Gå til innhold

Mattyveri på internat


Gjest Gjest_Linda_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde glatt mixet i noe lakserende greier. Putt det i pulverform da, vanskeligere å se.

Ser får for meg en som sitter ekstremt lenge på dassen og lider. Hadde ledd meg fillete hadde jeg sett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde glatt mixet i noe lakserende greier. Putt det i pulverform da, vanskeligere å se.

Ser får for meg en som sitter ekstremt lenge på dassen og lider. Hadde ledd meg fillete hadde jeg sett det.

Parafin? :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Okay, nå er jeg lei... Full krig. Nå har det blitt stjålet 3 julebrus fra meg i helgen. og i kveld en ny salat. Måtte på butikken nå en tur bare for å få påelgg på skiven. Det var en annen type denne gangen som ble stjålet. Den fellen min er urørt. Det er også blitt borte pizza, en løvbiff, litermål og andre småting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt hybelvert/daglig leder og fortell hva som foregår. H*n kan kanskje sende et skriv med advarsel til den etasjen det gjelder, altså dit en av disse snylterene holder hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg blir litt irritert av å lese dette. Det drar jo slik uuuuuuut.

Få tak i noe lakserende og la det stå til.

Ha det i brus, leverpostei og alt annet som står i kjøleskapet og lev på knekkebrød en dag eller to.

Hadde det vært meg så hadde jeg dynket alt som var av mine matvarer og heller hatt mat som kan holde seg noen dager inne på rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på dette med parafin, at den er ufarlig? Den lukter jo utrolig vondt også da.

I så fall bør du kjøpe renset parafin på apoteket. Det brukes som lakserende middel. Men det er ikke noe jeg ville anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, at jeg ikke tenkte på å gjøre slikt før! :sur:

Jeg bodde sammen med to jenter, hvor hun ene hele tiden stakk av med pålegg og alt mulig fra meg, men hun innrømmet aldri noe. Det er sååå utrolig irriterende når man skal lage seg mat og så er ikke maten din lenger der. Grr

Hun andre jeg bodde med kunne ikke lage mat. De få gangene hun prøvde seg, brant hun maten fast i pannene. Hun satt dem alltid på altanen, så vannet skulle myke opp det som satt fast, men hun gadd aldri å ta dem inn igjen. Og dette var faktisk en del av MINE panner! Grr!

Da jeg flyttet tok jeg med to nye Høyang panner hun hadde fått i julepresang.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll
Okay, nå er jeg lei... Full krig. Nå har det blitt stjålet 3 julebrus fra meg i helgen. og i kveld en ny salat. Måtte på butikken nå en tur bare for å få påelgg på skiven.  Det var en annen type denne gangen som ble stjålet. Den fellen min er urørt. Det er også blitt borte pizza, en løvbiff, litermål og andre småting.

Det er jo fordi du satte boksen til den du trodde var synderen - han er sikkert ikke dum, og lot den boksen stå nettopp av den grunn!! Du må putte avføringsmiddel i, og ellers må ting være akkurat som normalt, ellers skjønner jo synderen tegninga. Synderen kan være inne her og lese om det også for den saks skyld.... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Hva med å henge en lapp på kjøleskapet først? "Til dere som stjeler maten min: Nå er jeg drittlei mattyver, og viser ingen nåde. Jeg kommer til å putte noe skikkelig ekkelt i enkelte matvarer på tilfeldig basis. Tør du ta sjangsen på at du feks får salmonella eller må sitte på do en hel dag? Mvh..." Hvis trusselen funker trenger du jo ikke å gjennomføre det, og dersom du må gjøre det likevel har du jo advart dem på forhånd...

Denne ville jeg gått for ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:grine2:

da gjæren blir ligende, så blir det merket i form av smak.

Selv med tyveri er det faktisk forbudt å ha noe i maten som kan avsløre tyveriet.

Synes hele saken er barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da gjæren blir ligende, så blir det merket i form av smak.

Selv med tyveri er det faktisk forbudt å ha noe i maten som kan avsløre tyveriet.

Synes hele saken er barnslig.

Er det faktisk forbudt? Eller mener du at det faktisk er umoralsk? :) Førstnevnte klarer du fint å bevise, hvis det faktisk er forbudt.

Ville gjerne sett den loven som forbyr en å tukle med sin egen mat, i tilfelle noen stjeler den og blir matforgiftet.. Er det samme loven som sier at jeg kan holdes ansvarlig hvis en noen tyvlåner en kniv av meg og skjærer seg på den?

Om det er barnslig er en annen sak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det faktisk forbudt? Eller mener du at det faktisk er umoralsk? :)  Førstnevnte klarer du fint å bevise, hvis det faktisk er forbudt.

Ville gjerne sett den loven som forbyr en å tukle med sin egen mat, i tilfelle noen stjeler den og blir matforgiftet.. Er det samme loven som sier at jeg kan holdes ansvarlig hvis en noen tyvlåner en kniv av meg og skjærer seg på den?

Om det er barnslig er en annen sak :)

lA OSS SI AT PERSONEN BLIR SYK/INNLAGT. dU KAN BLI ANMELDT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...