Gå til innhold

Menn hva synes dere om bollemus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn hva synes dere om bollemus? Tenker dere noe over om dere ser at en dame har bollemus? Er det penere med vanlig mus?

Anonymkode: 7fb29...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Fett e fett, samme kor den sett", som de sier i Trøndelag.

Anonymkode: 73d27...404

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn hva synes dere om bollemus? Tenker dere noe over om dere ser at en dame har bollemus? Er det penere med vanlig mus?

Anonymkode: 7fb29...756

Jeg tenker kanskje "oi, en bollemus", men ikke mer enn det, og det er bare fordi internett har fått meg til å legge merke til det. For å si det sånn, bollemus er det samme som vanlig mus, i hvert fall for meg. Alle er forskjellige :)

Anonymkode: 2af3a...9e8

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker jeg bare; oi, en bollemustråd til. Det var på tide, etter flere uker uten. 

Anonymkode: 357e3...ef6

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er akkurat like deilig som jenta den sitter på 😇

Anonymkode: 08de1...93a

  • Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå tenker jeg bare; oi, en bollemustråd til. Det var på tide, etter flere uker uten. 

Anonymkode: 357e3...ef6

Ja, dette er tydeligvis noe mange jenter og kvinner sliter med. 

Må være forsiktig med å si noe som kan oppfattes som kritikk, da ender de opp som deprimerte, får angst for å ha sex - med påfølgende traumer... 

Anonymkode: 1f5de...184

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bollemus er et folkelig begrep/ kallenavn på et fyldig venusberg. Det er vanlig å ha fett på venusberget. Alle har det. Noen har litt mer enn andre. Bollemus har blitt brukt som en definisjon på også helt normale venusberg.

Jeg har det selv, et lite fyldig venusberg. Aldri tenkt tanken på at det er noe galt med det C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif Første gangen jeg leste om det var her inne. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollemus er bare et kjælenavn på ei mus som er litt mer markert og ofte litt mer tydelig gjennom klær. Det er så klart ekstra sexy.

Anonymkode: a1378...c8b

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge merke til det ja... Digger stor og myk bollemus! Veldig sexy, og veldig deilig det👌

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror en må skille mellom det som er vanlig bollemus og det som er fedme. De fleste kvinner har «fettpute» på venusberget, anatomisk skal det være slik. Magre (ikke slanke…) kvinner er helt flate.

Anonymkode: 6ad4e...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Tror en må skille mellom det som er vanlig bollemus og det som er fedme. De fleste kvinner har «fettpute» på venusberget, anatomisk skal det være slik. Magre (ikke slanke…) kvinner er helt flate.

Anonymkode: 6ad4e...24d

Godt poeng. En helt normal kvinne har bollemus, dvs en liten forhøyning over venusberget. Bollemus handler ikke om fedme. Noen er litt mer markert enn andre, det er like normalt som alt annet ved ulike menneskekropper.

Anonymkode: a1378...c8b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mus er deilig i de fleste fasonger, men bollemusen har en ekstrafunksjon og demper nedslaget i enkelte stillinger. Så det har ikke bare en visuelle effekt. 

Bollemus kan også gi litt mer tøylighet rundt klitorisområdet, som betyr at du kan stimulere klitoris mer indirekte.

Men jeg er glad for at de ikke finnes en standard mus, tenk så kjedelig om alle skulle være like.

Anonymkode: 38b07...94d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mus er deilig i de fleste fasonger, men bollemusen har en ekstrafunksjon og demper nedslaget i enkelte stillinger. Så det har ikke bare en visuelle effekt. 

Bollemus kan også gi litt mer tøylighet rundt klitorisområdet, som betyr at du kan stimulere klitoris mer indirekte.

Men jeg er glad for at de ikke finnes en standard mus, tenk så kjedelig om alle skulle være like.

Anonymkode: 38b07...94d

Hva betyr det at det demper nedslaget?

Hvorfor kan man stimulere klitoris mer indirekte?

Anonymkode: 7fb29...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bolllemus, og sjokolademus  er favoritten  !

Anonymkode: fd5a5...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva betyr det at det demper nedslaget?

Hvorfor kan man stimulere klitoris mer indirekte?

Anonymkode: 7fb29...756

For at der er en pute som demper litt, istedenfor at man klasker rett i venusberget.

For det blir mer kjøtt/fett rundt åpningen øverst, og det blir mer beveglig og mindre stramt, da kan man rulle litt rundt på den kjøtfulle delen og indirekte stimulere klitoris. Visst der er veldig lite kjøtt og huden er stram så beveger ikke underlaget seg på samme måten, da blir det gnikking. 

Anonymkode: 38b07...94d

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm Javel,så hun har bollemus hun,fint det også👍

Anonymkode: 9778f...8c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd at bollemus nødvendigvis ikke har noe med fettprosent å gjøre. Har vært sammen med tynne som har hatt skikkelig bankepute.

Anonymkode: 67a5f...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/14/2022 at 8:24 AM, Peanut said:

Bollemus er et folkelig begrep/ kallenavn på et fyldig venusberg. Det er vanlig å ha fett på venusberget. Alle har det. Noen har litt mer enn andre. Bollemus har blitt brukt som en definisjon på også helt normale venusberg.

Jeg har det selv, et lite fyldig venusberg. Aldri tenkt tanken på at det er noe galt med det C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif Første gangen jeg leste om det var her inne. 

Hvem er de som aldri blir fornøyd med partner, er det de perfekte i egne øyne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, mannfolket said:

Hvem er de som aldri blir fornøyd med partner, er det de perfekte i egne øyne? 

Det må du ikke spørre meg om gitt C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...