Ulven Skrevet 19. oktober 2023 #981 Del Skrevet 19. oktober 2023 1 minutt siden, keops said: Nå har dette vært ute i noen timer bare, litt tidlig å si hva som får stå uimotsagt eller ikke. Om alt dette stemmer om Gjert så har jo de to eldre brødrene latt veldig mye annet få stå uimotsagt gjennom mange år. VG har garantert tatt en prat med disse søsknene før de publiserte en slik sak. Noe annet ville være å risikere en kraftig advarsel for brudd på vær varsom plakaten. 22 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 19. oktober 2023 #982 Del Skrevet 19. oktober 2023 Twiddel skrev (1 minutt siden): 🖐️ Min far er nøyaktig som Gjert. Det har ødelagt livet mitt. Og det er vanskelig å bryte. For alle synes han er SÅÅÅÅÅ fantastisk..., så jeg er jo dermed den rare som ikke vil ha kontakt. Han har en jobb der han er svært synlig i lokalmiljøet, og alle rundt her kjenner han. Jeg prøvde en gang på å fortelle noen om hvordan oppveksten min var. Svaret jeg fikk var "Nei, nå tuller du. Du kan ikke si sånt. Faren din er jo verdens hyggeligste." Det er INGEN som vet hva som foregår bak husets fire vegger hos andre. Og når noen faktisk klarer å bryte så er det ikke uten grunn. Det er ekstremt vanskelig. Og tar lang tid. Men hadde du seks søsken, og ble det laget dokumentar i flere sesonger om deg og familien din? Og hadde du problem hvis du måtte spise på samme restaurant så om noen dom jobbet sammen faren din? Og her er det jo flere som inviteres til å bo i hjemmet, så det må jo være utrolig mange som har hatt innblikk i hva som har foregått 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 19. oktober 2023 #983 Del Skrevet 19. oktober 2023 Ulven skrev (1 minutt siden): VG har garantert tatt en prat med disse søsknene før de publiserte en slik sak. Noe annet ville være å risikere en kraftig advarsel for brudd på vær varsom plakaten. Ja, vi får se. Tror de har dratt dette for langt nå. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 19. oktober 2023 #984 Del Skrevet 19. oktober 2023 Da stemte ryktene. Kanskje ikke rart at alle barna i familien har flyttet tidlig hjemmefra. Ser at Gjert nekter for psykisk vold og straff. Tenker på han minstegutten, som vel er det eneste barnet som bor hjemme nå 🩵 23 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 19. oktober 2023 #985 Del Skrevet 19. oktober 2023 Har Gjert gjort noe som er juridisk straffbart, bør han miste trener lisensen. Fortsatt helt horribel håndtering av forbundet. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 19. oktober 2023 #986 Del Skrevet 19. oktober 2023 hahaha skrev (13 minutter siden): . Henrik har beklaget oppførsel mot Narve, Dette er bra! At Henrik beklager legger grunnlag for bedre stemning på landslaget . All ære til Henrik for det! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Måsies Skrevet 19. oktober 2023 #987 Del Skrevet 19. oktober 2023 keops skrev (1 minutt siden): Men hadde du seks søsken, og ble det laget dokumentar i flere sesonger om deg og familien din? Og hadde du problem hvis du måtte spise på samme restaurant så om noen dom jobbet sammen faren din? Og her er det jo flere som inviteres til å bo i hjemmet, så det må jo være utrolig mange som har hatt innblikk i hva som har foregått Sånne ting går man og tåler, til det ikke går lenger. Og da kommer alt man har presset ned og holdt unna for å opprettholde fasaden, beskytte dem det gjelder osv til overflaten. Da er du utslitt og ferdig. feil om du ikke reagerer for hardt, feil om du reagerer lite eller søker kontakt og samhold eneste som tydeligvis ikke er feil er vold mot barna: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplekjekk Skrevet 19. oktober 2023 #988 Del Skrevet 19. oktober 2023 1 minutt siden, Ulven said: VG har garantert tatt en prat med disse søsknene før de publiserte en slik sak. Noe annet ville være å risikere en kraftig advarsel for brudd på vær varsom plakaten. Kan ikke se at VG har tatt en prat med noen av dem. De tre brødrene har skrevet en kronikk som VG har publisert. En kronikk gir uttrykk for skribenten(e)s meninger, ikke avisens. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 19. oktober 2023 #989 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg leste nå brødrenes versjon. Jeg savner selvinnsikt og innrømmelse at de krysset grenser med Narve og hvordan han ble behandlet av dem og på grunn av dem. Delen med fysisk vold er svært vanskelig for meg å tro på. At Gjert har vært streng, til tider sint og kontrollerende vet jo alle som har sett serien og han har jo innrømmet mye selv. Men derfra og til fysisk vold - det er svært alvorlige anklager som ikke kan tas for god fisk sånn uten videre. Gjert erkjenner at han har gjort feil som far og trener, men før man anklager andre for fysisk vold kan man ikke bare slenge sånn i løse lufta. Men jeg er enig med dem i 1 ting. Konflikten skal ikke gå utover andre utøvere, noe den gjør per i dag. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 19. oktober 2023 #990 Del Skrevet 19. oktober 2023 Orly skrev (17 minutter siden): Kjenner jeh blir kvalm av sånne uttalelser, om noen lurer på hvorfor folk ikke tør å gå ut med opplevelser med vold og overgrep så ser der grunnen her! har ikke personlighet til det?🤦🏻♀️ Sikkert kvalmen som gjør at du feiltolker meg da, du er vel ikke så lite empatisk at du tillegger meg meninger jeg ikke har? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 19. oktober 2023 #991 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Ikke greit av Gjert. Selv om de har blitt filmet, så betyr ikke det at de ikke har blitt utsatt for vold. Brødrene bør anmelde, slik at det blir en juridisk sak ut av dette. «Gjert Ingebrigtsen understreker i sitt svar til VG at han ikke er voldelig. – Vår familie har levd i offentlighetens søkelys i mange år, og vi har valgt å slippe offentligheten inn i livene våre gjennom TV-serier, intervjuer og mye annet. At det i dette offentlige familielivet skal ha forekommet voldsutøvelse er utenkelig. Det norske folk har fått se livene våre, på godt og vondt, sier Gjert videre.» https://www.vg.no/sport/friidrett/i/VPv0b4/ingebrigtsen-broedrene-aapner-opp-om-bruddet-med-gjert-har-brukt-fysisk-vold-og-trusler-som-en-del-av-sin-oppdragelse Endret 19. oktober 2023 av caremore 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 19. oktober 2023 #992 Del Skrevet 19. oktober 2023 Eplekjekk skrev (2 minutter siden): Kan ikke se at VG har tatt en prat med noen av dem. De tre brødrene har skrevet en kronikk som VG har publisert. En kronikk gir uttrykk for skribenten(e)s meninger, ikke avisens. Tja, ingen (seriøse) aviser publiserer kronikker ukritisk . Jeg har skrevet kronikker som indirekte kan berøre barnet mitt, og da har det vært ønske med bekreftelse fra henne om at det er ok, selv om hun er myndig. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Måsies Skrevet 19. oktober 2023 #993 Del Skrevet 19. oktober 2023 caremore skrev (2 minutter siden): Ikke greit av Gjert. Selv om de har blitt filmet, så betyr ikke det at de ikke har blitt utsatt for vold. Brødrene bør anmelde, slik at det blir en juridisk sak ut av dette. «Gjert Ingebrigtsen understreker i sitt svar til VG at han ikke er voldelig. – Vår familie har levd i offentlighetens søkelys i mange år, og vi har valgt å slippe offentligheten inn i livene våre gjennom TV-serier, intervjuer og mye annet. At det i dette offentlige familielivet skal ha forekommet voldsutøvelse er utenkelig. Det norske folk har fått se livene våre, på godt og vondt, sier Gjert videre.» https://www.vg.no/sport/friidrett/i/VPv0b4/ingebrigtsen-broedrene-aapner-opp-om-bruddet-med-gjert-har-brukt-fysisk-vold-og-trusler-som-en-del-av-sin-oppdragelse Melanie Brown kan fortelle litt av hvert om det å lage reality mens man blir banket opp hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 19. oktober 2023 #994 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) 24 minutter siden, Eplekjekk said: Kan ikke se at VG har tatt en prat med noen av dem. De tre brødrene har skrevet en kronikk som VG har publisert. En kronikk gir uttrykk for skribenten(e)s meninger, ikke avisens. Det er en kronikk ja, men VG har med stor sannsynlighet ikke tatt sjansen på å trykke en slik sak uten at de har gjort bakgrunnsundersøkelser. Endret 19. oktober 2023 av Ulven 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arne_Toholt Skrevet 19. oktober 2023 #995 Del Skrevet 19. oktober 2023 Der var det endelig ute. Så kan vi som turte å gå offentlig ut på KG med korrekt informasjon i saken endelig få litt pause fra å bli kalt løgnere og spekulanter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Shady Skrevet 19. oktober 2023 #996 Del Skrevet 19. oktober 2023 Noen lyver her. Enten de tre eller Gjert. Det er jo veldig mange flere søsken i den familien, så er det vel bare å vente å se på uttalelser fra dem eller kona tii Gjert. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym111111 Skrevet 19. oktober 2023 #997 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Drizzt skrev (15 minutter siden): Jeg leste nå brødrenes versjon. Jeg savner selvinnsikt og innrømmelse at de krysset grenser med Narve og hvordan han ble behandlet av dem og på grunn av dem. Delen med fysisk vold er svært vanskelig for meg å tro på. At Gjert har vært streng, til tider sint og kontrollerende vet jo alle som har sett serien og han har jo innrømmet mye selv. Men derfra og til fysisk vold - det er svært alvorlige anklager som ikke kan tas for god fisk sånn uten videre. Gjert erkjenner at han har gjort feil som far og trener, men før man anklager andre for fysisk vold kan man ikke bare slenge sånn i løse lufta. Men jeg er enig med dem i 1 ting. Konflikten skal ikke gå utover andre utøvere, noe den gjør per i dag. Har du barn eller mindreårige søsken som blir eller har blitt utsatt for vold? De eldste søsknene har her tatt ansvar for yngre søsken, noe det står respekt av. Bruddet med Gjert skjedde etter en spesiell hendelse mot et mindreårig søsken, og jeg forstår at brødrene hadde vanskeligheter med å forholde seg til Narve (som hadde tatt Gjerts parti). De burde kanskje gjort, eller sagt noe før, men jeg forstår at det ikke har vært lett. Endret 19. oktober 2023 av anonym111111 45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. oktober 2023 #998 Del Skrevet 19. oktober 2023 anonym111111 skrev (3 minutter siden): Har du barn eller mindreårige søsken som blir eller har blitt utsatt for vold? De eldste søsknene har her tatt ansvar for yngre søsken, noe det står respekt av. Bruddet med Gjert skjedde etter en spesiell hendelse mot et mindreårig søsken, og jeg forstår at brødrene hadde vanskeligheter med å forholde seg til Narve (som hadde tatt Gjerts parti). De burde kanskje gjort, eller sagt noe før, men jeg forstår at det ikke har vært lett. Det er aldri lett det der , det er faren deres så klart det er vanskelig 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 19. oktober 2023 #999 Del Skrevet 19. oktober 2023 Spade skrev (5 minutter siden): Forundrer meg ikke, nå er det Tone jeg kjenner til, om du liker en sjef som himler med øynene og sier stygge ting til deg på jobb, men dessverre er hun ikke den eneste leder av salong som oppfører seg sånn 😔 Håper virkelig at hun ikke har visst om volden, og lukket øynene for den. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piinki Skrevet 19. oktober 2023 #1000 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg har ikke sett de utøve idretten sin eller sett på serien, men jeg har fått med meg saken. Jeg synes disse er voldsomt tøffe gutter. Det er veldig vanskelig å bryte med sine foreldre, stort sett, og det sitter langt inne å fortelle om at en har blitt utsatt for vold. De ble tvunget til å gå til media, men det står stor respekt av å gjøre seg selv sårbare for hele Norge. De vil stå som eksempeler for de som blir utsatt for vold, at en kan prate høyt om det og å klare seg godt for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå