AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Del Skrevet 14. august 2022 Jeg har gjort det samme som dere, så mange år jeg har tatt graviditetstest., dag etter dag. ikke alle mennesker passer sammen. Jeg å min mann hadde forsøkt i 10 år, det var eggløsningstest, graviditetstest ivf og fans oldemor. Vi passet ikke bare sammen, jeg byttet mann og fikk en vakker datter en vår. sommeren etter(eller ca 1 mnd etter) fikk mannen tvillinger, viste seg vi kunnne ikke få barn sammen, hver for oss vi var fruktbare som fy Anonymkode: 494f7...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #2 Del Skrevet 14. august 2022 Javel, så ditt tips er at vi skal bytte ut mannen vår? Eller hva var egentlig poenget med denne tråden? 🤔 Anonymkode: e2b9e...bdb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #3 Del Skrevet 14. august 2022 Det gjelder noen, men om en prøver lenge uten hell og er uforklarlig infertile, er det ikke gitt at en er en dårlig match. I følge legen vi gikk til da vi hold på med IVF betydde dårlig match som regel at det var noe galt hos begge to i paret. Dermed hadde begge større sannsynlighet for å få barn med en partner helt uten fertilitetsproblemer enn med hverandre. Uten at det betydde at det var håpløst. Jeg ville bare si dette fordi akkurat det med at "dere er nok en dårlig match" var så vondt å høre da vi holdt på med IVF uten hell. Joda, det kunne hende. Men det kjentes som en del var helt skråsikre på at det var sånn. Og jeg elsket mannen min, det var ham jeg ville ha barn med. Vi fikk til slutt et barn, og da vi først hadde fått ett ble jeg gravid igjen raskt og uten hjelp. Det samme gjelder et vennepar av oss. Vi fikk aldri vite hva som var galt, men det var ikke matchen. Anonymkode: 86d79...3a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå