å samle bevis. De vil bare at det skal slutte....

• Liker 11
  • Hjerte 4
  • Nyttig 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittkatt
Xstrella skrev (På 26.8.2024 den 11.47):

Enig, og hun tjener penger på dette. Både Liva og Elisabeth legger ut for inntekt. Derfor synes jeg ikke noe om det. Og Elisabeth har mye spons og reklame hun prakker på følgerene. Ingen snapper gratis. 

Liva eksponerer ikke barna sine da. Er du generelt imot influencere sin jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pinnsvine skrev (31 minutter siden):

Men ikke glem de viktige tingene nå, som at konene til noen av dem er influencere og at barn burde være uendelig takknemlige sine foreldre! 🤡

Ikke sant? 🙄 Aftenbladet har ikke kommentarfeltet åpent og jeg håper at andre medier vil følge eksempelet og holde dem lukket. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også lagt ut podcast. Det er sterk kost. Jeg får ta et forbehold for syns skyld siden G.I. ikke er dømt for noe enda, men det er alvorlig psykisk og fysisk mishandling det er snakk om ja. Mishandling. 

Screenshot_20240903_211338_Podme.jpg

Endret av refill
Bilde
  • Liker 6
  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten litt provosert eller sint når jeg ser posten mor Tone har lagt ut på Instagram 😡

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (2 minutter siden):

Blir nesten litt provosert eller sint når jeg ser posten mor Tone har lagt ut på Instagram 😡

Hva heter hennes IG-konto? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...