Gå til innhold

Han vil ikke ligge mer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

-Missi- skrev (26 minutter siden):

Helt psykt å spøke om voldtekt 😟

Tenker du bare blokker han ut av livet ditt og går videre med han nye du nevnte❤

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nå var det vel ikke dette ts spurte om? Kanskje det er du som heller bør ta deg sammen?😊

Ts: om han tuller med at du voldtok han, er han en idiot. Han er ikke verdt at du bryr deg noe mer om han. Gå videre. Om han skriver noe mer til deg, så svarer du ikke. Han kan ikke holde på sånn.

Anonymkode: 38d33...0b4

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tenker det var en klønete og umoden måte å si at han ville avslutte liggeopplegget deres. Det med voldtekten var ikke greit, men ellers skal han ha for at han ga deg beskjed. 

Ville ikke lagt så mye mer i det. Han har jo sagt at han bare tullet. 

Gå videre og gled deg over at du har truffet en du liker❤️ 

Anonymkode: 2152f...66f

Tusen takk for koselige svar❤️

Føler bare bare så dum og «dumpa» på en måte. Begynner og tenke på at jeg ikke er bra nok osv. Jeg har ikke noe følelser for denne gutten og tenker aldri på han. Vi snakker heller aldri utenom en gang i ny og ne, så kommer ikke til og tenke over det. 

Han satt på vors med kompisene samtidig som han sendte meldingen, og bestekompisen hans er eksen min.

Anonymkode: 44718...daf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan simpelthen også være at han bare var i stemningen for å skape en reaksjon fra deg, for å pleie egoet sitt for en eller annen grunn. Klønete og umodent.

Anonymkode: 7e106...183

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk for koselige svar❤️

Føler bare bare så dum og «dumpa» på en måte. Begynner og tenke på at jeg ikke er bra nok osv. Jeg har ikke noe følelser for denne gutten og tenker aldri på han. Vi snakker heller aldri utenom en gang i ny og ne, så kommer ikke til og tenke over det. 

Han satt på vors med kompisene samtidig som han sendte meldingen, og bestekompisen hans er eksen min.

Kan kjenne meg igjen i den følelsen, man vil jo aldri bli valgt bort. Og spesielt ikke med en så umoden tilbakemelding. 

Men hev deg over det, og tenk at det er hans tap. 

Anonymkode: 2152f...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han hadde en bromance i fylla med din eks. Og at verken din pulekompis eller eks klarer helt å være pulekompis eller helt å være eks.

Din pulekompis, hvis han ikke synes forrige runde var spesielt stas, så hvorfor 2 uker? Hvis han virkelig mener voldtekt, så er det jo forståelig, men det var jo merkelig at det var din eks var tilstede når han formulerte dette og meldingene i seg selv virker ikke som noe man har slitt med og tenkt gjennom i 2 uker.

Tenker at du bare går videre. Aner ikke hvordan din ordning med pulekompis er, men for min del tenker jeg på det som at vi avslutter med både klem og kyss. Jeg ser ingen grunn til å ikke skilles på en "høydare". Forskjellen til en kjæreste er at det kan ta noen dager før vi prates igjen uten at det er noe rart med det.
Jeg er riktignok en veldig kosete person, men da har man også større sjanse for å fange opp hvis den andre satt inne med noe. Selv om vårt forhold er seksuelt, så er min tid med deg nettopp tid med deg. Hvis det er noe som plager deg, så kan jeg som pulekompis være en pause fra dette, så da graver jeg ikke. Men hvis du har noe på hjertet, så synes jeg det er greit å vite at jeg ville ha fanget det opp.

Endret av MuffinStud
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 2.22):

«jeg vil ikke pule deg mer». Altså hvor kommer dette i fra?

Det kan komme av sjalusi og for å gi deg et stikk. Han har mest sannsynlig overtenkt eller fått følelser, slik som mange kvinner gjør😃

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (37 minutter siden):

Det kan komme av sjalusi og for å gi deg et stikk. Han har mest sannsynlig overtenkt eller fått følelser, slik som mange kvinner gjør😃

Litt usikker der, da hadde han vel tatt kontakt oftere?😂har jo aldri kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MuffinStud skrev (1 time siden):

Høres ut som han hadde en bromance i fylla med din eks. Og at verken din pulekompis eller eks klarer helt å være pulekompis eller helt å være eks.

Din pulekompis, hvis han ikke synes forrige runde var spesielt stas, så hvorfor 2 uker? Hvis han virkelig mener voldtekt, så er det jo forståelig, men det var jo merkelig at det var din eks som der og meldingene i seg selv virker ikke som noe man har tenkt gjennom i 2 uker. 

Tenker at du bare går videre. Aner ikke hvordan din ordning med pulekompis er, men for min del tenker jeg på det som at vi avslutter med både klem og kyss. Jeg ser ingen grunn til å ikke skilles på en "høydare". Forskjellen til en kjæreste er at det kan ta noen dager før vi prates igjen uten at det er noe rart med det.
Jeg er riktignok en veldig kosete person, men da har man også større sjanse for å fange opp hvis den andre satt inne med noe. Selv om vårt forhold er seksuelt, så er min tid med deg nettopp tid med deg. Hvis det er noe som plager deg, så kan jeg som pulekompis være en pause fra dette, så da graver jeg ikke. Men hvis du har noe på hjertet, så synes jeg det er greit å vite at jeg ville ha fanget det opp.

Det som er rart er at han plutselig sender den meldingen her når han sitter på vorspiel med alle gutta og er full. Jeg pleier ALDRI og ha kontakt med han, bare en lørdag i ny og ne seint på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han var mer fair enn deg. Du ville bare fade han ut, han sa fra til deg at han ikke ville mer. Bra av han!

Anonymkode: 4182e...8c5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Syns han var mer fair enn deg. Du ville bare fade han ut, han sa fra til deg at han ikke ville mer. Bra av han!

Ja, men er det noe og si i fra om tenker jeg? Vi har jo ingen forpliktelser og rett etter jeg var hos han kom det ei annen jente som skulle ditt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det som er rart er at han plutselig sender den meldingen her når han sitter på vorspiel med alle gutta og er full. Jeg pleier ALDRI og ha kontakt med han, bare en lørdag i ny og ne seint på kvelden.

Ja. Så jeg tenker at du har et valg når han evt tar kontakt og er "nøden" igjen. Selv om det ikke er et kjæresteforhold, så slipper man en pulekompis tettere innpå seg enn andre. Det å føle seg utlevert på den måten som foregikk på den festen hans er ikke noe stas.

Synes reaksjonen din er forståelig.

Har ikke lest tråden spesielt nøye, men så ingenting som tyder på at du har vært unfair mot han på noen måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 2.22):

Hei!

Jeg har nå drevet av og ligget med en fyr et halvårs tid. Forrige halvår drev vi lite gran av, men i fra januar og til nå har vi ligget når begge to en nødende etter fest. Sist jeg lå med han var for to uker siden, og etter det har vi ikke hatt noe kontakt. Vi har ingen forpliktelser og vi ligger med hvem vi vil. Uten at noen blir lei seg eller sure.

Jeg har heller ikke tenkt noe på denne gutten siden sist jeg var med han, men i dag fikk jeg plutselig en melding helt ut av det blå fra han «jeg vil ikke pule deg mer». Altså hvor kommer dette i fra? Jeg har nå begynt og snakke med en fyr som er så god og snill, så hadde jo uansett ikke tenkt til og ligge med han videre, men bare la hele greia gå over av seg selv. Han begynte også og si at han ble voldtatt noe som gjorde meg sint og forbanna fordi sånne ting tuller man ikke med. Etterpå så sa han «neida, bare tulla men vi ikke pule mer»

Men hvor kommer dette i fra? Skjønner virkelig ingenting. Jeg føler meg dum og droppa på en måte, selvom jeg egentlig ikke brydde meg. Føler meg bare som en taper og at det kanskje er noe galt med meg :(

Han har avsluttet kontakten/ sagt opp kontrakten. Han har gitt beskjed. Ingen følelser involvert, kun kropp. Da har han vel vært ærlig, og det er ikke mer å lure på. For mange er så tett, og likevel så kaldt, vanskelig over tid.

Anonymkode: bbd8b...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, men er det noe og si i fra om tenker jeg? Vi har jo ingen forpliktelser og rett etter jeg var hos han kom det ei annen jente som skulle ditt 😂

Ja, det syns jeg. Han har nå avsluttet relasjonen og det er gjort på en ryddig måte. Bedre det enn å bare fade ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/14/2022 at 2:22 AM, AnonymBruker said:

Hei!

Jeg har nå drevet av og ligget med en fyr et halvårs tid. Forrige halvår drev vi lite gran av, men i fra januar og til nå har vi ligget når begge to en nødende etter fest. Sist jeg lå med han var for to uker siden, og etter det har vi ikke hatt noe kontakt. Vi har ingen forpliktelser og vi ligger med hvem vi vil. Uten at noen blir lei seg eller sure.

Jeg har heller ikke tenkt noe på denne gutten siden sist jeg var med han, men i dag fikk jeg plutselig en melding helt ut av det blå fra han «jeg vil ikke pule deg mer». Altså hvor kommer dette i fra? Jeg har nå begynt og snakke med en fyr som er så god og snill, så hadde jo uansett ikke tenkt til og ligge med han videre, men bare la hele greia gå over av seg selv. Han begynte også og si at han ble voldtatt noe som gjorde meg sint og forbanna fordi sånne ting tuller man ikke med. Etterpå så sa han «neida, bare tulla men vi ikke pule mer»

Men hvor kommer dette i fra? Skjønner virkelig ingenting. Jeg føler meg dum og droppa på en måte, selvom jeg egentlig ikke brydde meg. Føler meg bare som en taper og at det kanskje er noe galt med meg :(

Du får ikke i både pose og sekk. Det er jo uansett de første knullene som er mest spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...