Jobbermedbarn Skrevet 29. oktober 2023 #1821 Del Skrevet 29. oktober 2023 (endret) Surreal skrev (1 time siden): Det har jeg lurt på også. Det hele virker litt forhastet på meg. Med tanke på hvor lenge denne saken har pågått, så er de siste ukers utvikling forbløffende rask. Personlig tror jeg det er noe alle parter vil angre på. Jeg tror heller ikke disse rådgiverne er så gode på omdømme. En ting er hva de overbeviser det norske folk om her og nå, en helt annen, er hvordan dette spiller seg ut internasjonalt. Det jeg har lest i tråder på engelsktalende forum, tyder på at brødrene blir trodd. Man folk ikke bryr seg. Oppdragervold er svært vanlig over store deler av verden, så flere steder blir de fremstilt som enda mer utakknemlig enn før. Folk skriver til og med at de gjerne skulle bytta. De ville gjerne hatt en far som Gjert. Jeg vet ikke nok om sponsorinntekter og verdi, men har alltid tenkt at det er nært knyttet til omdømme. Og hvis du har et internasjonalt brand, så må du også tenke på hvordan du vil fremstå utenfor Norge. Jeg er heller ikke sikker på at dette vil tjene de i Norge i det lange løp. Kan du linke til noen av de engelsktalende forumene? Interessant å se hva som blir skrevet utenfor Norge om dette temaet og fra mannen i gata. Endret 29. oktober 2023 av Jobbermedbarn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 29. oktober 2023 #1822 Del Skrevet 29. oktober 2023 Surreal skrev (1 time siden): Det har jeg lurt på også. Det hele virker litt forhastet på meg. Med tanke på hvor lenge denne saken har pågått, så er de siste ukers utvikling forbløffende rask. Personlig tror jeg det er noe alle parter vil angre på. Jeg tror heller ikke disse rådgiverne er så gode på omdømme. En ting er hva de overbeviser det norske folk om her og nå, en helt annen, er hvordan dette spiller seg ut internasjonalt. Det jeg har lest i tråder på engelsktalende forum, tyder på at brødrene blir trodd. Man folk ikke bryr seg. Oppdragervold er svært vanlig over store deler av verden, så flere steder blir de fremstilt som enda mer utakknemlig enn før. Folk skriver til og med at de gjerne skulle bytta. De ville gjerne hatt en far som Gjert. Jeg vet ikke nok om sponsorinntekter og verdi, men har alltid tenkt at det er nært knyttet til omdømme. Og hvis du har et internasjonalt brand, så må du også tenke på hvordan du vil fremstå utenfor Norge. Jeg er heller ikke sikker på at dette vil tjene de i Norge i det lange løp. Ja, og vil sponsorer sponse utøvere som er kommet seg frem grunnet foreldrenes vold? Er det bra å ha tilknyttet sin merkevare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capri Skrevet 29. oktober 2023 #1823 Del Skrevet 29. oktober 2023 (endret) Surreal skrev (1 time siden): Det har jeg lurt på også. Det hele virker litt forhastet på meg. Med tanke på hvor lenge denne saken har pågått, så er de siste ukers utvikling forbløffende rask. Personlig tror jeg det er noe alle parter vil angre på. Jeg tror heller ikke disse rådgiverne er så gode på omdømme. En ting er hva de overbeviser det norske folk om her og nå, en helt annen, er hvordan dette spiller seg ut internasjonalt. Det jeg har lest i tråder på engelsktalende forum, tyder på at brødrene blir trodd. Man folk ikke bryr seg. Oppdragervold er svært vanlig over store deler av verden, så flere steder blir de fremstilt som enda mer utakknemlig enn før. Folk skriver til og med at de gjerne skulle bytta. De ville gjerne hatt en far som Gjert. Jeg vet ikke nok om sponsorinntekter og verdi, men har alltid tenkt at det er nært knyttet til omdømme. Og hvis du har et internasjonalt brand, så må du også tenke på hvordan du vil fremstå utenfor Norge. Jeg er heller ikke sikker på at dette vil tjene de i Norge i det lange løp. Jeg sier ikke at prestasjoner er alt som teller, men i alle fall for Jakobs del er det prestasjonene fremover som er mest avgjørende for markedsverdien og den videre utviklingen av den. På meg virker det som om de har følt at de har måttet velge mellom to onder, og vurdert at for dem var det beste valget å fortelle sin versjon. Det er jo også sider ved dette som handler om andre ting enn prestasjoner, omdømme og markedsverdi. Endret 29. oktober 2023 av Capri Skrivefeil 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 29. oktober 2023 #1824 Del Skrevet 29. oktober 2023 Samfunnsdebatt skrev (26 minutter siden): Ja, og vil sponsorer sponse utøvere som er kommet seg frem grunnet foreldrenes vold? Er det bra å ha tilknyttet sin merkevare? De har vel ikke akkurat kommet seg frem grunnet foreldrenes vold. De har kommet seg frem med riktig trening samt fysiske anlegg for idrett. Man kan like gjerne si de har kommet seg frem på tross av (angivelig) vold. All negativ omtale er dårlig for sponsorer, men alle medaljer er bra for sponsorer, tenker de står ganske greit forløpig, i hvertfall jakob, henrik og filip har ikke gjort det like bra de siste årene og er nok ikke like attraktive for sponoserer. Jeg tenker at om sponser tenker "warholm eller ingebrigtsen" kan all den negative oppmerksomheten rundt familien påvirke en sponsor til å velge warholm. Jeg tror ikke det å gå ut i media med familifeiden er bra for sponsorer, og at det er mest negativt for en eventuell forsoningsprosess som nå virker umulig. Men alt kan snus og kanskje det blir en ny tv serie ala Red Table Talk, den ville sikkert få mange seere og dermed generere mye inntekt... 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillian Astra Skrevet 29. oktober 2023 #1825 Del Skrevet 29. oktober 2023 Mye rar victim blaming i denne tråden. De burde ikke si fra fordi det går ut over: - andre søsken (har tidlige spurt hvordan uten å få svar) - Gjert (han er jo uskyldig til det motsatte er bevist, mens guttene kan kalles løgnere uten bevis) - markedsverdi (er visst viktigere enn både å få frem sannheten og menneskelig hensyn) - de burde heller sagt fra tidligere - Narve - kan ikke vært så ille siden de er ressurssterke og klart seg godt - det eskalere konflikten (mens motparten får si hva de vil uimotsagt) 28 3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 29. oktober 2023 #1826 Del Skrevet 29. oktober 2023 Teåden er ryddet for persondebatt og ryktespredning. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 29. oktober 2023 #1827 Del Skrevet 29. oktober 2023 Capri skrev (4 timer siden): Jeg sier ikke at prestasjoner er alt som teller, men i alle fall for Jakobs del er det prestasjonene fremover som er mest avgjørende for markedsverdien og den videre utviklingen av den. På meg virker det som om de har følt at de har måttet velge mellom to onder, og vurdert at for dem var det beste valget å fortelle sin versjon. Det er jo også sider ved dette som handler om andre ting enn prestasjoner, omdømme og markedsverdi. Jeg tror det er et sterkt menneskelig behov også og få fortelle sin versjon. Det å bare være stille tilskuer til at faren din forteller helle landet hvor vondt det er at han ikke fikk komme i bryllupet dit. Jeg tror de aller fleste ville følle et behov for å forklare sin side. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 29. oktober 2023 #1828 Del Skrevet 29. oktober 2023 https://tv.nrk.no/se?s=team-ingebrigtsen Anbefaler alle å se serien. Der ser man mange dynamikker. Barna som krever faren stiller opp og skal være deres trener og ser det som sin soleklare rettighet. Mange scener med mye krav fra yngstedatteren fra hun begynner i ungdomsår om at faren skal stille opp daglig som trener for at hun skal bli verdensmester slik som brødrene. Faren som er veldig skeptisk til å trene henne. Faren som sier nei til at sønnene får ha alt sosialt som de ønsker når han følger de opp, og en kan se for seg konsekvensene det gir på far-barn relasjonene. Faren som er mye negativ med kritikk, i tillegg til blir stresset og bekymret for hvordan det går med barna i idretten. Ungdom som dropper mye sosialt liv og gir alt alle dager i året for målet de selv ønsker seg. Faren viser seg jevnlig sur/furten i tilbakemeldingene når ungdommene kjører treningene sine hardere enn det han vil pga restitusjon. Og all varmen i familien når de stiller opp for hverandre. Anbefales å se! ❤️ 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 29. oktober 2023 #1829 Del Skrevet 29. oktober 2023 Sol Rampelyset skrev (25 minutter siden): Teåden er ryddet for persondebatt og ryktespredning. Sol, admin. Hele tråden debatterer jo personer (ingebrigtsen) så fint om du kan forklare hva dette betyr 🙂 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 29. oktober 2023 #1830 Del Skrevet 29. oktober 2023 Trillian Astra skrev (3 timer siden): Mye rar victim blaming i denne tråden. De burde ikke si fra fordi det går ut over: - andre søsken (har tidlige spurt hvordan uten å få svar) - Gjert (han er jo uskyldig til det motsatte er bevist, mens guttene kan kalles løgnere uten bevis) - markedsverdi (er visst viktigere enn både å få frem sannheten og menneskelig hensyn) - de burde heller sagt fra tidligere - Narve - kan ikke vært så ille siden de er ressurssterke og klart seg godt - det eskalere konflikten (mens motparten får si hva de vil uimotsagt) jeg svarte på denne i stad og alt ble slettet, hva er feil med å skrive at "ressurs sterke mennesker kan ha opplevd alt mulig dritt f.eks ? eller at timingen kan ha vært feil eller den kan ha vært riktig og at pr i dag så er det vanskelig å vite noe om ? eller at å si fra kan ha betydydning for markedsverdi / sponsoravtaler som er lønna deres men at sanneten og menneskelige hensyn er viktigere ? at konflikten kan eskalerere ved å si fra men at det å si fra kan være nødvendig selv om det eskalerer ? jeg dropper da si noe om Narve, gjert og søsken fordi det er spesifikke personer selv om disse er nevnt gjennom hele tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 29. oktober 2023 #1831 Del Skrevet 29. oktober 2023 Trillian Astra skrev (3 timer siden): Mye rar victim blaming i denne tråden. De burde ikke si fra fordi det går ut over: - andre søsken (har tidlige spurt hvordan uten å få svar) - Gjert (han er jo uskyldig til det motsatte er bevist, mens guttene kan kalles løgnere uten bevis) - markedsverdi (er visst viktigere enn både å få frem sannheten og menneskelig hensyn) - de burde heller sagt fra tidligere - Narve - kan ikke vært så ille siden de er ressurssterke og klart seg godt - det eskalere konflikten (mens motparten får si hva de vil uimotsagt) Det finnes vel mer strategisk smarte måter å si fra om at man har vært utsatt for vold fra sine nærmeste til de det måtte angå, enn å rykke inn en kronikk i en landsdekkende avis. Det er heller ikke spesielt løsningsorientert å dra andre profesjonelle samarbeidspartnere med den angivelig voldelige far direkte inn i en familiekonflikt. Timing av denne varslingen virker også å være trigget av helt andre faktorer enn at de påstått voldsutsatte ønsker ro rundt saken. Deres markedsverdi er jo det de lever av, i tillegg til bidrag fra statskassa. Når man markedsfører seg aktivt som familiebedrift med samhold i fokus, for så i neste øyeblikk å fornedre sin egen mor i et gjennomregissert og meget offentlig bryllup, ja da ser vi at verden reagerer med vantro og populariteten synker. 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 29. oktober 2023 #1832 Del Skrevet 29. oktober 2023 keops skrev (6 minutter siden): Det finnes vel mer strategisk smarte måter å si fra om at man har vært utsatt for vold fra sine nærmeste til de det måtte angå, enn å rykke inn en kronikk i en landsdekkende avis. Det er heller ikke spesielt løsningsorientert å dra andre profesjonelle samarbeidspartnere med den angivelig voldelige far direkte inn i en familiekonflikt. Timing av denne varslingen virker også å være trigget av helt andre faktorer enn at de påstått voldsutsatte ønsker ro rundt saken. Deres markedsverdi er jo det de lever av, i tillegg til bidrag fra statskassa. Når man markedsfører seg aktivt som familiebedrift med samhold i fokus, for så i neste øyeblikk å fornedre sin egen mor i et gjennomregissert og meget offentlig bryllup, ja da ser vi at verden reagerer med vantro og populariteten synker. Ja, dette var helt sjokkerende etter den hjertevarme serien hvor vi ser hvor tett og godt barna i denne familien er blir fulgt opp. Serien var flott å se. Sønnene som får flytte inn i kjellerleilighetene deres en etter en i flere runder som voksne med sine partnere og også barn. Foreldrene som stiller opp 24/7 for de på alle måter. Booker fly og treningsopphold. Ordner med alt av planer. Vasker klær og lager maten deres. Følger de i alle konkurranser. 365 dager i året oppfølging. I så mange år. Langt etter barnealder. Langt inn i voksenalder. Og nå når de har blitt i verdenstoppen med gullmedaljer og millioner på bok, så gjør de den her offentlige skittentøyskastingen mot sine foreldre. Som voksne menn. I VG motivert av hva her i 2023? Det gir avsmak. 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 29. oktober 2023 #1833 Del Skrevet 29. oktober 2023 Samfunnsdebatt skrev (2 minutter siden): Ja, dette var helt sjokkerende etter den hjertevarme serien hvor vi ser hvor tett og godt barna i denne familien er blir fulgt opp. Serien var flott å se. Sønnene som får flytte inn i kjellerleilighetene deres en etter en i flere runder som voksne med sine partnere og også barn. Foreldrene som stiller opp 24/7 for de på alle måter. Booker fly og treningsopphold. Ordner med alt av planer. Vasker klær og lager maten deres. Følger de i alle konkurranser. 365 dager i året oppfølging. I så mange år. Langt etter barnealder. Langt inn i voksenalder. Og nå når de har blitt i verdenstoppen med gullmedaljer og millioner på bok, så gjør de den her offentlige skittentøyskastingen mot sine foreldre. Som voksne menn. I VG motivert av hva her i 2023? Det gir avsmak. Ja nettopp. Uansett hva de måtte mene at foreldrene har utsatt dem for, så har hele verden fått dokumentert den vanvittige arbeidsmengden dette foreldreparet har lagt ned for alle sine barn. Det er veldig spesielt at Henrik, som selv er tobarnsfar, får seg til å utsette sin mor for alt dette. Nesten så det ikke er til å tro. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 29. oktober 2023 #1834 Del Skrevet 29. oktober 2023 keops skrev (1 time siden): Ja nettopp. Uansett hva de måtte mene at foreldrene har utsatt dem for, så har hele verden fått dokumentert den vanvittige arbeidsmengden dette foreldreparet har lagt ned for alle sine barn. Det er veldig spesielt at Henrik, som selv er tobarnsfar, får seg til å utsette sin mor for alt dette. Nesten så det ikke er til å tro. Samfunnsdebatt skrev (1 time siden): Ja, dette var helt sjokkerende etter den hjertevarme serien hvor vi ser hvor tett og godt barna i denne familien er blir fulgt opp. Serien var flott å se. Sønnene som får flytte inn i kjellerleilighetene deres en etter en i flere runder som voksne med sine partnere og også barn. Foreldrene som stiller opp 24/7 for de på alle måter. Booker fly og treningsopphold. Ordner med alt av planer. Vasker klær og lager maten deres. Følger de i alle konkurranser. 365 dager i året oppfølging. I så mange år. Langt etter barnealder. Langt inn i voksenalder. Og nå når de har blitt i verdenstoppen med gullmedaljer og millioner på bok, så gjør de den her offentlige skittentøyskastingen mot sine foreldre. Som voksne menn. I VG motivert av hva her i 2023? Det gir avsmak. Det som ikke er til å tro er at det finnes mennesker som dere to, som mener at hvis man får noen fordeler så skal man bare finne seg i å bli utsatt for vold 😵 Man kan bare voldta og banke noen, så lenge man slenger noen penger på dem etterpå? For ikke å snakke om hvis man gir dem mat, vasker klærne deres, kjører dem rundt og sånne ting - da er det fritt frem å slå dem? Helt utrolig at noen kan vrenge ut av seg slike holdninger. Simone Biles burde sikkert også holde kjeft om han treneren som voldtok og misbrukte henne, han fikk henne tross alt til å vinne både OL og VM og bli verdens mestvinnende turner - ikke vær så utakknemlig å syte over litt misbruk da 🏳️ 27 3 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 30. oktober 2023 #1835 Del Skrevet 30. oktober 2023 keops skrev (9 timer siden): Det finnes vel mer strategisk smarte måter å si fra om at man har vært utsatt for vold fra sine nærmeste til de det måtte angå, enn å rykke inn en kronikk i en landsdekkende avis. Det er heller ikke spesielt løsningsorientert å dra andre profesjonelle samarbeidspartnere med den angivelig voldelige far direkte inn i en familiekonflikt. Timing av denne varslingen virker også å være trigget av helt andre faktorer enn at de påstått voldsutsatte ønsker ro rundt saken. Deres markedsverdi er jo det de lever av, i tillegg til bidrag fra statskassa. Når man markedsfører seg aktivt som familiebedrift med samhold i fokus, for så i neste øyeblikk å fornedre sin egen mor i et gjennomregissert og meget offentlig bryllup, ja da ser vi at verden reagerer med vantro og populariteten synker. De har jo tid stille I to år, så strategien om å ikke snake har jo ikke virket den heller.... Gjert valgte og snake ut om konflikten, da er det ikke så rart at den andre siden kom ut heller. Jeg ser ikke hvordan brødrene har dratt andre profesjonelle parter med. Hvilke " andre motiver"? Jeg ser ingen grunn til å tro de ikke ønsker ro om saken. Igjen de unnlot å snake stykt om motparten i to år. Deres markedsverdi styrer jo ikke alt, de kam ikke forsette samarbeidet med en voldelig far fordi nordmenn synes voldsutøvere er "søt" sammen med dem. Har moren fortalt deg at hun ble ydmyket? Det at se og hør forteller deg at hun vistnok hadde antydning til tårer i øynene, betyr ikke at du har helle og fulle sannheten av hva som skjede. I følge Gjert var jo kona invitert til bryllupet, jeg tviler på at invitasjonen ble invitert for å være slem. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 30. oktober 2023 #1836 Del Skrevet 30. oktober 2023 Samfunnsdebatt skrev (9 timer siden): Ja, dette var helt sjokkerende etter den hjertevarme serien hvor vi ser hvor tett og godt barna i denne familien er blir fulgt opp. Serien var flott å se. Sønnene som får flytte inn i kjellerleilighetene deres en etter en i flere runder som voksne med sine partnere og også barn. Foreldrene som stiller opp 24/7 for de på alle måter. Booker fly og treningsopphold. Ordner med alt av planer. Vasker klær og lager maten deres. Følger de i alle konkurranser. 365 dager i året oppfølging. I så mange år. Langt etter barnealder. Langt inn i voksenalder. Og nå når de har blitt i verdenstoppen med gullmedaljer og millioner på bok, så gjør de den her offentlige skittentøyskastingen mot sine foreldre. Som voksne menn. I VG motivert av hva her i 2023? Det gir avsmak. Realety er ikke dokumentar... Tenker du Paradis Hotel er like bra bevis? I tillegg så er det ikke mangel på sener med en hissig og urimelig Gjert I den serien. De senene er filmet mens Gjert viste kameraene var det, ingen grun til å tro at han ikke har mer negative sider som han skjulte. Vi ville vel alle tilpasset adferden lit om vi viste helle Norge så på os. Det var Gjert som begynte å snake ofentlig om brudet. Så forstår ikke hvordan folk kan klandre brødrene for at detaljer ble ofentlig. Skulle de bare sitte helt stille og akseptere at Gjert fik eneret på "historien". 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 30. oktober 2023 #1837 Del Skrevet 30. oktober 2023 keops skrev (9 timer siden): Ja nettopp. Uansett hva de måtte mene at foreldrene har utsatt dem for, så har hele verden fått dokumentert den vanvittige arbeidsmengden dette foreldreparet har lagt ned for alle sine barn. Det er veldig spesielt at Henrik, som selv er tobarnsfar, får seg til å utsette sin mor for alt dette. Nesten så det ikke er til å tro. Så det er greit å slå onga sine, så lenge du er snill av og til også? Leser du det du selv skriver? Det er veldig vanlig at barn med vanskelige oppveksten får en reaksjon etter at de får barn selv. De ser plutselig alt fra et annet perspektiv, spørsmål som "hvordan kan noen behandle barn sine slik jeg ble behandlet" kan duke opp. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 30. oktober 2023 #1838 Del Skrevet 30. oktober 2023 Pippi Lotta skrev (1 time siden): De har jo tid stille I to år, så strategien om å ikke snake har jo ikke virket den heller.... Gjert valgte og snake ut om konflikten, da er det ikke så rart at den andre siden kom ut heller. Jeg ser ikke hvordan brødrene har dratt andre profesjonelle parter med. Hvilke " andre motiver"? Jeg ser ingen grunn til å tro de ikke ønsker ro om saken. Igjen de unnlot å snake stykt om motparten i to år. Deres markedsverdi styrer jo ikke alt, de kam ikke forsette samarbeidet med en voldelig far fordi nordmenn synes voldsutøvere er "søt" sammen med dem. Har moren fortalt deg at hun ble ydmyket? Det at se og hør forteller deg at hun vistnok hadde antydning til tårer i øynene, betyr ikke at du har helle og fulle sannheten av hva som skjede. I følge Gjert var jo kona invitert til bryllupet, jeg tviler på at invitasjonen ble invitert for å være slem. Nettopp. De har prøvd å ha fokus på det sportslige. Jeg synes det var vondt å se under VM, NRK prøvde feks i hvert eneste intervju med Jacob og Narve , og få noen ord om hva de følte, hva de tenkte om nettopp konflikten. Jeg satt bare og tenkte: Slutt!!! Spesielt Jacob imponerte meg da, han omgikk spørsmålene. Men for el påkjenning da, å hele tiden bli mast på. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeqaz Skrevet 30. oktober 2023 #1839 Del Skrevet 30. oktober 2023 keops skrev (13 timer siden): Det finnes vel mer strategisk smarte måter å si fra om at man har vært utsatt for vold fra sine nærmeste til de det måtte angå, enn å rykke inn en kronikk i en landsdekkende avis. Det er heller ikke spesielt løsningsorientert å dra andre profesjonelle samarbeidspartnere med den angivelig voldelige far direkte inn i en familiekonflikt. Timing av denne varslingen virker også å være trigget av helt andre faktorer enn at de påstått voldsutsatte ønsker ro rundt saken. Deres markedsverdi er jo det de lever av, i tillegg til bidrag fra statskassa. Når man markedsfører seg aktivt som familiebedrift med samhold i fokus, for så i neste øyeblikk å fornedre sin egen mor i et gjennomregissert og meget offentlig bryllup, ja da ser vi at verden reagerer med vantro og populariteten synker. Tenker denne saken har mange gråtoner og fint du belyser fra flere sider. Jeg har også tenkt på det at det kan være noen suksessfulle gutter/menn som pga av kritikk fra ulike hold og nedsettende kommentarer valgte gå ut i media pga av "likes". Det kan selvfølgelig også være helt motsatt, at de er voldsoffre, og det kan være begge deler. Mulig forholdet til sin far ble så profesjonelt at de ikke har følelser for han så lenge han ikke trener de. Jeg tror ikke de ville kommet med dette brevet i media med om han sluttet som trener for Narve og co. og der skurrer det litt for meg. Også det at moren ble plassert vekk under bryllupet 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 30. oktober 2023 #1840 Del Skrevet 30. oktober 2023 velociraptor skrev (12 timer siden): Det som ikke er til å tro er at det finnes mennesker som dere to, som mener at hvis man får noen fordeler så skal man bare finne seg i å bli utsatt for vold 😵 Man kan bare voldta og banke noen, så lenge man slenger noen penger på dem etterpå? For ikke å snakke om hvis man gir dem mat, vasker klærne deres, kjører dem rundt og sånne ting - da er det fritt frem å slå dem? Helt utrolig at noen kan vrenge ut av seg slike holdninger. Simone Biles burde sikkert også holde kjeft om han treneren som voldtok og misbrukte henne, han fikk henne tross alt til å vinne både OL og VM og bli verdens mestvinnende turner - ikke vær så utakknemlig å syte over litt misbruk da 🏳️ 👏 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå