AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #21 Del Skrevet 17. august 2022 Malin. Digger Malin Unnskyld meg, må man påpeke navn man syntes er stygge? Noen har de navnene du beskriver som stygge. Jeg er ganske sikker på ts spurte om hvilket navn dere likte best. Ikke hvilken av de du syntes var stygg. Anonymkode: 299bd...9c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #22 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Malin. Digger Malin Unnskyld meg, må man påpeke navn man syntes er stygge? Noen har de navnene du beskriver som stygge. Jeg er ganske sikker på ts spurte om hvilket navn dere likte best. Ikke hvilken av de du syntes var stygg. Anonymkode: 299bd...9c9 Enig med deg. Det går an å si at man ikke liker navnet om det blir spurt etter det, men synes mange er veldig raske med å kalle navn stygge osv. Finner frem bilder av juicekartonger for å vise hvor dumt det er å hete Sunniva... Noen heter de ulike navnene, og da er det ikke så gøy å lese hvor stygt navnet ditt er. Husker en bruker som het Andrea, hun hatet navnet sitt, for det var så mange som kalte det for stygt. Det går an å tenke litt lenger enn nesetippen, og være hyggelige mot hverandre. Og, om Andrea fortsatt er her inne: Navnet ditt er fint. Anonymkode: f943c...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #23 Del Skrevet 2. september 2022 Malin og Saga er begge nydelige, men tror jeg liker Malin hakket bedre. Lone er grusomt. Minner om Lort. Anonymkode: 9058c...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #24 Del Skrevet 2. september 2022 Malin. Liker Saga også, men minner meg mest om hundenavn Anonymkode: d2857...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå