Gå til innhold

Team Ingebrigtsen

Mintbird

Anbefalte innlegg

HSV50 skrev (15 timer siden):

Og det ER ikke brødrene som har tatt fra Gjert akkrediteringer. Det er idrettsforbundet. Jeg forstår ikke dette med at du skriver noen mener Narve skal straffe Gjert på vegne av brødrene. Det er vel ingen som mener det? Narve blir «straffet» fordi han velger en trener som idrettsforbundet ikke vil gi akkreditering. Fordi Gjert er anklaget og nå siktet for fysisk og psykisk vold. Valget av Gjert som trener har konsekvenser. Å velge bort Gjert som trener handler ikke om å «straffe Gjert» på vegne av noen. Det handler om å ta konsekvenser av at treneren man har ikke får akkreditering. 

Gjert mistet vel akkrediteringen lenge før han ble anmeldt, og det sier seg jo selv at det var etter krav fra brødrene. Brødrene Ingebrigtsen har jk de siste årene styrt Idrettsforbundet akkurat som de ville, og de er kanskje ikke så rart heller. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egenskap skrev (22 timer siden):

Ingebrigtsen klanen har ikke forstått noe om god renomme. Respekten er jo vekke. Men at brødrene avskyr faren når han har utviklet dem er negativt. De er ingen forbilde. Ego.  

Dette med at barn på liv og død skal være takknemlig ovenfor foreldrene sine er bare noe arkaisk, bibelsk bullshit. Brødrene har blitt utsatt for slag, trusler og en far som var mer opptatt av å være hard trener enn å være en god og trygg omsorgsperson. Barn trenger tålmodige, kjærlige og romslige voksne rundt seg. Det er en grunn til at de ikke bruker militærpedagogikk i barnehage og skole... Nei, de har ingen god grunn til å vise takknemlighet ovenfor sin far. 

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (3 timer siden):

Gjert mistet vel akkrediteringen lenge før han ble anmeldt, og det sier seg jo selv at det var etter krav fra brødrene. Brødrene Ingebrigtsen har jk de siste årene styrt Idrettsforbundet akkurat som de ville, og de er kanskje ikke så rart heller. 

Det at brødrene har fortalt hvorfor de sluttet med Gjert som trener og at idrettsforbundet aggregert ut fra det betyr ikke at brødrene «styrer idrettsforbundet akkurat som de vil», men at forbundet har mer innsikt og har vært tettere på enn du og jeg. Jeg synes ikke det er klart i det hele tatt ar brødrene kan kreve ting og styre et helt forbund. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HSV50 skrev (22 timer siden):

Hvor har jeg deskreditert varselet mot Henrik ?

👇👇

HSV50 skrev (På 30.7.2024 den 23.01):

Og så registrer jeg at man har null problem med å tro på påstander om at Narve er mobbet, selv uten spesifisering om av hvem og hva. 

HSV50 skrev (På 31.7.2024 den 12.51):

Har DU kjennskap til hva som skjer på treningsleire og konkurranser? Jeg har ikke. Det er EN sak med Henrik som er omtalt, og som sagt er jeg enig - selv uten å vite hele konteksten - at den ikke fremstår som ok.

Og jeg registrerer en masse påstander om "mobbing" av Narve men jeg har etterlyst eksempler på dette (ut over den ene episoden)

Her er noen eksempler. Det finnes flere, men jeg orker ikke bruke mer tid på å lete lengre bak i tråden. 

Men det er jo et lite pluss "at det ikke fremstår som ok, selv uten at du vet hele konteksten".

Endret av Oida
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (2 timer siden):

Personlig tenkte jeg da jeg så hvor nedlatende, krevende og ufint Gjert via advokat Elden opptrådte offentlig mot sønnene i fjor høst, at de har hatt svært god grunn til å kjempe for å holde sin far noen ekstra meter unna seg, og ikke at de styrer Friidrettsforbundet akkurat som de vil.

Jeg tenkte også at den som er vant til å styre og få det som han vil, er Gjert. Derfor gikk han også over grenser for normal oppførsel da han opplevde motstand fra sønnene og forbundet i form av akkrediteringsnekt. Å engasjere advokat for å få akkreditering er i seg selv voldsomt, og å engasjere Elden er å varsle full krig.

• Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (1 time siden):

👇👇

Her er noen eksempler. Det finnes flere, men jeg orker ikke bruke mer tid på å lete lengre bak i tråden. 

Men det er jo et lite pluss "at det ikke fremstår som ok, selv uten at du vet hele konteksten".

Fint at du tar ting ut av kontekst. Uten at jeg gidder å bla tilbake i tråden er jeg temmelig sikker på at jeg var tydelig på at jeg trodde på den episoden med Henrik, mente at det ikke var ok, selv uten kontekst. Og at det andre du siterer ikke gikk på den dokumenterer episoden med Henrik, men påstandene om at de blir mobbet at idrettsforbundet og Olympiatoppen, og vage påstander om at Henrik generert sett er en mobber.  En episode er ikke mobbing. Det er ufin oppførsel som man ikke skal akseptere. Men det er ikke mobbing. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jacob! 👏🏼🇳🇴👏🏼 Synd med Narve, men han hadde jo egentlig ikke tenkt å springe, så godt løp uansett 🇳🇴👏🏼

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Jakob med OL-gull! 👑

Hardt arbeid, og han får det til å klaffe i dag! Dette var gøy å se! 

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå fortjent og gøy🥇 Gratulerer til Norge og Jacob🎉 For en dag i OL 👏🙌

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så kan vi slutte å snakke dritt og spekulere om Narve og Jacob for her er vitterlig Jacob borte hos Narve etter løpet og jeg tviler sterkt på at det er for å mobbe ham  

IMG_0819.thumb.jpeg.36bfe29e4bb42cb4c9f385e04284afec.jpeg

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (19 timer siden):

Ingen grunn til å frese og få piggene ut. Jeg sier jo flere ganger at jeg ikke har fulgt henne lenge, og bare spør hva slags inntrykk andre har av ham som partner. Jeg fikk ikke med meg at hun angret på leppene så da beklager jeg det. 

Hvem freser? Jrg spør deg et ærlig spørsmål. De er forøvrig et herlig par som tar seg selv svært lite høytidelig 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymbruker*** skrev (13 timer siden):

Dette med at barn på liv og død skal være takknemlig ovenfor foreldrene sine er bare noe arkaisk, bibelsk bullshit. Brødrene har blitt utsatt for slag, trusler og en far som var mer opptatt av å være hard trener enn å være en god og trygg omsorgsperson. Barn trenger tålmodige, kjærlige og romslige voksne rundt seg. Det er en grunn til at de ikke bruker militærpedagogikk i barnehage og skole... Nei, de har ingen god grunn til å vise takknemlighet ovenfor sin far. 

Enig, blir så forbannet på de som mener barna skylder Gjert takknemlighet!

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Jakob, både med gull og voksen oppførsel i OL ❤

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.nrk.no/ol/narve-gilje-nordas-skuffet-under-5000-meteren-i-ol-i-paris_-ble-nummer-17-1.16997864

Får litt vondt av Narve. Han sa jo etter 1500 meteren at han ikke ville springe 5000 meter. At han var ferdig. Så skulle han springe likevel, han ble overtalt til å springe. Kanskje teamet rundt han bør høre litt mer på ham når han gir uttrykk for hva han orker og ikke orker. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HSV50 skrev (1 time siden):

Og så kan vi slutte å snakke dritt og spekulere om Narve og Jacob for her er vitterlig Jacob borte hos Narve etter løpet og jeg tviler sterkt på at det er for å mobbe ham  

IMG_0819.thumb.jpeg.36bfe29e4bb42cb4c9f385e04284afec.jpeg

Det var så bra å se, litt mindre Gjert og Henrik og mer Jakob og Narve. Så blir stridighetene til noe mye mer fruktbart. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro om noen gjenkjenner brillene unge herr Ingebrigtsen bruker under trening? Kule raske briller😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...