Gjest lurven Skrevet 14. august 2022 #41 Del Skrevet 14. august 2022 MissAlex skrev (På 13.8.2022 den 16.19): Ahahhaha Åhå håhå håååh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. august 2022 #42 Del Skrevet 14. august 2022 Nå begynner jo faktisk dette å bli en skikkelig sosialprat tråd 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 14. august 2022 #43 Del Skrevet 14. august 2022 Hva er flaut med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 14. august 2022 #44 Del Skrevet 14. august 2022 Million skrev (På 12.8.2022 den 23.58): Flaut fordi du viser at du handler der, eller flaut fordi du ikke tenker miljø og bruker bærenett i tekstil som kan gjenbrukes? Eller flaut fordi du signaliserer at du faktisk trenger mat og derfor kjøper det, som en vanlig dødelig? Man kan tenke miljø selv om man bruker pose. Jeg bruker opp igjen samme posen hele tiden og har ikke kjøpt pose på over 1 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 14. august 2022 #45 Del Skrevet 14. august 2022 Avstand skrev (30 minutter siden): Man kan tenke miljø selv om man bruker pose. Jeg bruker opp igjen samme posen hele tiden og har ikke kjøpt pose på over 1 år. Jeg kjøper pose kun når jeg trenger noen nye til å kaste søppel i hjemme. Ellers bruker jeg trillebag når jeg handler, og har hatt den i mange år. Mange poser spart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. august 2022 #46 Del Skrevet 14. august 2022 Million skrev (15 minutter siden): Jeg kjøper pose kun når jeg trenger noen nye til å kaste søppel i hjemme. Ellers bruker jeg trillebag når jeg handler, og har hatt den i mange år. Mange poser spart. Det er ikke lov å bruke trillebag hvis man er under 75 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. august 2022 #47 Del Skrevet 14. august 2022 Entern skrev (51 minutter siden): Nå begynner jo faktisk dette å bli en skikkelig sosialprat tråd 😂😂😂 Yeah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. august 2022 #48 Del Skrevet 14. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Det er ikke lov å bruke trillebag hvis man er under 75 år Enig med Dem herr lurven, det tar seg simpelthen ikke ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 14. august 2022 #49 Del Skrevet 14. august 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Det er ikke lov å bruke trillebag hvis man er under 75 år Hm. Det var flaut å kjøpe den, ja, det husker jeg, men jeg var nødt til å ha en sånn av helsemessige grunner. Mine armer og skuldre er betente stort sett hele tiden, og klarer ikke bære en ukeshandel hjem i hendene. Så da blir det trillebag, uansett hvem som er i målgruppa for de 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 14. august 2022 #50 Del Skrevet 14. august 2022 Avstand skrev (55 minutter siden): Man kan tenke miljø selv om man bruker pose. Jeg bruker opp igjen samme posen hele tiden og har ikke kjøpt pose på over 1 år. Har du brukt samme plastpose i ett år? Digger det, på en snusk aparte måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 14. august 2022 #51 Del Skrevet 14. august 2022 lurven skrev (På 13.8.2022 den 15.47): Agurk og vaselin Ja, til hjemmespa!😌😌🧖♀️🥒 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. august 2022 #52 Del Skrevet 14. august 2022 Million skrev (55 minutter siden): Hm. Det var flaut å kjøpe den, ja, det husker jeg, men jeg var nødt til å ha en sånn av helsemessige grunner. Mine armer og skuldre er betente stort sett hele tiden, og klarer ikke bære en ukeshandel hjem i hendene. Så da blir det trillebag, uansett hvem som er i målgruppa for de 😉 Å det høres fælt ut 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. august 2022 #53 Del Skrevet 14. august 2022 Million skrev (1 time siden): Hm. Det var flaut å kjøpe den, ja, det husker jeg, men jeg var nødt til å ha en sånn av helsemessige grunner. Mine armer og skuldre er betente stort sett hele tiden, og klarer ikke bære en ukeshandel hjem i hendene. Så da blir det trillebag, uansett hvem som er i målgruppa for de 😉 Bet you’re rolling it in style 😃👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aymi Skrevet 14. august 2022 #54 Del Skrevet 14. august 2022 Nei, å skjemmes over ubetydelige ting er noe jeg ble ferdig med for flere år siden. Får krampe når jeg hører voksne menn si at det er flaut å kjøpe kondomer og bind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 14. august 2022 #55 Del Skrevet 14. august 2022 (endret) PanteneProVVV skrev (1 time siden): Har du brukt samme plastpose i ett år? Digger det, på en snusk aparte måte! Hva er snusk aparte? 😳 gidder ikke Google googlet likevel. Mener du jeg driver med snusk fordi jeg bruker samme pose? Ikke samme pose faktisk, men andre jeg bor med kjøper ofte nye. I tillegg er det alltids poser på steder jeg er eller jeg får det med noe jeg har kjøpt på nett.. er nokk poser. Poenget var at jeg ikke har kjøpt pose på over 1 år. Hvorfor digger du det? det var en gang jeg ikke hadde tatt med pose og kjøpte litt for mye til å bære med hendene. Tok med sånne gratis avfallsposer og puttet varene i den 😜 Endret 14. august 2022 av Avstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 14. august 2022 #56 Del Skrevet 14. august 2022 Nei, det synes jeg ikke er flaut. Men nå hadde jeg ikke tenkt på den problemstillingen tidligere. Nå pleier jeg ikke å kjøpe plastposer i butikkene lengre, om jeg trenger noe å bære i og ikke har med meg handlenett, så tar jeg papirpose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aymi Skrevet 14. august 2022 #57 Del Skrevet 14. august 2022 Aymi skrev (10 minutter siden): Nei, å skjemmes over ubetydelige ting er noe jeg ble ferdig med for flere år siden. Får krampe når jeg hører voksne menn si at det er flaut å kjøpe kondomer og bind. For å legge til: for noen år siden var hodet mitt på et sted der jeg av de minste ting kunne tenke «herregud, enn om de sier noe stygt. Enn om de dømmer». Så etter mange år med både ytre og indre endringer la jeg merke til at uansett hvor jeg har vært i livet så har det alltid vært noen som sier og gjør sitt for å trykke deg ned. I dag er hodet mitt på en plass hvor jeg oftere tenker ‘’Hvem faen er dem uansett? Hvorfor skal ikke jeg kunne ta like mye plass som dem? Hvem lever livet mitt for meg hvis jeg setter meg i baksetet fordi jeg er redd?’’. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. august 2022 #58 Del Skrevet 14. august 2022 Blå knapp skrev (1 time siden): Ja, til hjemmespa!😌😌🧖♀️🥒 Det var en fint ord for den slags aktiviteter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. august 2022 #59 Del Skrevet 14. august 2022 Million skrev (2 timer siden): Hm. Det var flaut å kjøpe den, ja, det husker jeg, men jeg var nødt til å ha en sånn av helsemessige grunner. Mine armer og skuldre er betente stort sett hele tiden, og klarer ikke bære en ukeshandel hjem i hendene. Så da blir det trillebag, uansett hvem som er i målgruppa for de 😉 Ok. Hvis du har betennelse og sånn får du dispensasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 14. august 2022 #60 Del Skrevet 14. august 2022 Thildamor skrev (1 time siden): Nei, det synes jeg ikke er flaut. Men nå hadde jeg ikke tenkt på den problemstillingen tidligere. Nå pleier jeg ikke å kjøpe plastposer i butikkene lengre, om jeg trenger noe å bære i og ikke har med meg handlenett, så tar jeg papirpose. Papirpose, hva er greia her? Kan ikke se for meg en ting hvor denne med hell kan brukes om igjen. Pluss at den tar shitloads opp mye plass i søppelet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå