Gå til innhold

Er dette kjærring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

CrazyCatLady2500 skrev (7 timer siden):

Er rød neglelakk kjerring, nå? 😂

Uæææ, hvilke fine farger er ikke så kjerring, da, om noen vet? 

Ønsker ikke gul og turkis og sånt, men heller ikke det som oppfattes «kjerring» 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alauda skrev (4 timer siden):

Uæææ, hvilke fine farger er ikke så kjerring, da, om noen vet? 

Ønsker ikke gul og turkis og sånt, men heller ikke det som oppfattes «kjerring» 😅

Jeg kommer til å fortsette å lakke tåneglene mine knallrøde. Året rundt ❤️

  • Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoene, i alle fall de på bilde 1 og 3, var ikke nødvendigvis spesielt «kjærring», men stilen med skinny jeans og lang cardigan er det… Og jeg er snart 40 🤪🙈

 

Anonymkode: 7dac6...589

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (16 timer siden):

Er rød neglelakk kjerring, nå? 😂

Ja

Anonymkode: 5b390...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja

Anonymkode: 5b390...a9e

Hvorfor mener du det? 
 

Lakket akkurat mine tånegler røde igjen 😁

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Hva faen er det med KG-kritikk og damer over 40 års klesstil? Hæ? 

Anonymkode: b2373...767

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toppene var skikkelig kjerring. Blodkjerring vil jeg kalle det. Jeg er 43 og ville aldri gått med noe sånt. Veskene var også litt kjerring. Skinnyjeans er vel litt ut, men ikke nødvendigvis kjerring. Ser folk i alle aldre bruke det fra tidlig tenår til 70+.

Men liker du stilen, så gå for den. Drit i hva andre mener. 

Anonymkode: a911d...5be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Altså. Hva faen er det med KG-kritikk og damer over 40 års klesstil? Hæ? 

Anonymkode: b2373...767

Enig. Synes denne frykten for "kjerring" er så utrolig merkelig og overdrevet. Som om 20-åringer kler seg prikk likt (og er målet liksom å se ut som dem, eller?). Klær som folk på 40 kunne funnet på å bruke må man for guds skyld ikke kjøpe, og ettersom "alt" er kjerring, da er det ikke så mye igjen å velge mellom...

Ser heldigvis folk i alle aldre i masse forskjellige klær ute i den virkelige verden, så føler ikke KG representerer de fleste her. Bruk det du liker, så enkelt kan det være.

Anonymkode: a6edd...98f

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns du godt kan gå med det. ser helt normal ut.

men hvis jeg skal pirke litt syns jeg ikke de skoene går sammen med jeans, i hvert fall ikke hullete, som er litt grungy.

de skoene syns jeg passer mer til f.eks maxikjoler. men overall looken blir bohem-aktig. 

til de antrekkene ville jeg valgt høye hæler. det løfter looken. de kilehælene løfter ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Folk som skifter ut garderoben for å ikke fremstå som "kjerring", som bruker pengene sine på å kjøpe tøy bare fordi det er "in", det er de som er kjerringer. 

Jeg er også kjerring. Ihvertfall kaller de som ikke liker at jeg sier at jeg ønsker å spare miljøet vårt for sånt svineri, og at det er derfor jeg foretrekker å kjøpe brukt.

Miljøet drar ingen nytte av at du skal bytte ut garderoben din annethvert år, faktisk er klær en av de største kildene til forurensning i hele verden. 

Anonymkode: 1168b...ff4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var fine antrekk jeg, det eneste jeg ikke likte var de stripete sandalene. Men nå er jeg kjærring da 😁

Anonymkode: 5819c...c97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må spørre hvorfor er dette så "kjærring"? Kan noen forklare meg det. Og når går aldersgrensen fra å være ikke være "kjærring" til å bil "kjærring"?

Så dersom noen kan fortelle meg dette så hadde vært fint å få en forklaring på dette :)

Anonymkode: d3a56...3b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 12.8.2022 den 9.02):

Er rød neglelakk kjerring, nå? 😂

I hvert fall i de skoene, ja. 

Anonymkode: e728f...177

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er over 40 og må si det er deilig å kle meg i akkurat det jeg vil uten å ofre andres meninger en eneste tanke

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg må spørre hvorfor er dette så "kjærring"? Kan noen forklare meg det. Og når går aldersgrensen fra å være ikke være "kjærring" til å bil "kjærring"?

Så dersom noen kan fortelle meg dette så hadde vært fint å få en forklaring på dette :)

Anonymkode: d3a56...3b8

Kvinne over 40 har på klær -> kjerring (iflg KG).

Anonymkode: b2373...767

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke se ut som en kjerring, så da lurer jeg på hva kjerring er for deg? Er det en godt voksen dame? I så fall er det vel ikke unaturlig å se ut som det om man er 40+

Vil du se ut som du er i 20 årene, får du slenge på deg miniskjørt, evt store baggy bukser og en magetopp med noen klumpete sandaler/sko🙄

Anonymkode: 74b6d...f87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 9.18):

Altså, jeg liker ikke stilen, men det er da ikke kjerring.

 

Anonymkode: 9eebb...e50

Enig i dette. Når det kommer til kilehælen, setter den seg i det minste ikke fast i brostein, og er hakket mindre horribelt å gå med. Selv liker jeg joggesko og lave sko best. Hva andre tenker om det, driter jeg i.

Jeg skal ikke ha vondt i beina, bare fordi andre måtte mene noe ubetydelig om hvordan skoene mine ser ut. Nå går jeg ikke med traktorstøvler heller da, men kunne aikkert gjort det, om det var sølete ute.

Anonymkode: 37afd...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg bare ikke liker kilehæl i utgangspunktet.

Antrekkene var vel greie nok i seg selv, men alle hadde vært forbedret om skoene hadde vært mer feminine og pene enn kilehæl.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (13 minutter siden):

Jeg må si at jeg bare ikke liker kilehæl i utgangspunktet.

Antrekkene var vel greie nok i seg selv, men alle hadde vært forbedret om skoene hadde vært mer feminine og pene enn kilehæl.

Maskuline var de i hvert fall ikke. De hadde blitt helt feil på en mann.

Anonymkode: 37afd...f14

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke være deg selv å kle deg som du vil ?  "kjerring" er nedsettende om andres klestil og smak. Nei synes ikke at din klestil ligner en 80 år gammel dames stil.  Gamle damer går ikke med høyhælte sko da det gir dem problemer og kroppen er ikke tilpasset den stilen du viser til. 

Anonymkode: c20fe...9b6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...