Gå til innhold

Jeg savner han hver dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 1,5 mnd siden valgte han jeg har hatt en casual greie med i 3 år å sette strek etter jeg ba han satse på oss eller la meg gå. På denne tiden har vi hatt kontakt en gang, på hans bursdag. Han virket så care, så jeg slettet han på snap og Facebook etterpå for å gi meg selv mer avstand.

Men jeg savner og tenker på han hver dag. Det er enda uvant å ikke få daglig snaps, ikke få spørsmål om han skal komme å holde rundt meg eller at han ser stories jeg legger ut uten at han svarer på dem. Jeg lurer på om han tenker på meg og om han savner meg. Når går det over?

Anonymkode: aa39b...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på at han savner deg for da hadde du hørt ifra ham.

Ikke fall for fristelsen å kontakte ham, da er hektet igang igjen, men han er fortsatt like lite interessert.

Kom deg opp på hesten igjen og treff noen nye menn ☀️

 

Anonymkode: 7f8a2...07d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg. Det høres veldig tungt ut. Man føler nok mer enn hva man vil innrømme selv om det er bare causal. Er jo umennesklig hvis en ikke skulle ha følt noe for noen man er så tett innpå. Han ville altså ikke satse på deg? 

Du skal vite at du gjorde det rette da. Ved å sette ett ultimatum. Han valgte å gå videre så er det hans valg. Det tar tid og komme over men jeg tror at det vil bli bedre etter som tiden går. Det er nå du skulle ha bestilt deg en syden tur alene en ukes tid eller noe for å få noe annet å tenke på og få litt avstand til alt. 

Lykke til masse 

 

Anonymkode: 1b40a...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tviler på at han savner deg for da hadde du hørt ifra ham.

Ikke fall for fristelsen å kontakte ham, da er hektet igang igjen, men han er fortsatt like lite interessert.

Kom deg opp på hesten igjen og treff noen nye menn ☀️

 

Anonymkode: 7f8a2...07d

Hun kan ikke høre fra han når hun har slettet og blokkert han. 

Anonymkode: 1b40a...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok ta litt tid 😕 Akkurat den fasen du er i nå gjør ubeskrivelig vondt, for man savner og klarer ikke helt å innse at man virkelig ikke skal være så close lenger som man engang var. Føles helt fryktelig. Du må bare prøve å gjøre litt andre ting holde deg opptatt... like sikkert som at det er vondt er det at det går over ❤️

Anonymkode: 1a145...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun kan ikke høre fra han når hun har slettet og blokkert han. 

Anonymkode: 1b40a...126

Han vet hvor hun bor /jobber /studerer.

En mann som vil ha kontakt får til det.

Anonymkode: 7f8a2...07d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tviler på at han savner deg for da hadde du hørt ifra ham.

Ikke fall for fristelsen å kontakte ham, da er hektet igang igjen, men han er fortsatt like lite interessert.

Kom deg opp på hesten igjen og treff noen nye menn ☀️

 

Anonymkode: 7f8a2...07d

Jeg sende han en snap på bursdagen hans som han svarte på. Ellers har jeg ikke tatt kontakt etter han valgte å la meg gå. Fristelsen har vært der, men så har jeg tenkt "hvorfor skal jeg ta kontakt når han tydelig ikke er intr i å ha kontakt"

Men selv om han selv påstå at han ikke hadde følelser, så må han vel ha kjent på noe når vi holdt på så lenge 

Anonymkode: aa39b...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun kan ikke høre fra han når hun har slettet og blokkert han. 

Anonymkode: 1b40a...126

Har ikke blokkert han. Bare sletta, men åpna snap for "alle" og ikke kun venner som jeg hadde før. Så han kan kontakte meg hvis han vil

Anonymkode: aa39b...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg sende han en snap på bursdagen hans som han svarte på. Ellers har jeg ikke tatt kontakt etter han valgte å la meg gå. Fristelsen har vært der, men så har jeg tenkt "hvorfor skal jeg ta kontakt når han tydelig ikke er intr i å ha kontakt"

Men selv om han selv påstå at han ikke hadde følelser, så må han vel ha kjent på noe når vi holdt på så lenge 

Anonymkode: aa39b...209

Hvor lenge snakker vi om siden du slettet han? 

Anonymkode: 1b40a...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han vet hvor hun bor /jobber /studerer.

En mann som vil ha kontakt får til det.

Anonymkode: 7f8a2...07d

Og denne er vond. Og innse at mens jeg falt mye hardere enn jeg trodde, var jeg kun et alternativ og en tømme stasjon for han. At intr for å være med meg forsvant i sekundet jeg spurte han om å satse på oss

Anonymkode: aa39b...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert. Han vil ta kontakt igjen tro meg. Men så er spørsmålet hvorfor han tar kontakt igjen? Tvilsomt for at han har skiftet mening. Men heller for å sondere terrenget for å se om du er fortsatt tilgjengelig for han uten at han må yte noe spesiell innsats... Hvis du nettopp har slettet han så gi det en god måned eller to så hører du nok fra han igjen. Men ikke sikkert som du håper. 

Anonymkode: 1b40a...126

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor lenge snakker vi om siden du slettet han? 

Anonymkode: 1b40a...126

5 dager bare

Anonymkode: aa39b...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og denne er vond. Og innse at mens jeg falt mye hardere enn jeg trodde, var jeg kun et alternativ og en tømme stasjon for han. At intr for å være med meg forsvant i sekundet jeg spurte han om å satse på oss

Anonymkode: aa39b...209

Jeg har vært der selv... jeg har tapt big time flere ganger mot han. Vi har hatt kontakt i over 3 år. Han vil heller ikke noe annet enn fwb. Men jeg har møtt en ny nå da men aner ikke hvor det vil bære. Men han fwb vil fortsatt ha kontakt og drikke kaffe og skravle og jeg har sagt nei takk til all seksuelle tilnærmelser. Men han vil fortsatt være venner så er jo det greit for meg vi har jo hatt det veldig trivelig sammen når vi har møttes. Vi har aldri krangla face to face faktisk. 

Anonymkode: 1b40a...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har vært der selv... jeg har tapt big time flere ganger mot han. Vi har hatt kontakt i over 3 år. Han vil heller ikke noe annet enn fwb. Men jeg har møtt en ny nå da men aner ikke hvor det vil bære. Men han fwb vil fortsatt ha kontakt og drikke kaffe og skravle og jeg har sagt nei takk til all seksuelle tilnærmelser. Men han vil fortsatt være venner så er jo det greit for meg vi har jo hatt det veldig trivelig sammen når vi har møttes. Vi har aldri krangla face to face faktisk. 

Anonymkode: 1b40a...126

Dette ønsker jeg. At vi kan være venner og treffes selv om det ikke blir sex. Jeg trodde vi var venner. Tydeligvis ikke 

Anonymkode: aa39b...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette ønsker jeg. At vi kan være venner og treffes selv om det ikke blir sex. Jeg trodde vi var venner. Tydeligvis ikke 

Anonymkode: aa39b...209

Smulene vil holde liv i håpet -

Han gjør deg en tjeneste ved å holde seg unna. Nå kommer du fortere over ham.

Anonymkode: 7f8a2...07d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette ønsker jeg. At vi kan være venner og treffes selv om det ikke blir sex. Jeg trodde vi var venner. Tydeligvis ikke 

Anonymkode: aa39b...209

Er overrasket over at han ikke kom med den at vi kan fortsatt være venner uten sex??? Jeg har prøvd å kutte ut min mange ganger og dette har vært standard spørsmålet hans hele veien og jeg klarer selvsagt ikke si nei til det. Da jeg ikke har noen venner rundt meg lengre, men nå skal det sies at jeg skjønner hvorfor han sier det. For å ha en inngangsvei til å klare å overtale meg til noe annet. Han har nå klart det ett par ganger før så jeg vet jo om dette her. Han og vet jeg har hatt sterke følelser for han. De er heldigvis ikke sterke lengre. Men jeg vet jeg aldri kan få han så derfor prøver jeg meg på en annen mann i stedet men har ikke store følelsene for han, men når det ikke er noe alternativ så går en for det nest beste, en som viser så enkelt at han liker meg på alle måter.  Jeg er og for gammel for å tro jeg har noe stort håp om å treffe noen nye jeg får slike følelser for. 

Anonymkode: 1b40a...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Smulene vil holde liv i håpet -

Han gjør deg en tjeneste ved å holde seg unna. Nå kommer du fortere over ham.

Anonymkode: 7f8a2...07d

Det stemmer nok i teorien men så vanskelig i praksis når en først har havna ut på denne galeien. Men klarer du å holde deg lenge nok unna ts så vil jo savnet avta og han vil bli enklere å komme over. 

Anonymkode: 1b40a...126

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en en gang i tiden som det stadig ble avsluttet med, og så fant vi tilbake til hverandre. Det var alltid han som tok kontakt først, og det gikk alltid 3 uker😅😂 Så det er kanskje det magiske tallet på hvor lenge det går før han tar kontakt🤨😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåjojo skrev (29 minutter siden):

Jeg datet en en gang i tiden som det stadig ble avsluttet med, og så fant vi tilbake til hverandre. Det var alltid han som tok kontakt først, og det gikk alltid 3 uker😅😂 Så det er kanskje det magiske tallet på hvor lenge det går før han tar kontakt🤨😜

Samme her. Innen 3 uker har jeg bestandig hørt fra han. Mellom 2 og 3 uker.  Kjent mønster 

Anonymkode: 1b40a...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...