Celine96 Skrevet 13. august 2022 Forfatter #21 Skrevet 13. august 2022 14 minutter siden, DundreMilfin said: Vi har S5 og er veldig fornøyd. Lenge før vi kjøpte den fikk vi oss robotvasker, så jeg bruker den separat faktisk 😅 Veldig greit til overflatevask, men man må fortsatt frem innimellom med manuell vask om man ønsker å få det rent med barnehagebarn som jo drar inn hele verden av sand og skitt. Å vaske en gang i blant går helt fint! Men deilig å kunne støvsuge å vaske litt sjeldnere enn jeg må gjøre nå, særlig når vi får en nyfødt i hus ☺️
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #22 Skrevet 14. august 2022 16 hours ago, Celine96 said: Heihei! Jeg ønsker meg en robotstøvsuger med moppefunksjon. Drømmen er den nye roborock s7(https://www.netonnet.no/art/hjem-fritid/stovsugere/robotstovsuger/roborock-s7-maxv-ultra/1024939.11226/?gclid=Cj0KCQjwl92XBhC7ARIsAHLl9alrVFBC0Fad7rwS2QmlNmTWGtbyz-C9BIP73I2FYPuk-rQ-Gh4oiCAaAtiSEALw_wcB), men den er desverre langt over mitt budsjett. Tenker å maks bruke 5000-6000kr :)) så det jeg lurer på er om noen har de rimeligere versjonene og om dere er fornøyde med dem? Vi har ikke så stort hus, omtrent 120 kvadrat over 2 etasjer. Ingen husdyr men ett barn og en på vei. Så det blir litt sand og matsøl på gulvene.. Pluss at det noen ganger kan ligge leker på gulvene🙈 Kjøp S7 den er innenfor ditt budsjett Anonymkode: 662fd...14e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå