Gå til innhold

Snapchat konto midlertidig stengt

Skytten90

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om noen som er vært borti at snapchat kontoen er blitt midlertidig stengt?

Og i såfall hvor lang tid tok det før evt du fikk åpnet kontoen igjen?

Har sett igjennom det som står på nett, og på snapchat.com. Ser at de skriver at det kan ta i fra noen timer til 48 timer. 

Jeg har vært inne på nettsiden deres og låst opp konto, og ventet 48 timer, men kommer fremdeles ikke inn. Men får opp beskjeden som vist på bildet.

Screenshot_20220814-162134_Snapchat.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hvor mange ganger har du prøvd å logge inn? Kan jo tenkes at noen har klart å hacke den og spredt urelevante ting som ikke likner deg. Da kan vel Snapchat velge å stenge den helt ned eller noe sånt fordi andre har rapportert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Skytten90 skrev (På 15.8.2022 den 0.30):

Hei, jeg lurer på om noen som er vært borti at snapchat kontoen er blitt midlertidig stengt?

Og i såfall hvor lang tid tok det før evt du fikk åpnet kontoen igjen?

Har sett igjennom det som står på nett, og på snapchat.com. Ser at de skriver at det kan ta i fra noen timer til 48 timer. 

Jeg har vært inne på nettsiden deres og låst opp konto, og ventet 48 timer, men kommer fremdeles ikke inn. Men får opp beskjeden som vist på bildet.

Screenshot_20220814-162134_Snapchat.jpg

Hei, har du fått fikset det? Jeg fikk samme problem for over 2 uker siden nå men vetikke hvordan jeg kan fikse det. Håper du kan hjelpe meg

Skytten90 skrev (På 15.8.2022 den 0.30):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Fikk du åpnet kontoen? har vært midlertidig utestengt i flere dager nå jeg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Økonomihjelpen skrev (På 21.4.2023 den 11.16):

Fikk du åpnet kontoen? har vært midlertidig utestengt i flere dager nå jeg.. 

Var ikke selve kontoen som var utestengt, fant jeg ut da jeg prøvde å logge inn med en annen mobil. Da jeg fikk logget meg inn med en annen mobil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...