Gå til innhold

Er dette kjærring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Maskuline var de i hvert fall ikke. De hadde blitt helt feil på en mann.

Anonymkode: 37afd...f14

Nei i og med at det er høye heler så er de som helhet ikke maskuline, men materialmessig, så er det ikke superfeminint med noe som mer eller mindre er en kloss med kork. Det er vel heller det jeg reagerer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AprilRyan

Nei, ikke kjerring i det hele tatt, men tenker at det er noe litt voksne damer går med. Jeg hadde ikke gått sånn selv, men hadde tenkt at hun hadde kledd seg feminint og pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (4 timer siden):

Nei i og med at det er høye heler så er de som helhet ikke maskuline, men materialmessig, så er det ikke superfeminint med noe som mer eller mindre er en kloss med kork. Det er vel heller det jeg reagerer på.

Må vi gå rundt å være så veldig superfeminine hele tiden da?

Anonymkode: e8451...8ae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Må vi gå rundt å være så veldig superfeminine hele tiden da?

Anonymkode: e8451...8ae

Nei, du kan kle deg som en kombinasjon av tømmerhogger og et hells angels medlem om du så vil det, men jeg tror fortsatt at du ville sett bedre ut i kvinneklær.

Sånne sko er ikke det verste jeg har sett, jeg bare syns de er litt stygge sammenlignet med andre typer høyhelte sko.

Hvis man først skal gå i høye heler og vil se bra ut, hvorfor ikke gå i noen som er pene?

Autumn-Winter-Suede-High-heeled-Boots-Se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (8 minutter siden):

Nei, du kan kle deg som en kombinasjon av tømmerhogger og et hells angels medlem om du så vil det, men jeg tror fortsatt at du ville sett bedre ut i kvinneklær.

Sånne sko er ikke det verste jeg har sett, jeg bare syns de er litt stygge sammenlignet med andre typer høyhelte sko.

Hvis man først skal gå i høye heler og vil se bra ut, hvorfor ikke gå i noen som er pene?

Autumn-Winter-Suede-High-heeled-Boots-Se

Lol. Hvor er strippestanga?

Anonymkode: 0088b...fd2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med å torturere føttene mine i høyhælte sko. Menn får prøve å gå i det sjæl.

Anonymkode: b2373...767

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kipling skrev (32 minutter siden):

Nei, du kan kle deg som en kombinasjon av tømmerhogger og et hells angels medlem om du så vil det, men jeg tror fortsatt at du ville sett bedre ut i kvinneklær.

Sånne sko er ikke det verste jeg har sett, jeg bare syns de er litt stygge sammenlignet med andre typer høyhelte sko.

Hvis man først skal gå i høye heler og vil se bra ut, hvorfor ikke gå i noen som er pene?

Autumn-Winter-Suede-High-heeled-Boots-Se

Sånne sko du ønsker kvinner skal gå i ødelegger føttene... Kilesko er som regel mye mindre skadelig. 

 

Anonymkode: ad8d4...2af

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 9.25):

Ingen av de antrekkene er kjærring.

Tror mange her kaller det det da modellen går i skinny jeans på alle bildene. Her inne er man gammel og avlegs hvis man går i skinny jeans. Her skal man gå med baggy jeans......som i mange butikker ironisk nok har fått navnet "mom jeans".

Anonymkode: e1750...3a1

Det er et generasjonsskille her. Millenials sverger til skinny jeans mens gen z har lagt sin elsk på de grusomme mom jeansene. Fatter ikke at de ikke ser at de ser helt forferdelig ut. Datteren min skjønner ikke at jeg orker skinny jeans og jeg skjønner ikke at hun orker de store kladdete mom jeansene. I tillegg drar hun alle bukser så langt opp. Hva er greia liksom? 

Anonymkode: 0a73a...94d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh?

For å snu problemstillingen på hodet; Hva bør man som 40+ gå i for IKKE å bli sett på som kjerring? 

Anonymkode: 4b5cf...e28

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ferdig med å torturere føttene mine i høyhælte sko. Menn får prøve å gå i det sjæl.

Anonymkode: b2373...767

Rimelig sikker på at det ikke er vi som tvinger dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånne sko du ønsker kvinner skal gå i ødelegger føttene... Kilesko er som regel mye mindre skadelig. 

 

Anonymkode: ad8d4...2af

Ok hva med disse da? 

Summer-Ladies-Pink-Metal-Sandals-2017-Ne

Women-Sandals-Summer-Open-Toe-high-Heel-

Ikke noe høyere hel enn mange kilesko jeg har sett, og helen ser fin og stabil ut, men fortsatt veldig mye finere enn kilesko. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Lol. Hvor er strippestanga?

Anonymkode: 0088b...fd2

Den er installert inne på soverommet, bare å stikke innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kipling skrev (2 minutter siden):

Ok hva med disse da? 

Summer-Ladies-Pink-Metal-Sandals-2017-Ne

Women-Sandals-Summer-Open-Toe-high-Heel-

Ikke noe høyere hel enn mange kilesko jeg har sett, og helen ser fin og stabil ut, men fortsatt veldig mye finere enn kilesko. 

Dette er sånn type hæl jeg hater og synes alle ser forferdelige ut i. Hvem vil gå med en kloss under hælen? 

Det bør være stiletthæl eller litt tykkere enn stilett, men samme form. Kiler er uansett mye mer feminint og elegant enn disse hælene.

Bra vi har ulik smak, da😄

Anonymkode: 556b6...09b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Huh?

For å snu problemstillingen på hodet; Hva bør man som 40+ gå i for IKKE å bli sett på som kjerring? 

Anonymkode: 4b5cf...e28

Ja, det lurer jeg også på. Siden voksen stil kalles "kjerring" og ungdommelig stil ikke er tillatt for voksne, hva har vi da igjen?

Hva får voksne kvinner egentlig "lov til" å gå kledd i?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dette er sånn type hæl jeg hater og synes alle ser forferdelige ut i. Hvem vil gå med en kloss under hælen? 

Det bør være stiletthæl eller litt tykkere enn stilett, men samme form. Kiler er uansett mye mer feminint og elegant enn disse hælene.

Bra vi har ulik smak, da😄

Anonymkode: 556b6...09b

Ja det er godt vi har ulik smak ja, for hadde jeg vært enig med deg så hadde vi begge tatt feil 😁

Ja jeg er forsåvidt ikke fan av den typen heler, mye penere med noe som blir gradvis tynnere nedover. Stiletter er det peneste, men jeg tenkte jeg skulle foreslå noe litt mer traust så det ikke kom flere kommentarer om strippestang og skadede kvinneføtter, og de er fortsatt bedre enn kiler

Du har helt rett i at det er en kloss under helen, men med kilesko så er jo problemet at man istedet for en liten kloss under helen har en stor kloss under hele foten, og i tillegg så er den lagd av kork.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor bry seg? 

I dag har jeg vandra rundt i kjole og klikk-klakker med sokker i.. Spiller det noen rolle så lenge du er komfortabel? 

Anonymkode: 721fb...1cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/12/2022 at 9:02 AM, CrazyCatLady2500 said:

Er rød neglelakk kjerring, nå? 😂

Knallrød neglelakk er litt kjerring ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og latterliggjøring. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...