Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
:overrasket::overrasket: Åh neeeei!! staaaakers deg!! Jeg var SÅ redd for å glemme det selv, at det er et under at jeg faktisk husket det!
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest 0
Skrevet

Og jeg som faktisk var hjemme.....

Vi så på en film vi hadde kjøpt i stedet

:tristbla:

Filmen var morsom da ;)

Gjest Vindelspev
Skrevet

Crap!! Det _skulle_ jeg jo bare ha med meg! Pokker! :sur:

Skrevet

Det rare var at jeg pluselig av en grunn bladde tilbake i dagboka mi, og der minnet hulderjenta meg på at det var noe jeg skulle huske. Så da trodde jeg at jeg, som jeg pleier, hadde glemt det

Men det var samme minutt som det begynte :ler: Så flaks kan man ha

Vet ikke om det sendes i reprise jeg??

Skrevet

Er det lov å spørre hvorfor det var så stort at Oprah skulle være med på Letterman? Jeg så på det men fikk verken gåsehud eller noen ekstatisk følelse akkurat... Letterman er jo stort sett bare "USA i et nøtteskall" (overfladisk). Oprah derimot har jeg respekt for. Det er imponerende hvor langt hun har nådd og hvor mange hun når ut til. Men jeg skjønner liksom ikke greia med akkurat dette programmet. Jaha, så hun har ikke vært der på 16 år. Hva så? Opplys meg!

Skrevet
Og jeg som faktisk var hjemme.....

Vi så på en film vi hadde kjøpt i stedet

:tristbla:

Filmen var morsom da ;)

Du gikk jo ikke glipp av så veldig mye egentlig da - bortsett fra at de faktisk satt sammen og snakket om viktige ting, som hva Oprah gjør for barn og jenter i Afrika nå for tiden. Letterman spurte og grov og Winfrey svarte og forklarte. Det var veldig hyggelig, misforstå meg ikke, men du lever nok like godt videre selv om du ikke fikk sett det.

Skrevet
Er det lov å spørre hvorfor det var så stort at Oprah skulle være med på Letterman? Jeg så på det men fikk verken gåsehud eller noen ekstatisk følelse akkurat... Letterman er jo stort sett bare "USA i et nøtteskall" (overfladisk). Oprah derimot har jeg respekt for. Det er imponerende hvor langt hun har nådd og hvor mange hun når ut til. Men jeg skjønner liksom ikke greia med akkurat dette programmet. Jaha, så hun har ikke vært der på 16 år. Hva så? Opplys meg!

man har vel fått forståelsen av at de har hatt et uvennskap gående i de seksten årene, og folk er nysgjerrige så.... sikkert ikke noe annet enn det.

Gjest Vindelspev
Skrevet

Det blir en intern greie for de som har fulgt Letterman i årevis. :ler:

Når "konflikten" dem imellom har ligget mellom linjene i showet hans og blitt tatt opp gang på gang, så blir det spesielt når hun endelig dukker opp.

Skrevet

Bilde av seg selv og Uma Thurman. Signert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...