Lill3My Skrevet 30. april 2024 #2261 Del Skrevet 30. april 2024 Angående frokost-bord-episoden: noe av greia var at det på forhånd var avtalt at Narve og Ingebrigtsen-gutta ikke skulle sitte ved samme bord, at de skulle ha en avstand til hverandre - denne avtalen brøt jo da Narve ved å sette seg nettopp der det er avtalt at han ikke skal sitte. Synes det virker konfliktsøkende av Narve 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 30. april 2024 #2262 Del Skrevet 30. april 2024 VG+ sender live om man har abonnement 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 30. april 2024 #2263 Del Skrevet 30. april 2024 Lill3My skrev (23 minutter siden): Angående frokost-bord-episoden: noe av greia var at det på forhånd var avtalt at Narve og Ingebrigtsen-gutta ikke skulle sitte ved samme bord, at de skulle ha en avstand til hverandre - denne avtalen brøt jo da Narve ved å sette seg nettopp der det er avtalt at han ikke skal sitte. Synes det virker konfliktsøkende av Narve Det var jeg ikke klar over. Men jeg er enig i det du skriver om Narve, synes han til stadighet har fyrt oppunder konflikten. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 30. april 2024 #2264 Del Skrevet 30. april 2024 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 30. april 2024 #2265 Del Skrevet 30. april 2024 Gikk godt for Narve, ikke like bra for Filip. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svava Skrevet 30. april 2024 #2266 Del Skrevet 30. april 2024 34 minutter siden, Lill3My said: Angående frokost-bord-episoden: noe av greia var at det på forhånd var avtalt at Narve og Ingebrigtsen-gutta ikke skulle sitte ved samme bord, at de skulle ha en avstand til hverandre - denne avtalen brøt jo da Narve ved å sette seg nettopp der det er avtalt at han ikke skal sitte. Synes det virker konfliktsøkende av Narve Nå var det jo faktisk Narve som satt der først. Henrik kom senere til bordet og gikk helt klart over streken i det tilfellet. https://www.nrk.no/sport/hansen-varslet-forbundet-om-henrik-ingebrigtsen_-_-mobbing-og-trakassering-som-vi-ikke-kan-godta-1.16595851 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 30. april 2024 #2267 Del Skrevet 30. april 2024 Gliffy skrev (2 timer siden): Som mange andre her påpeker så utvikles sånt gradvis. Og det som er kanskje ekstra spesielt i dette tilfellet er at han har forsvart å være hard og uempatisk mot barna for at det skal gi resultater i idretten. Jeg har sett flere ganger i løpet av serien at han er verbalt hard mot barna og at han sier noe sånt som "dere har valgt selv å drive med dette" og minner de på at han ofrer masse for at de skal få oppfylt sin drøm på idrettsbanen og sånt. Pålegger de skyldfølelse over alt foreldrene har "ofret" og at hvis de ikke løper til de faller sammen så er de utakknemlige. Jeg reagerte på det i serien, at han kjefter på Ingrid når hun har gjort det dårlig i et løpe f. eks. Hun er allerede kjempelei seg og på gråten fordi hun vet hun har gjort det dårlig, og så kommer han og kjefter i tillegg! Hvem gjør sånt mot et barn som allerede er lei seg?! Uavhengig av anklagene om vold vil jeg påstå at dette er en mann som fullstendig har mista av syne hva som er viktig her i livet. Tenker Gjert er en «god gammeldags narsissist . Han klarer ikke å legge seg flat å ta eierskap i sin egen ufine adferd . Når det er sagt , syns jeg det er rart at «ingen « forståsegpåere eller psykologer tilknyttet tv-serien , har sagt noe til han underveis i innspillingen . Det var jo direkte ubehagelig å se på han, «drittsekken « sin adferd mot sine barn . Psykisk vold i beste sendetid . Rart signal å gi, at så lenge barna presterer så bra, så er farens adferd ok 🙈 11 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 30. april 2024 #2268 Del Skrevet 30. april 2024 FreezeandFawn skrev (27 minutter siden): Det var jeg ikke klar over. Men jeg er enig i det du skriver om Narve, synes han til stadighet har fyrt oppunder konflikten. Det er lenket til til disse episodene flere ganger i tråden, med mindre Lill3My vet noe mer enn hve som er gjengitt i media er det ikke akkurat slik de har gjengitt episoden. Orker ikke søke meg frem enda en gang, men det kan du er gjøre selv her i tråden eller på nettet. Er så lei av at folk i forumet her sjeldent legger ved lenker til påstandene sine, blir så fort fjær til høns osv 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 30. april 2024 #2269 Del Skrevet 30. april 2024 Svava skrev (20 minutter siden): Nå var det jo faktisk Narve som satt der først. Henrik kom senere til bordet og gikk helt klart over streken i det tilfellet. https://www.nrk.no/sport/hansen-varslet-forbundet-om-henrik-ingebrigtsen_-_-mobbing-og-trakassering-som-vi-ikke-kan-godta-1.16595851 Takk for link ! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ValarMorghulis Skrevet 30. april 2024 #2270 Del Skrevet 30. april 2024 Full støtte til Gjert og Narve i kommentarfeltet til TV2-nyhetene på facebook, det er for meg helt sinnsykt å lese. Fatter ikke hvordan voksne mennesker kan mene at det å drive med fysisk og psykisk vold av barn er ok. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 30. april 2024 #2271 Del Skrevet 30. april 2024 ValarMorghulis skrev (2 minutter siden): Full støtte til Gjert og Narve i kommentarfeltet til TV2-nyhetene på facebook, det er for meg helt sinnsykt å lese. Fatter ikke hvordan voksne mennesker kan mene at det å drive med fysisk og psykisk vold av barn er ok. Enig. Jeg har lest kommentarer som er så grove at jeg mangler ord. At voksne mennesker rett ut sier at unger ikke har vondt av litt juling . At de skylder faren alt. Synes en kommentator i nrk sa det godt. Mulig at ikke guttene hadde vært like gode uten faren. Men faren hadde ikke vært noe som helst uten guttene. Så kan man være enig i at ingen er skyldig før de er dømt. Men kommentarfeltet er fullt av mennesker som synes at det Gjert er tiltalt for er helt ok. At de ikke forstår at dette er noe å lage styr over. At barn har godt av pryl. At de tydeligvis ikke har fått nok pryl, at dette er ting som aldri burde vært anmeldt fordi det er privat. At «veldig mange foreldre burde vært anmeldt om dette er nok». Jeg gremmes! Folk glemmer at dette er en etterforskning politiet har igangsatt selv. At konklusjonen er at ett barn har blott utsatt for fysisk og psykisk vold og kontroll i fire år! At det ikke er brødrene som har anmeldt faren. De har bare tatt avstand fra en far som har oppført seg på en slik måte at et mindreårig barn flyttet hjemmenfra. Og så mener kommentarfeltet at det skal barn tåle. Fordi Gjert er en så god trener?! 30 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 30. april 2024 #2272 Del Skrevet 30. april 2024 Jeg fatter ikke at aviser og tv har kommentarfeltet åpne på disse sakene når de vet det blir fullt av hets og faenskap. Ser tv2 har slettet og stengt flere nå. Heldigvis. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 30. april 2024 #2273 Del Skrevet 30. april 2024 1 hour ago, NiceOrNothing said: Tenker Gjert er en «god gammeldags narsissist . Han klarer ikke å legge seg flat å ta eierskap i sin egen ufine adferd . Når det er sagt , syns jeg det er rart at «ingen « forståsegpåere eller psykologer tilknyttet tv-serien , har sagt noe til han underveis i innspillingen . Det var jo direkte ubehagelig å se på han, «drittsekken « sin adferd mot sine barn . Psykisk vold i beste sendetid . Rart signal å gi, at så lenge barna presterer så bra, så er farens adferd ok 🙈 Enig! Virker som folk mener alt er greit, hvis det resulterer i at man vinner i idrett. Idretten har en helt idiotisk høy status her til lands og vi tillater det meste idrettens navn, se bare på korrupsjonen i de store idrettsforbundene også. Alle vet det er råttent, men vil se på arrangementene likevel. "Den norske folkesjela" bør gå litt i seg selv syns jeg. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 30. april 2024 #2274 Del Skrevet 30. april 2024 pop up bruker skrev (På 29.4.2024 den 19.32): Det tror jeg ikke faktisk. Det er er en ganske alvorlig tiltale: "I tiltalen er det ramset opp sju konkrete hendelser mellom 2018 og 2022 i tiltalen. Det dreier seg om vold, trusler, tvang og begrensninger av fornærmedes bevegelsesfrihet". Det har også blitt uttalt at påtalemyndighetene har mer bevis enn kun offerets forklaring (dagsnytt 18), så da har de både bevis og en alvorlige forhold. Når det er sagt ville ikke en slik familievold-sak i den kategorien her blitt dekket av media hvis det ikke var for at det var kjente personer involvert, så det kan vel gi inntrykk av at ikke lignende saker ville gått for retten. Det har vært en rekke liknende saker for retten, ser med jevne mellomrom i lokalavisa artikler med referat fra retten og dommer. Det er utrolig bra at dette får fokus, det kan gjøre at flere forstår at det de utsettes for ikke er greit. Problemet er selvsagt at kommentarfeltene er egnet til å skremme ofre enda lenger inn i skallet sitt. Steng de jævla kommentarfelta. 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 30. april 2024 #2275 Del Skrevet 30. april 2024 Jeg syns det er helt sykt at mediene tillater åpne kommentarfelt, når denne saken åpenbart dreier seg om noen som var mindreårig (barn) da tilfellene skjedde, og mest sannsynlig bare er ung voksen i dag.. Hvorfor tar ingen hensyn og verner om barnet som faktisk står midt i denne saken? 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 30. april 2024 #2276 Del Skrevet 30. april 2024 AntiBullshit skrev (9 timer siden): Gjert, med sin passiv-aggressive måte å innta offerrollen på Instagram, virker ikke helt god. Jeg kjenner jeg blir veldig nyskjerrig på kona. Hvordan har hun tenkt midt oppi alt? Hvorfor har hun valgt å få så mange barn med en som åpenbart har et voldsomt temperament som tidvis har gått utover barna - hvertfall de han har trent. Jeg vet at flere av barna har omtalt henne som en klippe, så hun må jo utvilsomt ha trøstet mye oppigjennom og på den måten sett konsekvensene av fars rolleblanding som trener og pappa og hvor dysfunksjonelt det har vært. Hvordan kan man som mor sitte på sidelinjen og heie på det? Sjekk historien deres, og hvor gammel hun var da de ble sammen. Man blir hjernevaska, tro meg. Det er overlevelse. 13 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Kaizer Skrevet 30. april 2024 #2277 Del Skrevet 30. april 2024 (endret) ValarMorghulis skrev (1 time siden): Full støtte til Gjert og Narve i kommentarfeltet til TV2-nyhetene på facebook, det er for meg helt sinnsykt å lese. Fatter ikke hvordan voksne mennesker kan mene at det å drive med fysisk og psykisk vold av barn er ok. Full støtte til Gjert og Narve? Hva er Narve tiltalt for? Endret 30. april 2024 av Mrs Kaizer 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ValarMorghulis Skrevet 1. mai 2024 #2278 Del Skrevet 1. mai 2024 Mrs Kaizer skrev (6 timer siden): Full støtte til Gjert og Narve? Hva er Narve tiltalt for? Narve har selvsagt ikke gjort noe galt, han har bare levert et godt løp og fortjener gratulasjoner. Men kommentarfeltet flyter over med «Bra Narve knuser de løgnerguttene», «Man får gode resultater med en slik trener», «gratulerer til utøver og TRENER»… Med andre ord - folk kommenterer ikke for å gratulere Narve, men for å poengtere at de støtter Gjert. 9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pep Skrevet 1. mai 2024 #2279 Del Skrevet 1. mai 2024 Gliffy skrev (11 timer siden): Enig! Virker som folk mener alt er greit, hvis det resulterer i at man vinner i idrett. Idretten har en helt idiotisk høy status her til lands og vi tillater det meste idrettens navn, se bare på korrupsjonen i de store idrettsforbundene også. Alle vet det er råttent, men vil se på arrangementene likevel. "Den norske folkesjela" bør gå litt i seg selv syns jeg. Se bare på Northug. Null stress å kjøre fort i kokainrus,og å forlate en skadet kamerat,så lenge du går fort på ski! 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svava Skrevet 1. mai 2024 #2280 Del Skrevet 1. mai 2024 15 hours ago, Lill3My said: Angående frokost-bord-episoden: noe av greia var at det på forhånd var avtalt at Narve og Ingebrigtsen-gutta ikke skulle sitte ved samme bord, at de skulle ha en avstand til hverandre - denne avtalen brøt jo da Narve ved å sette seg nettopp der det er avtalt at han ikke skal sitte. Synes det virker konfliktsøkende av Narve Jeg synes du enten må korrigere innlegget ditt siden dette ikke er hva som er rapportert i media, eller komme med andre kilder som underbygger utsagnet. Hvorfor hevder du at Narve brøt avtalen og oppsøkte konflikt når en kilde fra hendelsen sier det motsatte? En kilde har uttalt i media at de satt sammen ved bordet og var nesten ferdige med å spise da Henrik ankom og krevde at Narve skulle flytte seg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå