Gå til innhold

Noen klarsynte som vil gjette kjønn? 😃

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gutt

Anonymkode: 5f4d8...af4

Det tror jeg også. Sannsynlig da vi har 3 gutter fra før. 

Anonymkode: b8a86...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vente til barnet er 18 år, også spørre hen hvilket kjønn det er.

Anonymkode: 56b3f...72b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på at crimson eller oppreist vil svare hær😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom man har fått to av samme kjønn etter hverandre så er det 75% sjanse for at neste er av samme kjønn. 

Anonymkode: 60b10...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det svar fra klarsynte jeg var ute etter da☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dersom man har fått to av samme kjønn etter hverandre så er det 75% sjanse for at neste er av samme kjønn. 

Er det? Oi det viste jeg ikke. Trodde det var like tilfeldig hver gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at det blir en baby, og at den har et kjønn.

Anonymkode: 08c8d...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Dette har jeg tenkt over så mange ganger med de jeg kjenner som først har fått to "like". Det stemmer i mange tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plengionika skrev (2 minutter siden):

Dette har jeg tenkt over så mange ganger med de jeg kjenner som først har fått to "like". Det stemmer i mange tilfeller.

Vi fikk først 2 jenter så 3 gutter

Anonymkode: 231da...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 barn fra før, logger seg inn på et forum og spør om noen klarsynte kan gjette hvilket kjønn neste barn har..

Sånn blir jeg litt bekymret over.. Er det flere ting i hverdagen som preges av tull?

Anonymkode: 6a420...669

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har 3 barn fra før, logger seg inn på et forum og spør om noen klarsynte kan gjette hvilket kjønn neste barn har..

Sånn blir jeg litt bekymret over.. Er det flere ting i hverdagen som preges av tull?

Anonymkode: 

Her påstås at klarsynte gjetter og de som svarer og later som de er klarsynte er hvertfall garantert ikke klarsynte for når ville en klarsynt svart på om de ville gjette? Klarsynte, tro på det eller ikke, men de har vel i det minste evnen til å innse at KG hadde stengt dem ute hvis det var fare for at noen trodde kunne koble seg på alle brukerene her inne... Det innser klarsynte også at de ikke kan! Så hvem svarer på disse trådene? Det er jo selvsagt ikke de klarsynte. Det må jo være de med sløret blikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er en myte. Det er 50/50 hele veien.

Men siden det bare er 2 kjønn, er sjangsen for at alle tre barna er av samme kjønn 25%. Altså relativt vanlig. Men det er vanligere at de ikke er av samme kjønn.

Anonymkode: 56b3f...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 16.47):

Anonymkode: 6a420...669

Aldri vært gravid du? Aldri kjeda rævva av deg i 10 mnd før? Om dette bekymrer deg.. Så har du ikke sett mye. Folk gjør mye rart som gravide, også for å "gjette" på kjønn imens man venter. Alt fra å tyde symptomer til å tisse på bakepulver. Noe må man få holde på med imens man venter. Helt normalt!😂😎

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...