Gå til innhold

Reise en uke alene til syden.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Fordi jeg ønsker p bruke de få ferieukene jeg har med familien

Anonymkode: ae6c0...c72

Det skjønner jeg. Jeg er ikke i jobb, så har sånn sett ubegrenset med ferie. 

Supert med så positive tilbakemeldinger, tror jeg slår til og bestiller meg en tur. 

Ts. 

Anonymkode: b2f9b...9d0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv bestilt én uke til syden med min mor. Tenker at det må være lov å unne seg litt ferie om det passer for alle parter. 

Anonymkode: bc329...958

• Liker 1
Skrevet

For meg ville en uke være for lenge. Jeg hadde sagt meg fornøyd med 3-4 døgn borte fra min fireåring. 

Anonymkode: 53169...736

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har selv bestilt én uke til syden med min mor. Tenker at det må være lov å unne seg litt ferie om det passer for alle parter. 

Anonymkode: bc329...958

Høres herlig ut. Kanskje jeg skal prøve å få med min søster eller en venninne 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

jeg tar en uke alene hvert år, gjort det siden ungen var 4. Jeg synes 3 år er litt tidlig for mor å dra bort en hel uke, men hvis det er mannen din som er barnets primærtilknytningsperson og du er den sekundære er det jo ikke noe problem. I de fleste familier er mor primær, men ikke i alle. Du kjenner ditt barn og vet om ungen er like fornøyd med å ha pappa i alle situasjoner - min var (er) mammadalt.

Anonymkode: 08721...17d

Her er vi likestilt 😉

Ts. 

• Liker 1
Skrevet

Bare reis TS, barn (og fedre) har godt av at mamma er borte innimellom. Da kan far gjøre ting på sin måte og du får ladet batteriene og kommer hjem glad og uthvilt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ta med deg barnet :) 

Anonymkode: 6114e...b73

😂

Anonymkode: 004aa...330

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Noen som har hatt en hel uke ferie alene i utlandet? Lengter etter sol og varme, hadde virkelig trengt en tur. Min mann sier at jeg bare må reise, han unner meg det. Men det sitter så utrolig langt inne å gjennomføre det. Vi har et barn på 3 år. 

Er det totalt egoistisk å reise fra mann og barn på denne måten, eller er det innafor? 

Nei , Dra og kos deg masse :) du blir bedre mor når du er uthvilt og har det bra selv :)

Anonymkode: 2664f...1a4

Skrevet

Jeg kommer til å gjøre dette når minstemann blir 3år. Mannen reiser mye i jobb og var myyye "død-tid"/fritid da, så han får ofte små "ferier". 

Anonymkode: 9ae30...a43

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...