Gjest Frysepinne Skrevet 12. august 2022 #1 Del Skrevet 12. august 2022 ... når du skriver her på KG, kan ikke du be vennnene dine fra 1875 om å gjøre det samme, du blir så veldig gjenkjennelig enda du er så kalt anonym. Uten å falle i spekulasjonsfella, er det anonyme dere andre kjenner igjen, bare på ordvalget og stilen? Og kommafeil og skriveleifer? Og hva med deg selv, har du tics du tenker at vi andre kjenner igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #2 Del Skrevet 12. august 2022 Jeg har en annen skrivestil som anonym enn med brukernavn, nettopp for at ikke folk skal kjenne meg igjen. Noen ganger skriver jeg mye mer formelt og godt som anonym, andre ganger mye dårligere. Jeg dropper kommaer og legger inn skrivefeil av og til. Andre ganger skriver jeg nærmest som Ibsen. Med brukernavnet mitt skriver jeg helt ok, dropper kanskje et komma der kommaregelen er vanskelig, samt skriver veldig rett frem. Anonymkode: 3a226...feb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 12. august 2022 #3 Del Skrevet 12. august 2022 Dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Del Skrevet 12. august 2022 Mener du "dog"? Anonymkode: 29131...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #5 Del Skrevet 12. august 2022 Dåååååååg! Anonymkode: 0b3a0...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #6 Del Skrevet 12. august 2022 Dog er da er vanlig ord å bruke? Hva mener du bør brukes isteden? Anonymkode: 84fa0...fb6 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #7 Del Skrevet 12. august 2022 Frysepinne skrev (3 timer siden): ... når du skriver her på KG, kan ikke du be vennnene dine fra 1875 om å gjøre det samme, du blir så veldig gjenkjennelig enda du er så kalt anonym. Hva er problemer her? Er det at man skriver som anonym eller bruken av ordet dog? Dog gir jeg blaffen i om noen kjenner meg igjen utifra ordvalget mitt..🙃🙃 Anonymkode: 555c8...884 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #8 Del Skrevet 12. august 2022 Apropos sære ord, noen andre her som liker ordet 'hvis' som i engelsk 'whose'? Anonymkode: 12f60...682 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #9 Del Skrevet 12. august 2022 TS, kan doh erstatte dog? Doh. Anonymkode: 7d410...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #10 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Apropos sære ord, noen andre her som liker ordet 'hvis' som i engelsk 'whose'? Anonymkode: 12f60...682 Ja, gjør setningen kortere. 😬 Anonymkode: 7d410...604 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 13. august 2022 #11 Del Skrevet 13. august 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep. Rhodiola, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. august 2022 #12 Del Skrevet 13. august 2022 Jeg bruker også ordet dog fordi jeg trives vesentlig bedre med riksmål. Dog, jeg bruker aldri anonym-funksjonen og jeg har minsanten bivånet at jeg ei er alene om å skrive dette således. Tidligere fikk en annen bruker og også en av mine beste venner en uhorvelig mengde pepper fordi han skriver tradisjonell riksmål som noen forvekslet med dansk. Han skriver også dog. Vi dog'ere er de bedste menneskene 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 13. august 2022 #13 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har en annen skrivestil som anonym enn med brukernavn, nettopp for at ikke folk skal kjenne meg igjen. Noen ganger skriver jeg mye mer formelt og godt som anonym, andre ganger mye dårligere. Jeg dropper kommaer og legger inn skrivefeil av og til. Andre ganger skriver jeg nærmest som Ibsen. Med brukernavnet mitt skriver jeg helt ok, dropper kanskje et komma der kommaregelen er vanskelig, samt skriver veldig rett frem. Anonymkode: 3a226...feb Jeg liker rettigheten til å være anonym – om man har noe å melde. Jeg liker å si at jeg tar et standpunkt til jeg tar et annet. Jeg er her fordi det er mennesker her som kan endre min fordomsfulle og uopplyste mening av og til, men inntil det skjer, står jeg for meningene jeg har. Jeg er ikke her for å være Ibsen eller hobo. Jeg er her for å kommunisere og argumentere. Ikke ha hatteshow og snakke om rettskriving 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #14 Del Skrevet 13. august 2022 Nå er ikke "dog" et så voldsomt uvanlig ord som du skal ha det til her, jeg både kjenner folk som bruker det og bruker det selv ved anledning. Dog kan jeg ikke huske å ha brukt det spesielt mye på kg, går som regel for en litt mer muntlig stil her, gjerne. Anonymkode: b0df4...07d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepinne Skrevet 13. august 2022 #15 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå er ikke "dog" et så voldsomt uvanlig ord som du skal ha det til her ... Anonymkode: b0df4...07d Æsj, jeg som har trodd jeg har vært i diskusjonstråd med ett og samme menneske 😆 Når det er sagt, jeg tror du tar feil, dog er veldig spesielt å bruke i en diskusjon, og jeg har ikke truffet på det andre steder enn her på KG. Bortsett fra da jeg gikk på gymnaset i 1950, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #16 Del Skrevet 13. august 2022 Jeg skriver kun som anonym, og om noen vil spore skrivestilen min fra tråd til tråd må de gjerne det. Dog, om man bytter mellom anonym og bruker ser jeg at du har et poeng. Anonymkode: 03851...d2e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #17 Del Skrevet 13. august 2022 (endret) Frysepinne skrev (2 timer siden): Æsj, jeg som har trodd jeg har vært i diskusjonstråd med ett og samme menneske 😆 Jeg er en av de som innimellom har brukt ordet dog her inne. Imidlertid er jeg veldig lite aktiv her på KG og har kun få innlegg, både som anonym og under brukernavn. Dessuten har jeg sett i flere innlegg at det er andre KG'ere som også bruker dog. Så hvis du prøver å gå meg etter i sømmene og henge meg ut pga bruken av ordet dog så må du vite at det er flere enn meg. Uansett synes jeg det virker litt rart å holde øye med enkeltbrukere for å finne noe å bruke mot de senere. Anonymkode: 555c8...884 Endret 13. august 2022 av Rhodiola for å rette skrivefeil for 884 - Rhodiola, adm. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #18 Del Skrevet 13. august 2022 Who let the dogs out? Anonymkode: 57323...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #19 Del Skrevet 13. august 2022 Jeg bruker dog, dawg! De ivrigste og mest observante leserne kan sikkert kjenne igjen på min skrivestil, jeg prøver ikke på noen som helst måte å endre den når jeg skriver som AB. Anonym er jeg jo uansett, om de kjenner igjen hvilken bruker jeg er, så er jo den også anonym. Jeg skriver bare som AB fordi det egnetlig er like greit, og så slipper man folk som ser nicket først og har en eller annen høne å plukke med meg fra en helt annen tråd. Anonymkode: dce10...9ae 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #20 Del Skrevet 13. august 2022 Frysepinne skrev (8 timer siden): Bortsett fra da jeg gikk på gymnaset i 1950, da. Er du virkelig 90 år? Da fortjener du 🎉🎂👍 Jeg er riktignok noen år yngre enn deg, dog ser jeg at mange fremdeles bruker "dog" når det passer seg slik. Anonymkode: d3b34...9ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå