Gå til innhold

Menn hva synes dere om bollemus?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 10.06):

Tror en må skille mellom det som er vanlig bollemus og det som er fedme. De fleste kvinner har «fettpute» på venusberget, anatomisk skal det være slik. Magre (ikke slanke…) kvinner er helt flate.

Anonymkode: 6ad4e...24d

Det har ikke noe med vekt og kropp å gjøre, men genetikk. Det vil si magre og slanke kan også ha det. Du kan ikke slanke vekk det heller. 

Har du høyere fettprosent og fett på kroppen, så kan du få det over alt, inkludert venusberget. Men da er det ikke bollemus, da går det under ordet "fupa". 

Anonymkode: e6946...940

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er utrolig fascinerende og digg! Når jeg ligger på stranden og speider om sommeren, så er det bollemus jeg ser etter. Små bikinitruser som såvidt skjuler toppen av en hårløs bollemus. Å, som jeg lengter etter sommer 🙂

Anonymkode: 67a5f...62c

Skrevet

Foretrekker ikke bollemus. Spør du 100 menn får du 100 forskjellige meninger. 

Anonymkode: f8281...86e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Foretrekker ikke bollemus. Spør du 100 menn får du 100 forskjellige meninger. 

Anonymkode: f8281...86e

Menn generelt bryr seg lite om utseendet til et kjønnsorgan. Det viktigste er at det virker som det skal :) 

Anonymkode: a4a08...fd4

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Menn generelt bryr seg lite om utseendet til et kjønnsorgan. Det viktigste er at det virker som det skal :) 

Anonymkode: a4a08...fd4

Det er nok slik som du sier. De fleste holder kjeft bare de får mus. Da får de annet å tenke på :sengekos:

• 2 uker senere...
Skrevet

Bollemus er kjempe sexy! En formfull & curvy jente som er slank men med riktige former hvor du ser hun har en riktig og flott bollemus , ingen ting kan slå det! 😉 

Selv bor jeg med en jente i 20 åra som er utrolig pen og som har naturlig store pupper , rumpe etc og såklart bollemus . Man kan se det når hun går i trange skjørt, bukser osv. men det å se henne i undertøy /bikini er en eyecandy for å si det slik. Jeg bare MÅ kikke ☺️😉 

hun pleier å gå med svarte små g-strenger som regel , men å se henne i vått undertøy i går hvor den stramme trusa hadde glidd skikkelig opp i underlivet når jeg gikk forbi henne då merket jeg at jeg måtte kikke 🤭 

det bar en nydelig bollemus og jeg kunne se at den væte trusa hennes hadde klistret seg inntil huden hennes då jeg så formen og fittesprekken hennes tydelig der hun tørket seg når jeg gikk forbi 🤗! Hjalp ikke at hun snudde seg når hun tørket seg mens hun bøyde seg og jeg så den deilige rumpa hennes og fitteformen hennes bakfra ! Omg! 
+ og se en halv brystvorte som strutter ut av den våte bh’n ga meg rett og slett kåte tanker 🤭!!! 

Anonymkode: 1c466...385

• Hjerte 1
Skrevet

Det er lørdag og klokken er 10 over 3. Jeg leser 4 sider om bollemus. jeg er litt hypp på å se Nord-Europas største, merker jeg …

• Liker 1
Skrevet

Typen min elsker bollemusen min, som har gjort at jeg også setter mere pris på hvordan jeg ser ut 😊 

Anonymkode: 655d2...f56

• Hjerte 2
Skrevet
On 11/3/2022 at 12:03 PM, AnonymBruker said:

ganske mye

Anonymkode: 6509f...372

Saken dreier seg jo om hva menn synes om bollemus, ikke om musa er kvinners viktigste attributt, så nei, ingenting.

Anonymkode: d126e...af9

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bollemus er kjempe sexy! En formfull & curvy jente som er slank men med riktige former hvor du ser hun har en riktig og flott bollemus , ingen ting kan slå det! 😉 

Selv bor jeg med en jente i 20 åra som er utrolig pen og som har naturlig store pupper , rumpe etc og såklart bollemus . Man kan se det når hun går i trange skjørt, bukser osv. men det å se henne i undertøy /bikini er en eyecandy for å si det slik. Jeg bare MÅ kikke ☺️😉 

hun pleier å gå med svarte små g-strenger som regel , men å se henne i vått undertøy i går hvor den stramme trusa hadde glidd skikkelig opp i underlivet når jeg gikk forbi henne då merket jeg at jeg måtte kikke 🤭 

det bar en nydelig bollemus og jeg kunne se at den væte trusa hennes hadde klistret seg inntil huden hennes då jeg så formen og fittesprekken hennes tydelig der hun tørket seg når jeg gikk forbi 🤗! Hjalp ikke at hun snudde seg når hun tørket seg mens hun bøyde seg og jeg så den deilige rumpa hennes og fitteformen hennes bakfra ! Omg! 
+ og se en halv brystvorte som strutter ut av den våte bh’n ga meg rett og slett kåte tanker 🤭!!! 

Anonymkode: 1c466...385

Creep. 

Anonymkode: af818...a50

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11/3/2022 den 15.22):

Tror det er du som må ta kurs i anatomi. Bollemus gir markert og fin cameltoe, spesielt i tights.

Anonymkode: a1378...c8b

Nope 😂

Anonymkode: af818...a50

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hva er bollemus?

Skrevet

Stor og myk bollemus er utrolig sexy!!

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste bryr seg ikke, dette er noe kvinner tenker mye mer på enn menn 

Anonymkode: 39a4b...9ec

Skrevet
Helene1982 skrev (På 13.11.2022 den 3.11):

Det er lørdag og klokken er 10 over 3. Jeg leser 4 sider om bollemus. jeg er litt hypp på å se Nord-Europas største, merker jeg …

Da er vi TO---

Vi kan jo ta en BOLLE sammen mens vi venter..........

M@ster

Skrevet

Jeg foretrekker nok en bollemus, om da dama er normalvektig/ litt lubben . Om det handler om BMI langt over 30 er det i grunnen irrelevant hvordan musa er.

AnonymBruker
Skrevet

Bollemus er mye bedre enn luremus😀

Anonymkode: c1070...24a

• Liker 3
Skrevet

Bollemus er DIGG.. på den rette kroppen.. (så er spørsmålet hva det nå enn er da..) ?

Men det er viktig at det er tydelig med kjønnslepper på bollemusa!

Skrevet

Blir mere tent når jeg ser at dama har bollemus. Må bare bolle meg med en skikkelig deilig en….. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...