Gå til innhold

Jeg savner han hver dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samme her. Innen 3 uker har jeg bestandig hørt fra han. Mellom 2 og 3 uker.  Kjent mønster 

Anonymkode: 1b40a...126

Hehe… Må være den magiske grensen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåjojo skrev (34 minutter siden):

Jeg datet en en gang i tiden som det stadig ble avsluttet med, og så fant vi tilbake til hverandre. Det var alltid han som tok kontakt først, og det gikk alltid 3 uker😅😂 Så det er kanskje det magiske tallet på hvor lenge det går før han tar kontakt🤨😜

Vel. Her har det nå gått 6 uker uten at han har tatt kontakt. Og jeg tviler sterkt på at han kommer til å ta kontakt 

Anonymkode: aa39b...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og denne er vond. Og innse at mens jeg falt mye hardere enn jeg trodde, var jeg kun et alternativ og en tømme stasjon for han. At intr for å være med meg forsvant i sekundet jeg spurte han om å satse på oss

Anonymkode: aa39b...209

Og hvor ærlig og åpen var du om følelser underveis?  Hvorfor skal du redusere deg selv til en "tømmestasjon"? Trodde ikke han at dere var i det på like vilkår, og hadde samme glede av å "tømme" dere på hverandre?  

Det er en klassiker her på KG, at pulevenner ender opp i gråt og tænders gnidsel. Jeg har ei som maser om uforpliktende treff, men jeg tør knapt møte henne mer enn en gang i året.  

Anonymkode: 55cc7...3f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Og hvor ærlig og åpen var du om følelser underveis?  Hvorfor skal du redusere deg selv til en "tømmestasjon"? Trodde ikke han at dere var i det på like vilkår, og hadde samme glede av å "tømme" dere på hverandre?  

Det er en klassiker her på KG, at pulevenner ender opp i gråt og tænders gnidsel. Jeg har ei som maser om uforpliktende treff, men jeg tør knapt møte henne mer enn en gang i året.  

Anonymkode: 55cc7...3f4

Jeg var veldig åpen og ærlig om at jeg likte han bedre en jeg burde utifra avtalen vi hadde. Han har tidligere lurt på om han skulle avslutte, da han ikke kunne matche følelsene mine. Men det ble bare med praten om det, og han fortsatte å treffe meg selv om. 

Nei det er jo følelsen jeg sitter på da. At han bare brukte meg som en tømmestasjon når han nå etterpå ikke vil ha noe kontakt. 

Anonymkode: aa39b...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg var veldig åpen og ærlig om at jeg likte han bedre en jeg burde utifra avtalen vi hadde. Han har tidligere lurt på om han skulle avslutte, da han ikke kunne matche følelsene mine. Men det ble bare med praten om det, og han fortsatte å treffe meg selv om. 

Nei det er jo følelsen jeg sitter på da. At han bare brukte meg som en tømmestasjon når han nå etterpå ikke vil ha noe kontakt. 

Anonymkode: aa39b...209

Hva svarte du når han foreslo å avslutte da? Legger du alt ansvar på han? 

Anonymkode: 914fe...695

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva svarte du når han foreslo å avslutte da? Legger du alt ansvar på han? 

Anonymkode: 914fe...695

Jeg sa at han måtte wkjenne på selv hva han ville, og at det ikke var et valg jeg kunne ta for han, men at jeg respekterte hvis han valgte å avslutte.

Legger ansvar for hvada på han? Det er jo min egen feil at jeg falt såpass, at jeg valgte å ignorere varsellampene mine og likevel fortsatte å treffe han. Eneste han er skyldig i er å være seg selv. Jeg forstår ikke helt hva du spør om her 🤷‍♀️

Anonymkode: aa39b...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...