Gå til innhold

Team Ingebrigtsen


Mintbird

Anbefalte innlegg

Gjest Heartgirl

Gratulerer så mye til Jacob og fruen med den lille nyfødte 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (2 timer siden):

Gratulerer så mye til Jacob og fruen med den lille nyfødte 🥰

Tror ikke de leser her inne. Send dem en hilsen på fb.

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skjerming av den lille. Ut med bilder og fullt navn samme dag de blir født. Nok en ny baby født inn i rampelyset uten skjerming. Money talks. 

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Xstrella said:

Ingen skjerming av den lille. Ut med bilder og fullt navn samme dag de blir født. Nok en ny baby født inn i rampelyset uten skjerming. Money talks. 

👍🫰💸💸 har nok vært fruens strategi helt fra starten av..... 🙄

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel influenser, så veldig overraskende er det vel ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Kålrota skrev (12 minutter siden):

Hun er vel influenser, så veldig overraskende er det vel ikke. 

Han er jo idrettskjendis så det ville vørt offentlig likevel om hun var infliencer eller ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (13 minutter siden):

Han er jo idrettskjendis så det ville vørt offentlig likevel om hun var infliencer eller ei. 

Offentlig ja, men å vise frem babyen og kunngjøre navnet bestemmer foreldrene selv.

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i ulike kommentarfelt at opptil flere er mer opptatte av om Gjert får hilse på barnebarnet enn å gratulerere foreldrene🙄

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (7 timer siden):

Ser i ulike kommentarfelt at opptil flere er mer opptatte av om Gjert får hilse på barnebarnet enn å gratulerere foreldrene🙄

Ingen av dem som er opptatt av om Gjert har gratulert de nybakte foreldrene? Han har i det minste ikke lagt ut et stakkars-meeeeg innlegg. Det er bare trist, hele greia. Som en av brødrene - som ikke er en av dem som kommentarfeltet mener bør forgude Gjert og takke ham for alt, sa - Gjert kan takke seg selv for situasjonen slik den er nå. 
 

Uansett. Jeg håper alle de norske - inkludert Narve - lykkes i OL. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl

Vi har et rettssystem i Norge som fungerer slik en som ikke er dømt er uskyldig til det motsatte er bevist. 

At folk sitter og forhåndsdømmer Gjert ut fra det de har lest og sett i ulike medier synes jeg er trist. 

Det er ikke alltid heldig og være trenet til egne barn og en far/mor som trener egne barn kan nok pushe sine barn hardere enn enn en utenforstående trener. 

Jeg velger og holde meg nøytral til det kanskje foreligger en dom. Inntil da er mye av konflikten medieskapt. At det er en konflikt der skjønner man og ser man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke forhåndsdømming av Gjert dom er rådende i kommentarfeltene, hvertfall. Der er det intens victim-shaming og pekefinger fordi ungene bare burde være takknemlige. I min bok er det hundre ganger verre. 

  • Liker 34
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (1 time siden):

Det er ikke forhåndsdømming av Gjert dom er rådende i kommentarfeltene, hvertfall. Der er det intens victim-shaming og pekefinger fordi ungene bare burde være takknemlige. I min bok er det hundre ganger verre. 

Helt enig , forferdelig å lese kommentarfeltene 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (6 timer siden):

Vi har et rettssystem i Norge som fungerer slik en som ikke er dømt er uskyldig til det motsatte er bevist. 

At folk sitter og forhåndsdømmer Gjert ut fra det de har lest og sett i ulike medier synes jeg er trist. 

Det er ikke alltid heldig og være trenet til egne barn og en far/mor som trener egne barn kan nok pushe sine barn hardere enn enn en utenforstående trener. 

Jeg velger og holde meg nøytral til det kanskje foreligger en dom. Inntil da er mye av konflikten medieskapt. At det er en konflikt der skjønner man og ser man.

Nei. Ingen er forhåndsdømt. Og det er jo hele greia kommentarfeltet ikke har fått med seg når de dømmer løperbrødrene som egoistiske løgnere som ikke hedrer sin far. 
 

Det jeg derimot er opptatt er det faktum at da brødrene brøt med Gjert så sa de at de nå ønsket at Gjert skulle konsentrer seg om rollen som far, ikke trener. Som jeg oppfatter som at de brøt med ham som trener, og ikke far. De ga han en sjanse til å rette opp i er skakkjørt forhold til ungene sine. En sjanse han aldri grep. I stedet har han fokusert på å være trener for Narve og Svela, og ellers sutre om manglede akkreditering (som om alle får, bortsett fra ham. Som er feil. Det er et begrenset gode og ikke nok til alle trenere), og hvor trist det er at ungene har tatt avstand til ham. «Staaaaaakars meg». Og jeg begriper det bare ikke. At hans identitet som trener er så mye viktigere enn det å være far. (Og nei, jobben han var ikke å være trener, han har en fulltidsjobb i vanlig arbeid, så dette handler ikke om «yrkesforbud»). 
 

Så helt uavhengig av om fem av ungene hans bare i felleskap har diktet opp dette av en eller annen grunn, eller det faktisk er noe i anklagene, så reagerer jeg på hvordan Gjert som far har taklet dette og valgene han har gjort som far. 

  • Liker 24
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (7 timer siden):

Vi har et rettssystem i Norge som fungerer slik en som ikke er dømt er uskyldig til det motsatte er bevist. 

At folk sitter og forhåndsdømmer Gjert ut fra det de har lest og sett i ulike medier synes jeg er trist. 

Det er ikke alltid heldig og være trenet til egne barn og en far/mor som trener egne barn kan nok pushe sine barn hardere enn enn en utenforstående trener. 

Jeg velger og holde meg nøytral til det kanskje foreligger en dom. Inntil da er mye av konflikten medieskapt. At det er en konflikt der skjønner man og ser man.

Hvem forhåndsdømmer? Kan du vise noen eksempler? Det som jeg har sett mest av er hvordan Gjert blir unnskyldt fordi han har vært så god trener og gjort barna gode og hvor vanskelig dette må være for han. Han er ikke dømt, men det er en alvorlig tiltale som man heller ikke burde sitte å bagatellisere og unnskylde, det har vært helt ille og sitte å følge med på hva godt voksne mennesker mener barn burde tåle og påstander om at bla brødrene lyver. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HSV50 skrev (59 minutter siden):

Nei. Ingen er forhåndsdømt. Og det er jo hele greia kommentarfeltet ikke har fått med seg når de dømmer løperbrødrene som egoistiske løgnere som ikke hedrer sin far. 
 

Det jeg derimot er opptatt er det faktum at da brødrene brøt med Gjert så sa de at de nå ønsket at Gjert skulle konsentrer seg om rollen som far, ikke trener. Som jeg oppfatter som at de brøt med ham som trener, og ikke far. De ga han en sjanse til å rette opp i er skakkjørt forhold til ungene sine. En sjanse han aldri grep. I stedet har han fokusert på å være trener for Narve og Svela, og ellers sutre om manglede akkreditering (som om alle får, bortsett fra ham. Som er feil. Det er et begrenset gode og ikke nok til alle trenere), og hvor trist det er at ungene har tatt avstand til ham. «Staaaaaakars meg». Og jeg begriper det bare ikke. At hans identitet som trener er så mye viktigere enn det å være far. (Og nei, jobben han var ikke å være trener, han har en fulltidsjobb i vanlig arbeid, så dette handler ikke om «yrkesforbud»). 
 

Så helt uavhengig av om fem av ungene hans bare i felleskap har diktet opp dette av en eller annen grunn, eller det faktisk er noe i anklagene, så reagerer jeg på hvordan Gjert som far har taklet dette og valgene han har gjort som far. 

Er såååå enig med deg. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (9 minutter siden):

Hvem forhåndsdømmer? Kan du vise noen eksempler? Det som jeg har sett mest av er hvordan Gjert blir unnskyldt fordi han har vært så god trener og gjort barna gode og hvor vanskelig dette må være for han. Han er ikke dømt, men det er en alvorlig tiltale som man heller ikke burde sitte å bagatellisere og unnskylde, det har vært helt ille og sitte å følge med på hva godt voksne mennesker mener barn burde tåle og påstander om at bla brødrene lyver. 

Det har jeg også lest. Gjert blir tatt i forsvar og barna må takke ham for suksess. Han må ha gjort mye rett og de er sutrete og utakknemlige. 

Jeg overhørte en samtale på bussen der to gamle damer mente at Gjert var uskyldig. Han hadde bare tatt et håndkle og slått mot ansiktet til det ene barnet sånn at det streifet kinnet. 🫤

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Xstrella skrev (På 26.6.2024 den 7.27):

Ingen skjerming av den lille. Ut med bilder og fullt navn samme dag de blir født. Nok en ny baby født inn i rampelyset uten skjerming. Money talks. 

Hun har ikke delt noe annet enn bilder og navn så langt. Så kan hende de har et mer bevisst forhold til deling i SoMe. Lov å håpe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra TV2.no

Filip Ingebrigtsen blir trodd – saken likevel henlagt

SANDNES (TV 2): Statsadvokaten tror på at Filip Ingebrigtsen (31) ble mishandlet fysisk og psykisk av Gjert Ingebrigtsen (58), men de mener saken er foreldet.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker meg at i denne saken er det mange godt voksne, ja, la oss si folk på nettopp Gjerts alder og eldre, som bagatelliserer situasjonen og sier at barna må være takknemlige for alt han har gjort for dem. Yngre folk tror på barna og forstår alvoret i det.

Her er det nok mange boomer-foreldre som har fått barn og i varierende grad vært ganske dårlige foreldre, og som ikke kan innrømme det for seg selv og derfor ikke ser denne oppførselen som problematisk hos andre heller. Det har nok vært ganske mye kjefting, fysisk straff, trusler og mer til i oppdragelsen i det ganske land, og eldre generasjoner vil se på dette som helt normalt og "herregud så utakknemlig ungdommene er, de er født med sølvskje i munnen"-unnskyldningene står i kø. 

Endret av moonflower__
  • Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...