Gjest Gjesta Skrevet 22. november 2005 #21 Skrevet 22. november 2005 Jeg vil tro salt er lettere å blande inn i en italiensk salat ← Og salt er jo forholdsvis uskyldig. Smaker vondt da... Eller pepper? Hvit pepper i massevis i italiensk salat?
Nella Skrevet 22. november 2005 #22 Skrevet 22. november 2005 Hvit pepper i pose er studentvennlig.. 5,- for en pose omtrent. Lurer på om mye salt kan gjøre at det ser litt rart ut. At det skiller seg litt pga alt fettet og væsken. Ellers om du har litt negler så klipp de av og bland inn (tånegler også). Det er ekkelt og oppdage det...
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #23 Skrevet 22. november 2005 Ellers om du har litt negler så klipp de av og bland inn (tånegler også). Det er ekkelt og oppdage det... ← Sadist...
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #24 Skrevet 22. november 2005 Du får ikke tak i noe harskt du kan putte oppi? Litt oppskåret skinke(små biter naturligvis). Evt. litt såpe. Vil tro et såpestykke kan knuses til ganske fint pulver og dermed er svært vanskelig å oppdage.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #25 Skrevet 23. november 2005 Tabasco? Hornsalt? Ta en liten skinkebit du har til overs og oppbevar på rommet en ukes tid eller vel så det i friluft. Burde bli god og harsk. Skjær opp og ha i den italienske salaten. Cayennepepper?
Gjest vimse Skrevet 23. november 2005 #26 Skrevet 23. november 2005 Tror virkelig jeg skulle ha tenkt meg om to ganger før jeg stjal mat fra andre ja! Den med tåneglene var ganske ekkel, men den med hvit pepper var god
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #27 Skrevet 23. november 2005 Mye bra tips her nå. Men hva er mest avskrekkende? Mat som en blir litt uggen i magen av eller mat som bare smaker vondt? Eller en kombinasjon av begge deler? Eller en lapp med advarsel. Også hvis den personen er så dum å stjele, så er han advart.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #28 Skrevet 23. november 2005 Fant en melk som har gått ut for 4 uker siden. Men problemet er at den lukter "litt" for vondt. Tror det blir oppdaget før den blir spist.
Nella Skrevet 23. november 2005 #29 Skrevet 23. november 2005 Sadist... ← Bare et billig forslag Siden alle var så imot avføringsmiddel som jeg hadde putta oppi om det var min mat noen hadde tatt fra. Ekstra salt og pepper hadde ikke skremt meg til å ta mat igjen ihverfall.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #30 Skrevet 23. november 2005 Får en kjøpt avføringsmiddel sånn uten videre? Spørr de ikke på apoteket hva det skal brukes til?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 23. november 2005 #31 Skrevet 23. november 2005 Får en kjøpt avføringsmiddel sånn uten videre? Spørr de ikke på apoteket hva det skal brukes til? ← Hehe.... det heter jo avføringsmiddel, så de antar vel at du skal bruke det til å løse opp en forstoppelse da vel. Tror nok ikke de spør deg om det, men det er mulig at det bare er en mild variant som er reseptfri. Uansett ville jeg satt opp en sånn lapp som ble foreslått over - da slipper du jo å overraske en stakkar som for en gangs skyld tar en liten teskje med italiensk salat fordi han har glemt å handle inn selv.
Gjest Olga i.i. Skrevet 23. november 2005 #32 Skrevet 23. november 2005 Jeg hiver meg på tånegler, men jeg ville kanskje skrevet en lapp først. Men bare kanskje. Det spørs hvor lenge dette har pågått. Jeg tror jeg rett og slett ville skrevet og hengt opp en lapp på kjøleskapet der det stod at "MIN mat kan inneholde alt heretter, fra snørr til tårer, tånegler, salmonella, osv. så vær varsom. Kun fantasien stopper grenser, og nå vil jeg ha stopp på stjelinga..!"
Gjest GreenSky Skrevet 23. november 2005 #33 Skrevet 23. november 2005 Jeg har bodd i kollektiv i mange år. Etterhvert fant jeg ut at alt som var i fellesområdet var "felles" Dvs at de andre brukte mine ting med jevne mellomrom. Etterhvert haddde vi felles matinnkjøp - dvs de tre av oss som var vegetarianere. Det ble billigere, også. Resten av mine ting hadde jeg inne på rommet mitt for å ha det i fred. (men selv ikke rommet fikk jeg ha i fred - jeg var den eneste som hadde internett)
Gjest Gjest_Aileen_* Skrevet 23. november 2005 #34 Skrevet 23. november 2005 Jeg synes det med tånegler og avføringsmiddel høres bra ut... Ikke heng opp advarsler om at maten din plutselig kan innheholde både det ene og det andre.. Dusten stjeler jo og bør derfor få seg en lærepenge. Og tenk om han først har smør på brødskiva si, deretter slikker på kniven, og så går løs på den italienske salaten din? Ikke la han bli straffet for mildt! Han bør for pokker ikke slippe unna med litt salt eller hvitt pepper! hevn..hevn..hevn..
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #36 Skrevet 23. november 2005 Ok, nå er jeg j***** forbanna. Nå har noen brutt seg inn i bilen å stjåle stereoanlegget mitt også. Tror ikke det er samme personen da det er anmeldt 12 biler i samme området til politiet. Men nå er jeg enda mer lysten på hevn, så hvis noen stjeler mer fra meg nå så kan de vente seg en "søt" overraskelse.
Gjest Varg-Menja Skrevet 23. november 2005 #37 Skrevet 23. november 2005 Jeg synes det er mest rettferdig å henge opp en advarsel en ukes tid, og dersom det ikke har hjulpet gjør man alvor av truslene. Å bare snakke om det sikrer ikke at alle får det med seg.
Grooo Skrevet 23. november 2005 #38 Skrevet 23. november 2005 Kan du ikke legge en lapp under lokket på salaten din, med "Hei, sikker på at dette er din boks?" Kan jo hende at samvittigheten slår inn da... Synes du kan prøve noe slikt først jeg
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #39 Skrevet 23. november 2005 Bakepulver. Lukter ingenting, men er skikkelig ekkelt på tunga Noen mennesker lærer aldri før de får en lærepenge. En på folkehøyskolen jeg gikk på, fikk stadig frastjålet klær fra fellesvaskeriet, deriblant truser (av alle ting..). Hun sa på morgenmøtet at personen som hadde stjålet trusene hennes, burde vite at hun hadde herpes
liv Skrevet 23. november 2005 #40 Skrevet 23. november 2005 Vi hadde også problemer med at folk tok klær på folkehøgskole. Tenker at sansynligvis er det noen som ikke hører til i det kjøleskapet tenker jeg. Hva med å leke litt snik-fotograf? Lure litt rundt nær kjøkkenet og når noen som ikke hører til i det kjøleskapet tar maten, hoppe frem og knipse, For så å henge opp på tavlen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå