Gjest vimse Skrevet 7. desember 2005 #81 Skrevet 7. desember 2005 (endret) da gjæren blir ligende, så blir det merket i form av smak. Selv med tyveri er det faktisk forbudt å ha noe i maten som kan avsløre tyveriet. Synes hele saken er barnslig. ← ??? Forbudt??? Man kan vel gjøre med maten som man vil vel? Det er jo liksom det som er poenget her, det er min mat, ingen andre skal spise av den hvis ikke de får lov av meg, ergo kan jeg gjøre med min mat som jeg vil. Kanskje jeg liker å spise salat med gjær i?? Hvem vet! Umoralsk..Tja.. Endret 7. desember 2005 av vimselims
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #82 Skrevet 7. desember 2005 Det hjelper jo ikke å lage til noe som smaker og lukter vondt! Da vil jo vedkommende kjenne det med en gang, og så sette fra seg matvaren igjen! Stemmer for avføringsmiddel! Kan jo begynne forsiktig da, er ikke nødvendig å gjøre personen alvorlig syk.
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #83 Skrevet 7. desember 2005 (endret) lA OSS SI AT PERSONEN BLIR SYK/INNLAGT. dU KAN BLI ANMELDT. ← På samme måte som jeg kan anmelde deg for tja..misbruk av bokstaver, så kan tyven anmelde trådstarteren for matforgiftning Begge sakene ville selvsagt bli henlagt. Trådstarteren tvang ikke tyven til å spise salaten.. Endret 7. desember 2005 av susanne
Gjest vimse Skrevet 7. desember 2005 #84 Skrevet 7. desember 2005 På samme måte som jeg kan anmelde deg for tja..misbruk av bokstaver, så kan tyven anmelde trådstarteren for matforgiftning Begge sakene ville selvsagt bli henlagt. Trådstarteren tvang ikke tyven til å spise salaten.. ← Nemlig
Lealaus Skrevet 7. desember 2005 #85 Skrevet 7. desember 2005 Tro meg, når noen først har begynt å stjele mat, bestikk o.l. hjelper det ikke å sette opp lapper. Der jeg bodde før var dette skikkelig ille. Jeg sa i fra til de det gjaldt (tok dem på fersken), så i fra til gårdeier osv. Det endte med at jeg flyttet til egen leilighet ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå