nisselue Skrevet 17. august 2022 #521 Del Skrevet 17. august 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Grunnen til at det er flere, ufrivillig single menn er den horrible samfunnsutviklingen som er gjennomsyret av både ekstrem kapitalisme og feminisme. Disse to går hånd-i-hånd og vi burde egentlig finne opp et nytt politisk uttrykk for denne type kapitalisme, Femi-kapitalisme, som egentlig har adoptert Female Supremacy som det øverste idealet mellom kjønnene i praksis. Kvinner skal dyttes opp og frem, helt fra barnehage alder og hele veien opp til høyere utdanning, for å så videre bli sendt inn mot fast og solid jobb, gjerne i staten, kommunen, men også i stadig større grad, privat sektor. Det stadig økende antallet menn som faller fra er farlig på sikt. Akkurat nå, er det hele 65.000 flere kvinner som tar høyere utdanning, og dette er ikke lenger holdbart, ettersom alt ligger til rette for at denne marginen fortsetter å øke mot 70.000, så videre mot 75.000 flere kvinner som tar høyere utdanning enn menn, og slik vil det bare fortsette i årene fremover om det ikke blir gjort noe med dette snart. Den første muligheten jeg selv ser at man kan gjøre noe med dette (Ettersom det har blitt flere artikler i mediene den siste tiden der menn sliter og faller fra høyere utdanning) er å gjøre det på en eller annen måte lettere for menn å komme inn på høyere utdanning, og ikke minst innføre regler som gjør at menn også kan rekrutteres mot mer sikre stillinger, blant annet i det offentlige og i kommunen. Det er helt sykt hvor segregert arbeids-sektor vi har, for ikke å snakke om den massive kvinnedominansen innenfor en rekke, viktige samfunnskritiske studier. Jeg håper at menn av alle bakgrunn og farger som sliter, enten de er hvite menn eller menn med andre bakgrunn, kommer sammen snart på en eller annen måte, og forstår at de er i samme båt, og at de må begynne å legge press på politikere og politiske partier, slik at man til slutt kan se hvilke partier er villige til å se på dette problemet som vi står ovenfor. Feministene derimot, sammen med Jordan Peterson cucks, kommer til å bable om at dette er mannen sin feil og at mannen må bare "ta seg sammen" og at "disse mennene må gjøre bla bla". Nå er det slik at veldig mange menn har prøvd å gjøre noe for seg selv, men verden løper rett og slett fra dem. Dermed er det helt på sin plass å se på dette problemet, på samme måte som økende fattigdom og økende formues- og inntektsforskjeller i samfunnet. Det er ikke noe galt med en mann i dag som ikke greier å skaffe seg leilighet til 4 millioner kroner, når fakta er at den samme mannen for kun 20 år siden kunne ha skaffet seg den samme leiligheten med like mange kvadratmeter for 25% av dagens pris. Menn må slutte å høre på idioter som sier til dem at de "må ta seg sammen", for det indikerer hele tiden at det angivelig "ikke er noe galt med dagens samfunn" og at det er helt normalt når kvinner stiller 50 mil lang liste med krav. Alle disse feministene og pro-Jordan cucks vil ha det til at "menn må skjerpe seg" og annet viss vass, og det blir som å si til fattige kvinner og menn at det er absolutt deres skyld for at de er fattige og at de må bare "skjerpe seg". Litt som Paris Hilton med t-skjorta si for noen år tilbake: "STOP BEING POOR". Nei, det er ikke bare bare å "Stop Being Poor", eller "Stop Being INCEL", eller "Stop Being Sick", heller. Er det det man sier til syke mennesker: "Stop Being Sick" ? Din skyld! 😆 Eller skal alle MENSA-medlemmer si til alle andre: "Stop Being Stupid". For å bruke en slags metafor. I disse inflasjonstider, så er det slik at en gitt mann kan prøve alt som er i hans sin makt fra det utgangspunktet han har for å bli liksom "bedre", og han er blitt la oss si 4% bedre. Men når "inflasjonen", - herunder kvinnene sine krav, og samfunnets forventninger har flyttet seg 6,5% under ett gitt år, så har mannen bare falt enda lenger bakover. Menn må hjelpes, slik at de kan bli økonomiske vinnere i stadig større grad enn det som er tilfelle nå for tiden. Jeg regner ikke gamle menn med her, som har sine formuer, de er på vei mot pensjon og etterhvert mot graven, så det er ikke de som sliter. Mye av det samme vi snakker om her, ser vi ikke bare når det gjelder jobb, inntekt og pris på boliger. Men også når det gjelder karakterer. Skolen er fullstendig dominert av kvinner under alle ledd, og menn som hadde karakter 4 og 5 tidligere, hadde noe å slå i bordet med. Men nå er karakter 4 stort sett verdiløs og 5-er er det heller ikke noe å skryte av. Nå er det blitt bare en "OK" karakter i beste fall. Poenget er selvfølgelig: En mann som var mer enn god nok i august 2002, blir ansett som søppel av kvinner 20 år senere, i august 2022. Ingen kan komme her og si at vi har opplevd en slik utvikling i den nye, moderne tid, der et kjønn oppnår flere fordeler og posisjonering som det kvinner har opplevd de siste 25 årene. Utviklingen har vært massiv, og altfor mange menn har latt seg overtale til å tåle denne tullete utviklingen. Men nå sier stadig flere at nok er nok, og disse menn slår tilbake i stadig flere vestlige land. Det som faktisk er trist at, menn, som generelt sett har makt innenfor det militære arsenalet, har lagt seg på rygg for rabiat feminisme og har latt kvinner dominere fullstendig. For å si det sånn: hadde kvinner hatt full kontroll over det militære arsenalet og andre lignende arsenaler, så er jeg sikker på at 80% av mennene hadde blitt puttet i konsentrasjonsleire - det er dette som er rabiat Female Supremacy i bunn - og de hadde bare behold 20% av mennene på denne planeten. Når man tross alt hører kvinner si hver eneste dag her hvordan de ikke trenger menn til noe som helst, så er det ikke så vanskelig å konkludere med hva kvinner hadde gjort med en god del av mennene. Men så knuser man en del menn på andre måter enn å putte "Non-Worthy" Males i konsentrasjonsleir. Først, forbyr man mennene tilgang til ditten og datten. Blant annet forbud mot sexkjøp. Forbud mot surrogati slik at de kan skaffe seg egne barn, men enda verre er det å knuse mennene sitt inntektspotensial (for alt dette krever penger egentlig), og derfor er det viktig å huske på at når enda flere kvinner tar høyere utdanning, så er det enda flere menn som har blitt skjøvet bort ut i kulda med usikker inntekt. Beste måten å knuse menn på er slik de gjør i dag. Velger dem bort, lar dem stresse livet av seg i et feministisk samfunn. For å så knuse mennene på de arenaene der inntektsgrunnlaget blir dannet for fremtiden (høyere utdanning), noe som igjen fører til at mennene dør alene, og de dør tidligere. Men nå er det slik at i andre land har menn innsett at det ikke er noe poeng å legge seg på rygg for å dø, men å heller organisere seg politisk og slå brutalt tilbake mot feminismen, slik man gjør nå i blant annet USA, Polen og Sør-Korea. Så jeg sier til alle menn, som kjenner seg igjen i dette: Ikke hør på idioter som sier at "du må bare bli enda og enda bedre og enda bedre og enda, enda bedre" - altså jaget etter å "overgå samfunns-inflasjonen". Gjør heller det du kan for å forandre dagens samfunn politisk sett via stemmeseddelen. Det er langt mer produktivt å begynne å skrive brev til diverse politikere og se hvem som vil begynne å fronte dette problemet i samfunnet, enn å "gå en ekstra treningsøkt". Hele problematikken er at man ikke lenger kan konkurrere i et Female Supremacy samfunn, som vi gjerne kan kalle for Femi-kapitalisme. Et rigget samfunn, fullstendig dominert av kvinner i alle ledd (spesielt skole og høyere utdanning) i tillegg til staten og kommunene, og sånn kan vi ikke ha det. Er så glad for å se at både minst en politiker har begynt å fronte dette problemet nå, og til og med flere fra akademia. Skulle nesten trodd at de har lest det jeg har skrevet her tidligere. Vi trenger mer fokus på dette fremover. Anonymkode: 73a10...3d8 Dette konsentrasjonsleieridiotiet ditt var jo rimelig tullete. Så la dem klare seg uten menn da om det er det de vil. Det du skriver her er jo bare feminismen i ny drakt. Altså at man skal gjøre det bra på bekostning av andre. Kvotere kvinner eller kvotere menn - samma ulla alt sammen, og du er helt klar for å skape de samme problemene så lenge du får fordelene. Akkurat som feminismen du virker til å hate så sterkt. Klarer du ikke ha det bra om du ikke kan sørge for at "bra" måles opp mot hva kvinner har? Hvis kvinner vil ta over alt menn gjør så la dem da for all del gjøre det. La dem grave tunneller og spa møkk slik menn gjør. Noe som jo aldri kommer til å skje, for enhver som ikke innehar kunnskap fra kun sosiale studier vet at det er mange flere jobber i samfunnet og menn gjør i all hovedsak absolutt alt det tunge arbeidet. Kvinner har lite lyst til å gjøre det. Ingen hindrer dem, men de bare vil ikke. Greit nok. Det er godt betalte jobber, så det betyr at det er godt betalte jobber til menn selv om kvinner vil hevde seg i papiryrker. Noe som jo får en naturlig stopp et sted i livet for de fleste, men det er jo ikke noe de yngre tenker på. De finner det ut etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nisselue Skrevet 17. august 2022 #522 Del Skrevet 17. august 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Er du riv ruskende gal? Det er ingen konspirasjon som pågår mot menn, men de har mista den makta de hadde før fordi de har fått konkurranse fra kvinner. Ingen grunn til å tro menn er verken svakere eller dummere enn kvinner, men heller ikke mentalt sterkere eller klokere. Menn må forholde seg til den nye virkeligheten, og det klarer de hvis de ikke insisterer på særrettigheter fordi de er menn. Likestilling på alle plan er den nye virkeligheten, kjønn betyr lite, individuelle forskjeller betyr mye. Anonymkode: a44dc...917 Er det? Så det er ingen kjønnspoeng til utdanning lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nisselue Skrevet 17. august 2022 #523 Del Skrevet 17. august 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Ja, kjempesmart. Dele ut damer så menn ikke klikker. Da begynner selv jeg å lure på om vi trenger mer enn en mann per fjerde kvinne eller noe... Anonymkode: a44dc...917 Selv begynner jeg å lure på om det er noen kvinner vi skal håpe ikke får formere seg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #524 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Blir greit nysgjerrig på hvem kvinnene her inne egentlig er hvis det eneste dere får tak i er menn som ikke klarer å både jobbe, rydde/vaske, være grei mot dama osv.. det høres ikke veldig sprekt ut.. I min vennekrets finnes det ingen av de som er i forhold. Finnes knapt en jeg kjenner som er slik. Selvsagt finnes det en og annen som ikke er så ryddig, på samme måter som ikke alle damer heller er det. Og jeg har aldri trodd det er noe spesielt med meg/mitt liv. Anonymkode: 30303...d61 Visst finnes det flest? bra menn. Jeg kjenner faktisk stort sett kun bra menn når jeg tenker meg om. Mannen min er bra. Da vi flyttet sammen måtte jeg riktig nok lære han opp til å bli huslig, men det gikk fint. Nå gjør han husarbeid på lik linje med meg, uoppfordret. Han har en god jobb han trives i, har egne meninger er engasjert i barna og er både humoristisk og godt likt. Aldri har jeg hørt at han føler seg truet av godt utdannede kvinner. Tvertimot så oppfordret han meg til å ta videreutdanning da barna ble større. Så de fleste? menn klarer seg jo godt i dette nye samfunnet der vi stadig blir mer likestilt. At flere menn blir ensomme fordi de ikke finner en partner er leit. Men jeg tror ikke det er kvinners skyld. Anonymkode: 77217...874 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nisselue Skrevet 17. august 2022 #525 Del Skrevet 17. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: På universitetet er alle besvarelser anonymisert. Så nei, man får ikke en bedre karakterer på eksamen fordi man er jente, fordi sensor rett og slett ikke ser hvem du er. Lønn? Menn tjener fortsatt mer en kvinner i samme stilling. Anonymkode: 2dc3e...e9d GJør de? Jeg har vel enda tilgode å se underlag på at det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magnus90 Skrevet 17. august 2022 #526 Del Skrevet 17. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Og likevel så hyller du kulturen i slike land. Hvorfor? Anonymkode: 2dc3e...e9d Hvor har jeg hyllet kulturen? Jeg sier landet er en populært feriedestinasjon og alle land har dårlige sider ved sin kultur, Norge inkludert. Men det stemmer faktisk at turister elsker kulturen i det landet kona er fra. Endret 17. august 2022 av Magnus90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #527 Del Skrevet 17. august 2022 nisselue skrev (1 minutt siden): GJør de? Jeg har vel enda tilgode å se underlag på at det stemmer. https://sykepleien.no/2018/10/mannlige-sykepleiere-tjener-mer-enn-kvinnelige-sykepleiere https://sykepleien.no/2018/11/mannlige-ansatte-i-nsf-tjener-i-snitt-98-000-kroner-mer-enn-de-kvinnelige-ansatte Anonymkode: a9a32...e57 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nisselue Skrevet 17. august 2022 #528 Del Skrevet 17. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Allerede dominerer i feltet? De gjør jo ikke det på tekniske retninger. Fordi de ikke vil. Skal du tvinge dem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nisselue Skrevet 17. august 2022 #529 Del Skrevet 17. august 2022 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker said: https://sykepleien.no/2018/10/mannlige-sykepleiere-tjener-mer-enn-kvinnelige-sykepleiere "– Kvinner og menn tar ulike valg basert på ulike preferanser som påvirker inntekt. I sykepleieryrket, hvor inntekt er såpass bestemt ut ifra hvor mye du jobber og hvilke vakter du tar, så kan forskjellene være knyttet til dette, sier Abrahamsen." Quote https://sykepleien.no/2018/11/mannlige-ansatte-i-nsf-tjener-i-snitt-98-000-kroner-mer-enn-de-kvinnelige-ansatte Anonymkode: a9a32...e57 "Generalsekretæren i Norsk Sykepleierforbund, Olaug Flø Brekke, syns at forskjellen isolert sett er stor, men hun påpeker at dette et gjennomsnittet av en samlet sum. Hun mener at denne lønnsforskjellen hovedsakelig kommer av at det er en større andel kvinner i lavere lønnede stillinger i NSF." La meg si det på en annen måte: Jeg har ikke sett underlag på at kvinner tjener mindre når alt er likt mellom kjønnene. For vi sammenligner vel ikke ulike ting for å understøtte forskjeller håper jeg. Endret 17. august 2022 av nisselue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 21. august 2022 #530 Del Skrevet 21. august 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep og avsporing. - Matas, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mo1234 Skrevet 21. august 2022 #531 Del Skrevet 21. august 2022 En del menn sliter psykisk. Angst og depresjon er vanlig for ensomme menn. Det kan bli vanskelig med forhold når psyken ikke er god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kargo Skrevet 22. august 2022 #532 Del Skrevet 22. august 2022 Nå har jeg ikke lest alle svarene i denne tråden, så det har nok vært nevnt tidligere. Men det er jo en enorm logisk brist i den påstanden om at det er stor overvekt av single ensome menn. Det blir jo vitterlig født ca like mange guttebarn som jentebarn, så da må man jo gå ut i fra at det er like mange single og ensom damer som menn. Det er jo ikke sånn her i landet at de få heldige og utvalgte menn har flere damer. Greia er vel heller at media har en overfokus på at det er så mange enslige menn, og da får man jo lett inntrykk av at det er sånn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caelyn Skrevet 22. august 2022 #533 Del Skrevet 22. august 2022 Kargo skrev (3 minutter siden): Nå har jeg ikke lest alle svarene i denne tråden, så det har nok vært nevnt tidligere. Men det er jo en enorm logisk brist i den påstanden om at det er stor overvekt av single ensome menn. Det blir jo vitterlig født ca like mange guttebarn som jentebarn, så da må man jo gå ut i fra at det er like mange single og ensom damer som menn. Det er jo ikke sånn her i landet at de få heldige og utvalgte menn har flere damer. Greia er vel heller at media har en overfokus på at det er så mange enslige menn, og da får man jo lett inntrykk av at det er sånn. Og litt av greia er at det er single ENSOMME menn. Det kan være like mange single kvinner, men de er ikke nødvendigvis ensomme. Jeg er for øvrig en av dem. Singel kvinne som ikke føler seg ensom eller savner en mann 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 22. august 2022 #534 Del Skrevet 22. august 2022 Kargo skrev (10 minutter siden): Nå har jeg ikke lest alle svarene i denne tråden, så det har nok vært nevnt tidligere. Men det er jo en enorm logisk brist i den påstanden om at det er stor overvekt av single ensome menn. Det blir jo vitterlig født ca like mange guttebarn som jentebarn, så da må man jo gå ut i fra at det er like mange single og ensom damer som menn. Det er jo ikke sånn her i landet at de få heldige og utvalgte menn har flere damer. Greia er vel heller at media har en overfokus på at det er så mange enslige menn, og da får man jo lett inntrykk av at det er sånn. Det er i overkant av 5% flere kvinner mellom 16-44 i Norge enn menn. Det høres kanskje ikke mye ut men det er merkbart, og mange steder er overskuddet av menn enda større. Tar man denne aldersgruppen hvor det er ca. en million kvinner og trekker fra 900.000 som er "borte fra markedet" av ymse grunner (gift, samboer, "partner" etc.), blir det 100.000 single kvinner og 150.000 single menn. Single kvinner er også i mye høyere grad selvvalgt single, eller i alle fall delvis (altså at de kan få "en partner" i det minste om de prøver). Om man velger noe selv og har (eller tror man har) en mulighet til å velge det bort vil det føles veldig annerledes. En siste ting som kanskje er noe av forklaringen er at menn i langt større grad "ofrer" for karriere og partnerskap etc. Det er f.eks. langt vanligere at mannen flytter dit kvinnen bor og har familie enn omvendt, noe som fører til at menn i større grad mister gamle sosiale nettverk og er mer sårbare om det blir brudd. En siste ting er vel at kvinner rett og slett er flinkere til å ta vare på gamle venner og vennskap. "Ensomhet" handler ikke bare om å være singel. Selvfølgelig finnes det ensomme kvinner også, det er det ingen som nekter for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Woah0 Skrevet 22. august 2022 #535 Del Skrevet 22. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 19.28): Fordi de er incels Anonymkode: bd8d0...9d4 Men jeg har jo hatt sex med ex kjæreste. Jeg kan jo ikke gå på gata å mase på damer å ha sex med meg. Men jeg er jo singel da, men går jo helt kult det Endret 22. august 2022 av Woah0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #536 Del Skrevet 22. august 2022 Jeg er mann og singel på 7 året og trives med det. Vært i langvarige forhold, tidligere gift men føler ikke noe hat mot kvinner. Jeg fikk bare nok av dramaet et forhold medfører, i et forhold har man problemer man ikke har som singel. Ja, jeg er alene men ikke ensom. Kvinner er noe av det beste som finnes, men det betyr ikke at jeg MÅ være i et forhold. Trives alene og trives med de valgene jeg kan foreta meg uten å måtte rådføre med en annen part. Anonymkode: 1e3c7...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mo1234 Skrevet 22. august 2022 #537 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er mann og singel på 7 året og trives med det. Vært i langvarige forhold, tidligere gift men føler ikke noe hat mot kvinner. Jeg fikk bare nok av dramaet et forhold medfører, i et forhold har man problemer man ikke har som singel. Ja, jeg er alene men ikke ensom. Kvinner er noe av det beste som finnes, men det betyr ikke at jeg MÅ være i et forhold. Trives alene og trives med de valgene jeg kan foreta meg uten å måtte rådføre med en annen part. Anonymkode: 1e3c7...3c3 Jeg liker best å være glad i noen, og at noen er glad i meg. Synes det er drit kjedelig å være singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #538 Del Skrevet 23. august 2022 nisselue skrev (På 17.8.2022 den 22.38): "– Kvinner og menn tar ulike valg basert på ulike preferanser som påvirker inntekt. I sykepleieryrket, hvor inntekt er såpass bestemt ut ifra hvor mye du jobber og hvilke vakter du tar, så kan forskjellene være knyttet til dette, sier Abrahamsen." "Generalsekretæren i Norsk Sykepleierforbund, Olaug Flø Brekke, syns at forskjellen isolert sett er stor, men hun påpeker at dette et gjennomsnittet av en samlet sum. Hun mener at denne lønnsforskjellen hovedsakelig kommer av at det er en større andel kvinner i lavere lønnede stillinger i NSF." La meg si det på en annen måte: Jeg har ikke sett underlag på at kvinner tjener mindre når alt er likt mellom kjønnene. For vi sammenligner vel ikke ulike ting for å understøtte forskjeller håper jeg. Dette er gode forsøk på å bortforklare de enorme og ufortjente kjønnsforskjellene. Vi trenger fortsatt kvinnekamp. Kvinner er underbetalt og diskrimineres på de fleste arbeidsplasser og i de fleste studier. Kvinner bør aldri akseptere lønn som er dårligere enn gjennomsnittet for menn. Anonymkode: 14c1e...2b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 23. august 2022 #539 Del Skrevet 23. august 2022 danbanan skrev (På 16.8.2022 den 11.50): Og du er ekspert på dette? Hva slags bakgrunn har du? Personlig har jeg studert biologi og spisset meg inn mot evolusjonær biologi og har alltid vært interessert i natur og biologi, lenge før min utdannelse. Så jeg har nok litt bakgrunn for mine "påstander" ja Fått inntrykk at det er langt flere kvinner her som faller innenfor den kategorien du sikter til. Mange tror jeg konstant er ironisk, når jeg er engasjert, men deg vil jeg prate mer med! jeg har en venn som konstant refererer til: i steinalderen var det sånn, for å finne en make, velger vi dette… og jeg lurer på: Hva er grunnen til at vi ikke utvikler preferansene våre i valg av partner, selv om det ikke lenger er "gode gener", "fruktbare hofter/alder" eller "kan drepe et dyr" er noe vi ofte har bruk for i dagens samfunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nisselue Skrevet 24. august 2022 #540 Del Skrevet 24. august 2022 (endret) 10 hours ago, AnonymBruker said: Dette er gode forsøk på å bortforklare de enorme og ufortjente kjønnsforskjellene. Vi trenger fortsatt kvinnekamp. Kvinner er underbetalt og diskrimineres på de fleste arbeidsplasser og i de fleste studier. Kvinner bør aldri akseptere lønn som er dårligere enn gjennomsnittet for menn. Anonymkode: 14c1e...2b2 Kvinner får ikke lønn som er dårligere enn gjennomsnittet for menn så da er vi jo enige da. EDIT: Og hva er dette studiet hvor kvinner ikke diskrimineres? Du sier de diskrimineres på de fleste studier, så hvilket studie diskrimineres de ikke? Og da regner jeg med at alt du ikke skriver er studier hvor du mener menn får fordeler grunnet hva de har mellom beina. Gjør gjerne samme øvelse med jobber, men la oss ta én ting ad gangen. Endret 24. august 2022 av nisselue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå