Oida Skrevet 16. oktober 2023 #721 Del Skrevet 16. oktober 2023 anonym111111 skrev (3 timer siden): Som jeg skrev i et tidligere innlegg; Dersom Gjert har gjort noe som fører til avstand fra de fleste i familien, er det vel ikke rart at det at Narve velger hans side, påvirker forholdet til Henrik og Jakob. Narve sa jo i et tidlig intervju at han måtte gå flere runder og vurdere om han kunne forsvare det å fortsette med Gjert etisk og moralskt. Så han var iallefall klar over at det kunne bli problemer. I en ekstremt vanskelig situasjon som dette er, familien er ødelagt, kanskje for alltid, kan det hende regler om avstand har blitt innført for alles beste og for å fremme minst mulig konflikter. Regler om avstand trenger ikke være innført for å ødelegge for Narve. Kanskje blir det bedre for alle av at Narve er sosial med andre enn akkurat Henrik og Jakob en periode. Du kommer stadig med påstander om brukere som har "valgt side og heier på Gjert Ingebrigtsen uten å vite årsaken til konflikten". Som tidligere nevnt, jeg velger ikke side, jeg reagerer på at dette dramaet går utover en uskyldig tredjepart, Narve Gilje Nordås. Jeg synes ellers det er fasinerende at du tar det som en selvfølge at landslaget i friidrett skal styres etter brødrene Ingebrigtsen og deres familiefeide. Din kommentar om at "regel om avstand ikke ødelegger for Narve" er for meg komisk. Hvem tenker du det gikk utover når Henrik Ingebrigtsen lagde baluba ved frokostbordet? Hvem gikk det utover når Gjert Ingebrigtsen ble nektet akkreditering under VM? Om ikke to blad Ingebrigtsen takler å se Narve Gilje Nordås i spisesalen, hvorfor kunne ikke de sitte for seg selv? Det er jo de som har problemet ikke Nordås. Jeg merket meg også at presidenten i friidrett forbundet nå har innrømmet sin "hvite løgn" overfor journalister når hun påstod avgjørelsen om å nekte Gjert Ingebrigtsen akkreditering ikke var påvirket av brødrene. Nå sier hun derimot at denne beslutningen kom etter samtale med Jakob Ingebrigtsen. Så har du sleggekaster Eivind Henriksen og stavhopper Sondre Guttormsen som ber forbundet rydde opp i dette. Sistnevnte er oppgitt over at konflikten ikke er løst for lenge siden. Han uttaler også at private konflikter ikke skal avgjøre hvem som får være med til VM. Så er det bare å håpe noen i forbundet har ryggrad til å sette ned foten å gi utøverne like forutsetninger, fremfor å la brødrene Ingebrigtsen kjøre showet. 12 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MildeMarie Skrevet 16. oktober 2023 #722 Del Skrevet 16. oktober 2023 h/k skrev (11 timer siden): Hvilken type oppførsel sikter du til? Utfrysning, mobbing og manipulering av ledelsen i idrettsforbundet? Nei, vent. Det er Henrik det. Drizzt skrev (9 timer siden): Ja, helt greit de ikke vil ha folk med den typen oppførsel, men det er ikke Gjert som kommer med den. Det er Henrik. Varsel mot Henrik om bordskandalen ble ikke behandlet ''fordi det var muntlig og ikke skriftlig''. Bare tull. Jo mere denne saken utvikler seg, jo mer skjønner jeg hvor urettferdig behandlet Gjert er. Istedenfor at jeg gjentar meg selv, er det sikkert ryddigere å bare lese de tidligere innleggene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym111111 Skrevet 16. oktober 2023 #723 Del Skrevet 16. oktober 2023 (endret) Oida skrev (13 minutter siden): Du kommer stadig med påstander om brukere som har "valgt side og heier på Gjert Ingebrigtsen uten å vite årsaken til konflikten". Som tidligere nevnt, jeg velger ikke side, jeg reagerer på at dette dramaet går utover en uskyldig tredjepart, Narve Gilje Nordås. Jeg synes ellers det er fasinerende at du tar det som en selvfølge at landslaget i friidrett skal styres etter brødrene Ingebrigtsen og deres familiefeide. Din kommentar om at "regel om avstand ikke ødelegger for Narve" er for meg komisk. Hvem tenker du det gikk utover når Henrik Ingebrigtsen lagde baluba ved frokostbordet? Hvem gikk det utover når Gjert Ingebrigtsen ble nektet akkreditering under VM? Om ikke to blad Ingebrigtsen takler å se Narve Gilje Nordås i spisesalen, hvorfor kunne ikke de sitte for seg selv? Det er jo de som har problemet ikke Nordås. Jeg merket meg også at presidenten i friidrett forbundet nå har innrømmet sin "hvite løgn" overfor journalister når hun påstod avgjørelsen om å nekte Gjert Ingebrigtsen akkreditering ikke var påvirket av brødrene. Nå sier hun derimot at denne beslutningen kom etter samtale med Jakob Ingebrigtsen. Så har du sleggekaster Eivind Henriksen og stavhopper Sondre Guttormsen som ber forbundet rydde opp i dette. Sistnevnte er oppgitt over at konflikten ikke er løst for lenge siden. Han uttaler også at private konflikter ikke skal avgjøre hvem som får være med til VM. Så er det bare å håpe noen i forbundet har ryggrad til å sette ned foten å gi utøverne like forutsetninger, fremfor å la brødrene Ingebrigtsen kjøre showet. Jeg mener selvsagt ikke at friidrettsforbundet skal la seg styre av brødrene. Det jeg sier er at dersom Gjert har gjort noe han ikke burde, går det selvsagt ut over Narve, siden han har valgt å fortsette å ha Gjert som trener. Dersom forbundet mener det er riktig å nekte Gjert adgang, må de jo gjøre det selv om det går utover Narve. At Narve ikke trengte å sitte ved samme bord som Henrik og Jakob og være sosial med akkurat dem, var nok tiltak for å gjøre det best for alle. Hvorfor er alle sikre på at Gjert ikke kan ha gjort noe galt? Det at mange av hans nærmeste har tatt avstand, og friidrettsforbundet har nektet han adgang KAN jo ha en årsak? Jeg ønsker kun at de som kaller brødrene stygge ting, kan moderere seg, siden de ikke vet hva som ligger bak brødrenes oppførsel. Endret 16. oktober 2023 av anonym111111 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym111111 Skrevet 16. oktober 2023 #724 Del Skrevet 16. oktober 2023 Majer skrev (17 minutter siden): Narve har faktisk rett til å komme med så mye kritikk han bare vil. Han må sannsynligvis ventilere mye frustrasjon. Han er offeret i denne konflikten. Man skal ikke be offeret bytte skole pga mobberen og sånn skal det ikke være her heller. Hvis Narve velger å fortsette med en trener som har gjort noe han ikke burde, vil jo det få konsekvenser for Narve. Du vet ikke hvorfor friidrettsforbundet bestemte det de gjorde. Du vet ikke hva som ligger bak konflikten mellom Gjert og de fleste i hans familie. Du har ikke nok fakta til å legge skylden på brødrene. Men jeg er enig med deg at flere har oppført seg isolert sett dårlig mot Narve, men det kan hende det er en årsak til det. Det kan hende det å holde avstand, sitte ved ulike bord og ikke være sosiale med hverandre er det beste både for Narve og brødrene sånn situasjonen er nå. Det er ikke sikkert at tiltakene er gjort for å ødelegge for Narve, men av andre gode grunner. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 16. oktober 2023 #725 Del Skrevet 16. oktober 2023 tonebelinda skrev (3 timer siden): Sjelden (heldigvis) at man kommer over så mange lavmål kommentarer som du kommer med. Du må væra sjuk. God bedring Jeg setter ting på spissen for å få frem min mening og mitt budskap, er ikke slik at jeg unner noen ille, det jeg ville få frem med det jeg skreiv der er at jeg ikke unner Jakob noen medalje (og kan leve helt fint uten norsk medalje) da jeg synes ikke at han fortjener medalje når han saboterer for andre (Narve). Og det er jo sabotasje av andres satsing når de ikke får ha med seg treneren sin, som etter alle solemerker må ansees å være verdens beste mellomdistanse-trener. Jeg uttrykket det på en måte hvor jeg virkelig ville få frem at jeg ikke unner han noen suksess, ei heller deltagelse, så lenge han ødelegger for andre. Så se det jeg skreiv som et stilistisk virkemiddel for å uttrykke meg sterkt, meningen med det jeg skreiv forklares over her... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 16. oktober 2023 #726 Del Skrevet 16. oktober 2023 tonebelinda skrev (5 timer siden): Du virker jo jævla voksen da........ Jeg er voksen, og som du kan se engasjert også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MildeMarie Skrevet 16. oktober 2023 #727 Del Skrevet 16. oktober 2023 anonym111111 skrev (4 timer siden): Vi vet at ikke alle saker anmeldels eller skrives om i media av hensyn til enkeltpersoner. Vi vet at politiet kan ha informasjon, selv om ingenting er anmeldt. Vi vet at friidrettsforbundet kan ha informasjon som ikke er offentliggjort, og de kan ha tatt sin avgjørselse på bakrunn av dette. Det er ikke umulig at det har vært en avtale om at Narve ikke skulle sitte ved samme bord som brødrene, og ihvertfall er det ikke umulig at det Gjert har gjort har påvirket brødrenes forhold til Narve (som har valgt hans side). Også forholdet til moren, som betydde så mye for dem, er preget. Både Henrik og Jakob har kjøpt/bygd hus nær sine foreldre, det hadde de ikke gjort om de ønsket avstand. At noe skjedde da Gjert ble sykemeldt, yngre barn sluttet brått med løping og brødrene sa han opp som trener, er vel ikke utenkelig? Store deler av familien har tatt avstand fra Gjert, og det kan jo hende de har en grunn til det. Synes det er rart at Gjert bruker advokat, tid og krefter på å få inngang på stevner, når han vet hvor vanskelig det blir for sønnene. Synes det er rart han prioriterer Narve og egen trenerkarriere framfor familien (barn, barnebarn, svigerbarn mfl.). Synes det er rart at så mange snakker stygt om brødrene og "heier" på Gjert uten å vite alle fakta. Dette er ikke en fotballkamp, liksom, men en familie som er ødelagt. Kanskje for alltid. Og Narve er egentlig ikke del i dette, men har blitt det fordi han valgte Gjert. Greit at mange synes synd på han, men det er kanskje andre det er mer synd på i denne saken. 👏 Enig, Det er ikke en fotballkamp. Ser ut som det er en del her som tenker at fordi en har vært kjip, er den andre snill, og omvendt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 16. oktober 2023 #728 Del Skrevet 16. oktober 2023 anonym111111 skrev (8 minutter siden): Jeg mener selvsagt ikke at friidrettsforbundet skal la seg styre av brødrene. Det jeg sier er at dersom Gjert har gjort noe han ikke burde, går det selvsagt ut over Narve, siden han har valgt å fortsette å ha Gjert som trener. Dersom forbundet mener det er riktig å nekte Gjert adgang, må de jo gjøre det selv om det går utover Narve. Jeg ønsker kun at de som kaller brødrene stygge ting, kan moderere seg, siden de ikke vet hva som ligger bak brødrenes oppførsel. Men det forbundet gjør er nettopp å la seg styre av brødrene. Den eneste grunnen å nekte Gjert adgang er fordi brødrene ikke vil ha sin far der. Da gjør forbundet feilen å ta en klar side i en familiekonflikt og fremstå som brødrenes løpegutt. Det er langt utenfor forbundets mandat, mener jeg. Jeg vet ikke hva som ligger bak oppførsel som ''du får ikke lov å sitte ved samme bord som alle andre''. Arroganse? På hvilken måte forsvares denne oppførselen? 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym111111 Skrevet 16. oktober 2023 #729 Del Skrevet 16. oktober 2023 (endret) Drizzt skrev (18 minutter siden): Men det forbundet gjør er nettopp å la seg styre av brødrene. Den eneste grunnen å nekte Gjert adgang er fordi brødrene ikke vil ha sin far der. Da gjør forbundet feilen å ta en klar side i en familiekonflikt og fremstå som brødrenes løpegutt. Det er langt utenfor forbundets mandat, mener jeg. Jeg vet ikke hva som ligger bak oppførsel som ''du får ikke lov å sitte ved samme bord som alle andre''. Arroganse? På hvilken måte forsvares denne oppførselen? Hvordan vet du at det er eneste grunn til at forbundet nekter Gjert adgang? MÅ alt skyldes brødrenes påvirkning? KAN ikke Gjert ha gjort noe galt, så forbundet vurderer det som best for flest mulig om han ikke får adgang? Tror ikke det skyldes arroganse, men slik situasjonen er nå vurderes det nok som om det er best for alle at brødrene og Narve sitter ved samme bord og er sosiale med akkurat hverandre slik situasjonen er nå. Endret 16. oktober 2023 av anonym111111 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 16. oktober 2023 #730 Del Skrevet 16. oktober 2023 anonym111111 skrev (23 minutter siden): Hvis Narve velger å fortsette med en trener som har gjort noe han ikke burde, vil jo det få konsekvenser for Narve. Du vet ikke hvorfor friidrettsforbundet bestemte det de gjorde. Du vet ikke hva som ligger bak konflikten mellom Gjert og de fleste i hans familie. Du har ikke nok fakta til å legge skylden på brødrene. Men jeg er enig med deg at flere har oppført seg isolert sett dårlig mot Narve, men det kan hende det er en årsak til det. Det kan hende det å holde avstand, sitte ved ulike bord og ikke være sosiale med hverandre er det beste både for Narve og brødrene sånn situasjonen er nå. Det er ikke sikkert at tiltakene er gjort for å ødelegge for Narve, men av andre gode grunner. Problemet nå er at Narve MÅ fortsette med Gjert. Ellers risikerer han å få dårligere resultater. Brødrene har allerede fått ut det potensialet de kan under Gjert. Det må også brødrene forstå. Det handler om fair play. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym111111 Skrevet 16. oktober 2023 #731 Del Skrevet 16. oktober 2023 Majer skrev (Akkurat nå): Problemet nå er at Narve MÅ fortsette med Gjert. Ellers risikerer han å få dårligere resultater. Brødrene har allerede fått ut det potensialet de kan under Gjert. Det må også brødrene forstå. Det handler om fair play. Ja, dersom Gjert ikke har gjort noe så forbundet vurderer det som riktig å nekte han adgang. Narve visste nok at det kunne bli problemer når han valgte å fortsette med Gjert, men han kan fortsatt ivaretas og gjøre det bra selv om han ikke har med treneren akkurat på konkurransedagen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordreSving Skrevet 16. oktober 2023 #732 Del Skrevet 16. oktober 2023 anonym111111 skrev (31 minutter siden): Jeg mener selvsagt ikke at friidrettsforbundet skal la seg styre av brødrene. Det jeg sier er at dersom Gjert har gjort noe han ikke burde, går det selvsagt ut over Narve, siden han har valgt å fortsette å ha Gjert som trener. Dersom forbundet mener det er riktig å nekte Gjert adgang, må de jo gjøre det selv om det går utover Narve. At Narve ikke trengte å sitte ved samme bord som Henrik og Jakob og være sosial med akkurat dem, var nok tiltak for å gjøre det best for alle. Hvorfor er alle sikre på at Gjert ikke kan ha gjort noe galt? Det at mange av hans nærmeste har tatt avstand, og friidrettsforbundet har nektet han adgang KAN jo ha en årsak? Jeg ønsker kun at de som kaller brødrene stygge ting, kan moderere seg, siden de ikke vet hva som ligger bak brødrenes oppførsel. Det du holder på med i tråden er å nøre oppunder ryktene om at noe har skjedd. Du har ikke bevis men bygger påstandene dine på «dersom». Snu saken på hodet. Hva hvis han ikke har gjort det ryktene sier? Hva tenker du da om behandlingen han har fått? Summerer du slt dom har kommet frem i media så er den sannsynlighetsovervekt for at sønnene har hang til å være dypt urimelige. Behandlingen av Narve er bevis nok. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 16. oktober 2023 #733 Del Skrevet 16. oktober 2023 anonym111111 skrev (16 minutter siden): Jeg mener selvsagt ikke at friidrettsforbundet skal la seg styre av brødrene. Det jeg sier er at dersom Gjert har gjort noe han ikke burde, går det selvsagt ut over Narve, siden han har valgt å fortsette å ha Gjert som trener. Dersom forbundet mener det er riktig å nekte Gjert adgang, må de jo gjøre det selv om det går utover Narve. At Narve ikke trengte å sitte ved samme bord som Henrik og Jakob og være sosial med akkurat dem, var nok tiltak for å gjøre det best for alle. Hvorfor er alle sikre på at Gjert ikke kan ha gjort noe galt? Det at mange av hans nærmeste har tatt avstand, og friidrettsforbundet har nektet han adgang KAN jo ha en årsak? Jeg ønsker kun at de som kaller brødrene stygge ting, kan moderere seg, siden de ikke vet hva som ligger bak brødrenes oppførsel. Det er jo det som har skjedd, og skjer i denne saken. Brødrene Ingebrigtsen styrer friidrettsforbundet. Presidenten har jo innrømmet at avgjørelser er tatt etter samtaler med Jakob Ingebrigtsen. Hvorfor kunne ikke Henrik Ingebrigtsen sette seg ved et annet bord? Hans bror Philip klarte jo tydeligvis både å spise og opptre sivilisert ved samme bord som Narve Gilje Nordås. Hvorfor skal Nordås forvises ikke bare fra bordet, men fra det norske landslagets område, når det tydeligvis bare er to personer som ikke tåler han? Om Gjert Ingebrigtsen har gjort eller ikke gjort noe galt på privaten skal absolutt ikke gå utover Narve Gilje Nordås. Det er normalt å skille jobb og privatliv. Det er voksne mennesker på begge sider i denne konflikten. På tide å opptre slik også. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym111111 Skrevet 16. oktober 2023 #734 Del Skrevet 16. oktober 2023 (endret) NordreSving skrev (5 minutter siden): Det du holder på med i tråden er å nøre oppunder ryktene om at noe har skjedd. Du har ikke bevis men bygger påstandene dine på «dersom». Snu saken på hodet. Hva hvis han ikke har gjort det ryktene sier? Hva tenker du da om behandlingen han har fått? Summerer du slt dom har kommet frem i media så er den sannsynlighetsovervekt for at sønnene har hang til å være dypt urimelige. Behandlingen av Narve er bevis nok. Når mange av de nærmeste har brutt med Gjert, KAN det være en grunn til det. Det bør alle forstå, selv om kun de nærmeste vet. Jeg ønsker ikke å dømme Gjert, men jeg forstår ikke hvorfor så mange er SIKRE på at Gjert ikke har gjort noe, og skylder alt på brødrene. Jeg hadde nok ikke vært så opptatt av å stille disse spørsmålene hvis ikke så mange hadde skrevet så mye stygt om brødrene i en sak få vet alt om. Folk heier på Gjert og ønsker at brødrene skal skade seg og det som verre er. TRIST. Endret 16. oktober 2023 av anonym111111 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 16. oktober 2023 #735 Del Skrevet 16. oktober 2023 anonym111111 skrev (9 minutter siden): Hvordan vet du at det er eneste grunn til at forbundet nekter Gjert adgang? MÅ alt skyldes brødrenes påvirkning? KAN ikke Gjert ha gjort noe galt, så forbundet vurderer det som best for flest mulig om han ikke får adgang? Tror ikke det skyldes arroganse, men slik situasjonen er nå vurderes det nok som om det er best for alle at brødrene og Narve sitter ved samme bord og er sosiale med akkurat hverandre slik situasjonen er nå. Fra brødsmulene som er kommet, så ser det sånn ut, ja. Hvis de vil ha en oppklaring, må de komme ut med hva som har skjedd. Inntil da er det mer sannsynlig at brødrene har gjort noe galt enn at deres far har gjort det. Og uansett hva som har skjedd, er det INGEN unnskyldning for Henriks oppførsel i bordsaken. Er det Henrik som bestemmer hvem som utestenges og ikke får sitte sammen med de andre? Her burde forbundet kommet klart og tydelig med beskjed at alle kan sitte ved samme bord fordi alle er fra samme lag og representerer Norge. Hvis Henrik ikke liker det, så kan Henrik sette seg et annet sted enn resten. Hele spetaklet er så unorsk og pinlig at jeg skjønner ikke at det går an. Jeg fikk et veldig dårlig inntrykk av både Henrik, og Jakob allerede fra før på grunn av noen av deres uttalelser i mediene. At dette inntrykket forsterkes av saker som denne med bordet, er leit. Men sånn er det. Man kan fortsatt sitte ved samme bord uten forpliktelse å snakke med hverandre. Man kan ikke kreve at 1 person forlater området som er reservert gruppen denne personen er en del av. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym111111 Skrevet 16. oktober 2023 #736 Del Skrevet 16. oktober 2023 (endret) Drizzt skrev (7 minutter siden): Fra brødsmulene som er kommet, så ser det sånn ut, ja. Hvis de vil ha en oppklaring, må de komme ut med hva som har skjedd. Inntil da er det mer sannsynlig at brødrene har gjort noe galt enn at deres far har gjort det. Og uansett hva som har skjedd, er det INGEN unnskyldning for Henriks oppførsel i bordsaken. Er det Henrik som bestemmer hvem som utestenges og ikke får sitte sammen med de andre? Her burde forbundet kommet klart og tydelig med beskjed at alle kan sitte ved samme bord fordi alle er fra samme lag og representerer Norge. Hvis Henrik ikke liker det, så kan Henrik sette seg et annet sted enn resten. Hele spetaklet er så unorsk og pinlig at jeg skjønner ikke at det går an. Jeg fikk et veldig dårlig inntrykk av både Henrik, og Jakob allerede fra før på grunn av noen av deres uttalelser i mediene. At dette inntrykket forsterkes av saker som denne med bordet, er leit. Men sånn er det. Man kan fortsatt sitte ved samme bord uten forpliktelse å snakke med hverandre. Man kan ikke kreve at 1 person forlater området som er reservert gruppen denne personen er en del av. Ja, lite kommer fram, og det er gode grunner til det. Lurt å ikke være bastant i en sak de fleste ikke vet nok om. Anbefaler deg å ikke konkludere med noe kun ut fra det du ser i media. Endret 16. oktober 2023 av anonym111111 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 16. oktober 2023 #737 Del Skrevet 16. oktober 2023 Majer skrev (1 time siden): Narve har faktisk rett til å komme med så mye kritikk han bare vil. Han må sannsynligvis ventilere mye frustrasjon. Han er offeret i denne konflikten. Man skal ikke be offeret bytte skole pga mobberen og sånn skal det ikke være her heller. Det er antagelig første gang jeg er litt enig med deg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 16. oktober 2023 #738 Del Skrevet 16. oktober 2023 Svava skrev (På 15.10.2023 den 12.40): Det er i så fall totalt uakseptabelt om friidrettsforbundet har avtalt at Nordås må isoleres fra hele det norske laget fordi Henrik Ingebrigtsen ikke tåler synet av han. Det skal ikke være slik at den som mobbes eller trakasseres blir straffet for det. Det er naturlige skulle vel være at Henrik Ingebrigtsen setter seg ved et annet bord. Kan ikke den fyren bare legge opp? Det er like før jeg tar han igjen😆 Han er ikke mer enn en mosjonist lengre. Uansett hva Gjert har gjort, så har det tydeligvis ikke fått konsekvenser for ekteskapet. De er jo gift og bor sammen enda? Så det kan ikke være så ille. Han er vel heller ikke anmeldt for noe. Bor disse ufyselige brødrene fremdeles i Sandnes? Begge (Henrik og Jakob) bygde vel bolig der? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 16. oktober 2023 #739 Del Skrevet 16. oktober 2023 anonym111111 skrev (7 minutter siden): Ja, dersom Gjert ikke har gjort noe så forbundet vurderer det som riktig å nekte han adgang. Narve visste nok at det kunne bli problemer når han valgte å fortsette med Gjert, men han kan fortsatt ivaretas og gjøre det bra selv om han ikke har med treneren akkurat på konkurransedagen. Gjert har ikke gjort noe som kan få strafferettslige konsekvenser for ham og kan være en grunn å utestenge ham som trener. hadde det vært tilfelle, ville saken utviklet seg i retning påtalemyndighet og advokater for lenge siden. Så her er det snakk om intern familiekonflikt som overføres til forbundet hvor en liten gruppe ønsker å styre showet på bekostning av alle andre. Hva tjener norsk idrett av å la denne lille gruppen vinne med sine krav? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 16. oktober 2023 #740 Del Skrevet 16. oktober 2023 anonym111111 skrev (5 minutter siden): Ja, lite kommer fram, og det er gode grunner til det. Lurt å ikke være bastant i en sak de fleste ikke vet nok om. Anbefaler deg å ikke konkludere med noe kun ut fra det du ser i media. Det er ikke noe annet å basere seg på. Da blir det isåfall rene spekulasjoner. Fakta er at det er ikke noe straffesak mot Gjert, så det han eventuelt har gjort er ikke så ille. Fakta er også at 2 av brødrene oppfører seg uakseptabelt mot en annen idrettsutøver. Fakta er også at det er nettopp Gjert som gjorde brødrene suksessfulle. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå