Gå til innhold

Team Ingebrigtsen

Mintbird

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (5 timer siden):

Trodde hun var ferdig? Og nå 'jobber' som influencer.

Hun skrev iallefall på masteren i vår, men om hun kom i mål eller om hun har fått utsettelse (om det går an?) er jeg usikker på. Hun har uansett sagt hun trives med å være influencer og vil gjøre det noen år før hun tar seg 100% jobb som lærer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xstrella skrev (20 timer siden):

Er ikke Liva lærer? Vi mangler lærere her i landet og hun fjaser rundt på snapchat. Hvorfor utdannet hun seg og ikke jobber? Samme med Elin Tvedt. Gikk ut i media og klagde på nav stoppet stønad, fikk stønaden tilbake og startet på skole. Jobber hun som sykepleier nå, eller er det kun tv og snapchat?

Tenker det er veldig fint for ungene at Liva ikke har full jobb som lærer når Henrik er såpass mye bortreist. Når hun i tillegg trives med å være influencer må det være greit. 

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (6 minutter siden):

Tenker det er veldig fint for ungene at Liva ikke har full jobb som lærer når Henrik er såpass mye bortreist. Når hun i tillegg trives med å være influencer må det være greit. 

Enig! Fint å se at de setter barna først.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Måsies
Xstrella skrev (På 20.8.2024 den 11.39):

Er ikke Liva lærer? Vi mangler lærere her i landet og hun fjaser rundt på snapchat. Hvorfor utdannet hun seg og ikke jobber? Samme med Elin Tvedt. Gikk ut i media og klagde på nav stoppet stønad, fikk stønaden tilbake og startet på skole. Jobber hun som sykepleier nå, eller er det kun tv og snapchat?

Haha her griper vi etter halmstrå skjønner jeg. Skjønner veldig godt at noen som er alene hjemme med ungene en tredjedel av året er hjemme så lenge de har råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Måsies

….Men jeg vet at det at de har «frivole» koner er en favoritt blant det Ingebrigtsen kritiske moralpolitiet som har stadig mindre å komme med. Oi hun vil ha en fleksibel jobb med mye tid med barn hun er glade i. Hvordan våger hun! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måsies skrev (2 minutter siden):

….Men jeg vet at det at de har «frivole» koner er en favoritt blant det Ingebrigtsen kritiske moralpolitiet som har stadig mindre å komme med. Oi hun vil ha en fleksibel jobb med mye tid med barn hun er glade i. Hvordan våger hun! 😁

Ingebrigtsen navnet fikk henne kanskje en fot innafor døren, men jaggu har hun ekstremt mange egenskaper innenfor kreativitet. Gøy å se alt hun skaper, og også leseinteressen som hun deler så mye av. Vi kunne behøvd flere "influencere" som Liva. 

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått løp på 3000 meter for Jakob i dag. Gåsehud 

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (På 22.8.2024 den 0.14):

Liva er kul! 

Tja. Mye unødvendig her og. Synes ikke influencerlivet skal forherliges. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (1 time siden):

Rått løp på 3000 meter for Jakob i dag. Gåsehud 

Fantastisk prestasjon! 👏👏

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt av Jacob i dag👏👏

Han er oppe der med Viktor Hovland med tidenes prestasjon i store idretter.

Bare å bøye seg i støvet.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (1 time siden):

Å hva mener du er unødvendig ??

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (3 timer siden):

Sosiale medier er i utgangspunktet ikke "nødvendig". Ei heller er film eller reality -tv eller Kvinneguiden. Ting kan ja verdi uten å ha  nytteverdi 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (4 timer siden):

Å hva mener du er unødvendig ??

Det hun legger ut. Hvem gidder å følge med? Mye reklame der og.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes faktisk Liva er ganske inspirerende jeg. Hun er boknerd, glad i interiør, matlaging, mote (sin egen stil). Hun prøver nye ting (nå skal hun ta pianotimer). Hun maler. Er sykt flink til nesten alt kreativt hun tester. Syr egne kostymer, sminker til halloween osv osv. Også er de flinke til å gjøre familieting i lag ute. Også veldig kjekt å se han som halve Norge synes er så utfordragelig i disse settingene. 

Nei, bra dame. Heia Liva 👏

(og løpet til Jacob var insane 🥳

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (6 timer siden):

Jeg synes faktisk Liva er ganske inspirerende jeg. Hun er boknerd, glad i interiør, matlaging, mote (sin egen stil). Hun prøver nye ting (nå skal hun ta pianotimer). Hun maler. Er sykt flink til nesten alt kreativt hun tester. Syr egne kostymer, sminker til halloween osv osv. Også er de flinke til å gjøre familieting i lag ute. Også veldig kjekt å se han som halve Norge synes er så utfordragelig i disse settingene. 

Nei, bra dame. Heia Liva 👏

(og løpet til Jacob var insane 🥳

Veldig enig!

Og "han ufordragelige" er mye mer likandes sammen med henne og ungene.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig angående Liva ☺️ Fint med slike influencere også. 
 Og Elisabeth, har sett litt snapper fra hun i det siste. Ekte, ujålete og fin jente. Virker som en omsorgsfull og god mamma også ☺️👍🏼 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Alvea said:

Enig angående Liva ☺️ Fint med slike influencere også. 
 Og Elisabeth, har sett litt snapper fra hun i det siste. Ekte, ujålete og fin jente. Virker som en omsorgsfull og god mamma også ☺️👍🏼 

Enig, synes Elisabeth er et fint motstykke til en annen viss influenser som også har en liten baby. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...