Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2005 #41 Skrevet 23. november 2005 Hvit pepper i pose er studentvennlig.. 5,- for en pose omtrent. Lurer på om mye salt kan gjøre at det ser litt rart ut. At det skiller seg litt pga alt fettet og væsken. Ellers om du har litt negler så klipp de av og bland inn (tånegler også). Det er ekkelt og oppdage det... ← Eller kjønnshår... Nei, fysj, nå var jeg ekkel. Avføringsmiddel koster under hundrelappen. (Flytende lactelose eller Dulcolax som du knuser og blander i.) Slemt eller ikke, jeg hadde gjort det jeg! Har selv bodd på internat, men hadde ikke mat i felles kjøleskap. Andre ting, som å ikke gidde å gå ut med søpla, og dermed legge fra seg poser på badet osv. var problemet hos oss... æsj..
Gjest Pet Skrevet 23. november 2005 #42 Skrevet 23. november 2005 Tilsett masse hår, så lange som mulig. Og en skvett tran. Og evt litt sand.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #43 Skrevet 23. november 2005 En pakke gjær koster 1,50 på butikken. Testet med litt i sted på meg selv. Fikk låne en liten klatt. Tok en teskje med salat og blandet sammen. Det luktet nesten normalt, men når jeg tok det på tungen kjente du det litt. Men har du det på brødskiven vil du ikke merke så mye. Ikke før du har fått litt i deg en dose. Hva skjer hvis en spiser rå gjær? Blir en dårlig i magen?
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #44 Skrevet 23. november 2005 Eller kjønnshår... Nei, fysj, nå var jeg ekkel. ← Shiiiiiit! Du er jo ondskapen selv du
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #45 Skrevet 24. november 2005 hva med såpe? litt vaskepulver er jo smaskens.. eller lakseolje eller hva det nå enn heter... sånn som lukter død fisk... eller - hva med å ta en par reker;la dem modne et sted og så stappe dem oppi? eller brekkmiddel!! husker ikke hva det heter, men sånn som man får for å fremkalle oppkast..brukes feks ved forgifninger... eeeelllleeeer.. en flue eller fire??
Gjest Fruktfat Skrevet 24. november 2005 #46 Skrevet 24. november 2005 Hvit pepper i pose er studentvennlig.. 5,- for en pose omtrent. Lurer på om mye salt kan gjøre at det ser litt rart ut. At det skiller seg litt pga alt fettet og væsken. Ellers om du har litt negler så klipp de av og bland inn (tånegler også). Det er ekkelt og oppdage det... ← hahaha!! dritbra!
Gjest Fruktfat Skrevet 24. november 2005 #47 Skrevet 24. november 2005 Kan du ikke legge en lapp under lokket på salaten din, med "Hei, sikker på at dette er din boks?" Kan jo hende at samvittigheten slår inn da... Synes du kan prøve noe slikt først jeg ← TVILER sterkt på at det gjør at noen skjelver i buksene... selvfølgelig vet h*n at det ikke er dens mat, hun har jo skrevet navnet på! jeg hadde ikke hatt noen skrupler med å legge i tånegler eller avføringsmidler. salt og pepper er ikke akkurat noen trussel, noen liker mye krydder...
Transe Skrevet 24. november 2005 #48 Skrevet 24. november 2005 Det var en nabo som ble frastjålet påhengsmotor bensinen. Han hadd mistanke til en viss person, men ikke vitne. Han hadde sukker og syre i bensinen og synderen fikk ødelagt motor. Han hadde lov til å ha hva han ville i bensinen, og det får du også ha i din mat. Litt avføringsmiddel i egen mat er vel ikke ulovleg heller?
Trampe Skrevet 24. november 2005 #49 Skrevet 24. november 2005 Jeg ville vært hevnlysten nok til å ha i hår, fluer og andre ekle saker. Barnslig? Kanskje det, men man blir lei av å ikke få ha maten sin i fred...
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #50 Skrevet 24. november 2005 Alle som kan stå bak har, eller skal reise hjem i helgen. Derfor lurer jeg på å vente til neste helg. Eller skal jeg ta guggen i og la det "modnes" litt?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #51 Skrevet 24. november 2005 Skitt au... Jeg blander i godsakene og håper på det beste. Han pleier å komme hjem om søndagen anyway. Hvis det er han da...
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #52 Skrevet 24. november 2005 Zlik, nå var det gjort. håper ikke personen lukter for mye på salaten. den luktet ikke bra. prøvde med litt på tungen. Smakte ikke så ille. bare nesten. :D
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #53 Skrevet 24. november 2005 Skal jeg være litt sleip å sitte den bort i kjøkkenet til dem jeg tror kan ha forsynt seg?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #54 Skrevet 24. november 2005 Og det gjorde jeg. får se hva som skjer...
Gjest gjest1 Skrevet 25. november 2005 #58 Skrevet 25. november 2005 Shiiiiiit! Du er jo ondskapen selv du ← Jepp. Ai æm Iiiiiviiiil! Dette er jo ganske spennende. Lurer på om tyven får seg en ekkel overraskelse nå, ja... Artig! Føler meg som en 8-åring igjen når jeg leser det her.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #59 Skrevet 25. november 2005 Jeg hadde en pakke rå gjær i salaten.
Gjest vimse Skrevet 25. november 2005 #60 Skrevet 25. november 2005 Jeg hadde en pakke rå gjær i salaten. ← :grine2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå