Gå til innhold

Menn hva synes dere om bollemus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bollemus er vel det samme som fleskemus. Like du fett, er det midt i blinken.

Anonymkode: eeb03...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 2.20):

Menn hva synes dere om bollemus? Tenker dere noe over om dere ser at en dame har bollemus? Er det penere med vanlig mus?

Anonymkode: 7fb29...756

Jeg legger merke til henne, mer enn om den ikke vises. Det kan være sjarmerende på de som ikke tenker over det, og sexy på de som har en liten tanke bak. Bollemus er helt vanlig mus, bare et annet navn på vulva. Klart det er fint, kvinner er fine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 2.20):

Menn hva synes dere om bollemus? Tenker dere noe over om dere ser at en dame har bollemus? Er det penere med vanlig mus?

Anonymkode: 7fb29...756

Foretrekker ikke bollemus men en mellomting mellom helt flatt og bollemus.

Anonymkode: f8281...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/16/2022 at 7:12 PM, Peanut said:

Det må du ikke spørre meg om gitt C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif

Den ble vel uansett litt dyp! 🦋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Bollemus er deilig :) kjenner en deilig jente i starten av 20 årene med en nydelig bollemus , synes sexy når hun har på klær 😉 men å se henne i undertøy eller bikini er hot! Veldig hot! Og med litt mørkt hår der nede så er det såååå sexy!!! Sett henne naken 2 ganger før ☺️ 

Anonymkode: 1c466...385

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Blåttvann said:

Bollemus er jo helt sinnsykt deilig.

Er kvinne da...

Helt enig!

Anonymkode: d126e...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (På 14.8.2022 den 8.24):

Bollemus er et folkelig begrep/ kallenavn på et fyldig venusberg. Det er vanlig å ha fett på venusberget. Alle har det. Noen har litt mer enn andre. Bollemus har blitt brukt som en definisjon på også helt normale venusberg.

Jeg har det selv, et lite fyldig venusberg. Aldri tenkt tanken på at det er noe galt med det C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif Første gangen jeg leste om det var her inne. 

Det er nok ikke så enkelt. Beinet under fettmusa kan være litt ubehagelig under samleie i misjonær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Helt enig!

Anonymkode: d126e...af9

Når jeg ser en bollemus blir jeg helt hypnotisert. 😵💫 Skulle ønske jeg hadde det, selv om jeg ser fordelen med å ikke bli seksualisert på den måten jeg seksualiserer bollemuseiere. 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 10.06):

Tror en må skille mellom det som er vanlig bollemus og det som er fedme. De fleste kvinner har «fettpute» på venusberget, anatomisk skal det være slik. Magre (ikke slanke…) kvinner er helt flate.

Anonymkode: 6ad4e...24d

Feil tankegang..

Ei bollemus kan gjerne sitte på ei radmager kvinne.. jeg kjenner ei fra bergen, som har nord-europas største bollmus.. hun er meget slank.. Det er vel heller at symfysen er formet slik, at bollemus-kulen er mere fremtredende.. Det er iallefall lett å kjenne, at symfysen har mere bue😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Anonym11223344 said:

Det er nok ikke så enkelt. Beinet under fettmusa kan være litt ubehagelig under samleie i misjonær.

For noen kanskje. Jeg for min del elsker C.A.T.-posisjonen ^^, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 9/4/2022 at 12:29 PM, ColaBoxa said:

Litt humor til tråden...

post-171-1380485041289.jpg

:hoho:

Anonymkode: 692ea...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.8.2022 den 23.37):

Bollemus er vel det samme som fleskemus. Like du fett, er det midt i blinken.

Anonymkode: eeb03...093

Absolutt ikke. Jeg liker ikke overvektige kvinner, men slanke kvinner med bollemus er skikkelig hot.

Her er det et godt bilde på en bollemus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 time siden):

Selv har jeg bollemus som gir meg «camel-toe» i tights, men jeg tenker ikke over det.

Finnes ikke noe mer opphissende i hverdagen enn damer med ei deilig bollemus mellom to litt fyldige lår. Naturlig cameltoe er bare så utrolig opphissende og stuerent sexy. Glad du deler din lykke med oss 🤩.

Anonymkode: a1378...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Finnes ikke noe mer opphissende i hverdagen enn damer med ei deilig bollemus mellom to litt fyldige lår. Naturlig cameltoe er bare så utrolig opphissende og stuerent sexy. Glad du deler din lykke med oss 🤩.

Anonymkode: a1378...c8b

🤣😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...